Bilgisayarın Ekran Tepetaklak Oldu :S
-
bide 180 derece dönseydi napcaktın :D:D:D
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
bide 180 derece dönseydi napcaktın :D:D:D
-----------------------------
monitörü ters çevir -
CTRL + ALT + üst karakter yap olması lazım :)
-
format at kurtul hiç uğraşma
-
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
format at kurtul hiç uğraşma
-----------------------------
bunun içinmi ctrl + alt + üst
-
ekran kartının kontrol paneli devre dışı değilse gir, devre dışı ise çalıştır > msconfig > başlangıç sekmesinde bulup e.kartının driverını tikle makineyi resetle, sonra gir e.kartının kontrol paneline fabrika ayarlarına geri dön, ya da varsayılan ayarlara geri dön tuşlarından birini bul tıkla.. ya da devre dışı ise bile masaustune sag tıklayınca en ustte cıkması lazım, pardon yeni aklıma geldi :)
nasıl oynuyosunuz olm bu oyunları anlamıyorumki :))
-
WoW bunu yazdı:
-----------------------------
oldu tamam hallettim saolun beyler :D
-----------------------------
Nasıl yaptın? -
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
format at kurtul hiç uğraşma
-----------------------------:DDD tam benlik bi yorum.ben olsam öle yapardım. ne uğraşacam
-
Önce görev çubuğuna sağ tıklayıp kilidi aç. Sonra fare ile sürükleyip eski yerine getir... Daha sonra görev çubuğunu yeniden kilitle..
-
Ekran ayarlarından gelişmiş sekmesine tıkla,Rotate bölümünü bul ayarla ordan...
Toplam Hit: 4858 Toplam Mesaj: 24
