Bilgisayarıma Format Atmak İstiyorum ?
-
Selam beyler bilgisayarım bayağı yavaşladı artık usb girişini bile okumamaya başladı bilgisayarıma mutlak format atmam gerekiyor illaha CD ile mi atılması gerekir evde kendim atabilirmiyim yardım edermisiniz ?
-
usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?
----------------------------Evet hocam win 7 bir yardım edebilir misin ?
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------insidae bunu yazdı:
-----------------------------usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?
----------------------------Evet hocam win 7 bir yardım edebilir misin ?
-----------------------------tamam hocam msn bırak pmden halledelim
-
Bence PM den halletmeyin başka arkadaşlarda faydalansın.
Win 7 ile Usb den sisten kurma çok kolay ve hızlı...
Aşağıdaki toolu indir.
http://download.cnet.com/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool/3000-18513_4-10972600.html
Oradan önce USB ye kuracağını göster.
Ardından ISO dosyanı seç.
Ardından USB belleğini seç ve yazdır.
USB belleğin takılıyken bilgisayarını yeniden başlat.
Biostan USB belleği ilk önce görmesini ayarla.
Daha önceden CD yi önce görmesi için ayarladığımız yerden.
Bu kadar.
Win 7 direk kurulur.
-
Hali hazırda cd varsa direk cd den at.
Usb yi bootable yapmak 15-20 dk kadar sürüyor (ortamala standart bi usb ile)
Dolayısıyla cd den formatlamak sana zaman kazandıracaktır.
-
Aslında hiçbirine gerek yok.
Sanal disk programın varsa sorun yok.
Yoksa da burdan indirebilirsin
http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive5450.exe
ISO yu D ye at.
Sonra sanal diskten göster. Otomatik olarak sistemi kuracaktır. :)
-
wikwik bunu yazdı:
-----------------------------Aslında hiçbirine gerek yok.
Sanal disk programın varsa sorun yok.
Yoksa da burdan indirebilirsin
http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive5450.exe
ISO yu D ye at.
Sonra sanal diskten göster. Otomatik olarak sistemi kuracaktır. :)
-----------------------------bu yorumu bir 2006 üyesi yapmasın ne olur..
-
Neyse....
Arkadaşım çözüm önerin varsa anlat. Yoksa boş laga luga yapma. Muhatabım değilsin. Arkadaşa yardımcı olmak istiyorsan, sen daha iyi çözüm önerisinde bulun ya da sus!
-
imaj olarak usb ye atar sanırım ordan çalıştırabilirsin diye düşünüyorum denemedim ama mantıken olması lazım :)
cd sürücün yoksa bi cd sürücü al harici gibi kullan ama sen becerebilirmisin bilmem ama oda usb den giriyo
-
Anlattığım yöntemlerin hepsi denenmiştir.
