Bilgisayarın Ekranı Simsiyah
-
Fn tuşuna basıp F1,F2 de yanyana iki tane kare olan resim var.ona bassın laptop açıkken
-
fn + a tuşuna bassın. ışık sensörleri var onlardan kaynaklanabiliyor.
-
Garantisi varsa servise yolla
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
hocam çalışıyor yani makinede bir sorun yok. ekran simsiyah, ekran kilitleme gibi bir tuş var mıdır acaba ya da benzeri bir şey? sordum sildin mi diye hayır dedi, yukarıda da belirttim.
-----------------------------FN tuşu +F2-3-4-5 falan bunlardan brinde ekran geçiş tuşu ve lcd açma kapama var bnmkinde. mesela tvye takınca laptop monitörü/ikisi/tv/hiçbiri olarak seçebiliorum o tuşla
-
servise ver lcdnin yanındaki ışıklarda sorun vardır veya içerde kabloda başıma geldi benim
-
geçmiş olsn ekran kartından sorun.
kasa sorunsuz çalışır ama ekrana görüntü gelmez.
çözümü ısıtabildiğin kadar ısıt aleti( çalışırken ama ) kendi sıcaklığı ile
sonra tekrar açmayı dene
bunu 2-3 kere yap
bende öle oluyor :)
