folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarıma Format Atmak İstiyorum ?



Bilgisayarıma Format Atmak İstiyorum ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Selam beyler bilgisayarım bayağı yavaşladı artık usb girişini bile okumamaya başladı bilgisayarıma mutlak format atmam gerekiyor illaha CD ile mi atılması gerekir evde kendim atabilirmiyim yardım edermisiniz ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?


    ----------------------------

    Evet hocam win 7 bir yardım edebilir misin ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    usb boot edipte atabilirsin hocam en az 4gblik usbin varsa halledilebilir win7 mi kurcaksın?


    ----------------------------

    Evet hocam win 7 bir yardım edebilir misin ?


    -----------------------------

    tamam hocam msn bırak pmden halledelim


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Bence PM den halletmeyin başka arkadaşlarda faydalansın.

    Win 7 ile Usb den sisten kurma çok kolay ve hızlı...

    Aşağıdaki toolu indir.

    http://download.cnet.com/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool/3000-18513_4-10972600.html

    Oradan önce USB ye kuracağını göster.

    Ardından ISO dosyanı seç.

    Ardından USB belleğini seç ve yazdır.

    USB belleğin takılıyken bilgisayarını yeniden başlat.

    Biostan USB belleği ilk önce görmesini ayarla.

    Daha önceden CD yi önce görmesi için ayarladığımız yerden.

    Bu kadar.

    Win 7 direk kurulur.


    Bilgi Güçtür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Hali hazırda cd varsa direk cd den at. 

    Usb yi bootable yapmak 15-20 dk kadar sürüyor (ortamala standart bi usb ile)

    Dolayısıyla cd den formatlamak sana zaman kazandıracaktır.


    Solak Cerrah
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Aslında hiçbirine gerek yok.

    Sanal disk programın varsa sorun yok.

    Yoksa da burdan indirebilirsin

    http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive5450.exe

    ISO yu D ye at.

    Sonra sanal diskten göster. Otomatik olarak sistemi kuracaktır. :)


    Bilgi Güçtür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    wikwik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aslında hiçbirine gerek yok.

    Sanal disk programın varsa sorun yok.

    Yoksa da burdan indirebilirsin

    http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive5450.exe

    ISO yu D ye at.

    Sonra sanal diskten göster. Otomatik olarak sistemi kuracaktır. :)


    -----------------------------

    bu yorumu bir 2006 üyesi yapmasın ne olur..


    http://www.leyladansonra.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Neyse....

    Arkadaşım çözüm önerin varsa anlat. Yoksa boş laga luga yapma. Muhatabım değilsin. Arkadaşa yardımcı olmak istiyorsan, sen daha iyi çözüm önerisinde bulun ya da sus!

     


    Bilgi Güçtür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    imaj olarak usb ye atar sanırım ordan çalıştırabilirsin diye düşünüyorum denemedim ama mantıken olması lazım :)

    cd sürücün yoksa bi cd sürücü al harici gibi kullan ama sen becerebilirmisin bilmem ama oda usb den giriyo


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Anlattığım yöntemlerin hepsi denenmiştir.


    Bilgi Güçtür.
Toplam Hit: 2613 Toplam Mesaj: 21