folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarın Açılması İçin Gerekli Olanlar



Bilgisayarın Açılması İçin Gerekli Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    DaReSeLaM bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önce Tetiklemeyi yapacak bi insan lazım....


    -----------------------------

    tetıkleme erken fısı takmaktan bahsedıyorsan evet ama yok duymeye basmaktan bahedıyorsan onada gerek yok bısotan kendı kendıne acıla bılır yada outopower programını kullanırsın (sen sımdı o ayarları yapmak ıcınde ınsan lazım dıyecen bu mevzu uzayacak en ıyısı hıc deme) :)

     

    fangıda cıkarta bılırsın kendın ufleyerek sogutmaya calıs maksat donanımı en aza ındırmek :) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Söylediğin taktik soğutma için olmaz.Soğuk olsun diye hafif hafif yapıyosun olmuyo hızlı yapıyosun bir süreden sonra ağzınun şaftı kayıyo tükürüklerinde gidiyo sonra kısa devre zart zurt.

    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Teori de, bir bilgisayarın çalışması için:

    Ram(Rom) - bir boot device ( Hdd - Cdrom - Dvdrom - Usb bellek vs... )

    - Anakart ( Mainboard ) ve CPU ( işlemci ) lazım...

     

    Ama gerçekte, en düşük operating system olan DOS için,

    Klavye, ram, boot device, anakart, ve cpu lazım...
    Tabiiki bir de ekran lazım... 

     

     

    P.S.: Unutmuşum, elektrik gidisi eğer şehir elektriği ise,
    bir de switching Power Supply lazım. ( Bildiğin Power Supply, asıl adı o )

    Ama onun dışında, elektrik girdisi farklı ve adaptorlerce dagıtılmışsa,

    Harici olarak tüm parçaları "Teori" de besleyebilirsin. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Donamınsal açıdan ve yazılımsal açıdan diye 2 ye ayır sayfayı..Ona göre arkadaşlarn söyliyeceklerini yazarsan  hocayıda gt etmiş olursun ... 


    "Less is More"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    mouse gereksiz

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    italyan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Söylediğin taktik soğutma için olmaz.Soğuk olsun diye hafif hafif yapıyosun olmuyo hızlı yapıyosun bir süreden sonra ağzınun şaftı kayıyo tükürüklerinde gidiyo sonra kısa devre zart zurt.
    -----------------------------

    :) baktın yoruldun kardesını cagır o uflesın yada abını :) sen gene soguta bılıyorsun ben ne yapayım a.q. ıslemcıcı 54 derecnın altına dusmuyor fanlı fansız ne olur allat bılır uflesem osursam ne fayda 

     al monıtoru gotur hocana domal de nıye derse donanımı en aza ındrınce bunları takacak tek yer kaldı de o anlar!

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    herseyden önce elektrik gerekmektedir

    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ptif
    ptif's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Donamınsal açıdan ve yazılımsal açıdan diye 2 ye ayır sayfayı..Ona göre arkadaşlarn söyliyeceklerini yazarsan  hocayıda gt etmiş olursun ... 


    -----------------------------
    manyak fikir abi. hoca fhm'ye kapak olur:D

    Benim gibisini google"da arasan bulamazsın...
Toplam Hit: 2874 Toplam Mesaj: 19