folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bilindiği Gibi Sizleri Bekliyorum



Bilindiği Gibi Sizleri Bekliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    istediği kadar belge imzalatsın bi zikim olmaz reşit bile değilsin imza yetkin yok icraya verse bile en az 1hafta sonra sana o işte borcunu ödemezsen evine geliriz mektubu geliyo sakın korkma o seni korkutarak bişeyler yapmaya çalısıyo tüm mesele bu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    ben 16 yaşında ki çocuğa 80 milyonluk boç yaptıran adamın sonra o borç için kağıda imza attıran adamın a.q. ulan olum 16 yaşındaki çocuğun 10 milyon borcu olduktan sonra ödeyene kadar dükkana sokmak hele eğlence için hayatta. gitsin sikiyle oynasın allah allah....!

    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    hayırsever sorci =)

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    evet doğru hatta mümkünse mahalledeki diğer cafelerede 100 200 ytl küsür borç takıp senet imzala sonra ödeme sonra icrayla buzdolabı,tv,fırın'ı götürsünler babanın pc alma ihtimali dahada yükselir.
    ama bişi söyliyim mi tosun sen bu tür atraksiyonları( yaşına göre fazla korku,heyecan,stres yaşadın ya ileride bunun zararlarını görüceksin.makara yapmıyorum bende buna benzer şeyler yaşamıştım.13 yaşında beden hocası tarafından kum torbası muamelesi yapılıp vahşi şekilde dövülen,lise 1 de komşu kızını komaya sokup korkudan çimenliklerde yatan biri olarak söylüyorum bunları sana.korku olarak değilde saldırganlık olarak karşına çıkacaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    80 ytl ..
    bu arada tosun paran yoksa gençliin var.. (: şaka lan kızma hemen
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeansHerif
    JeansHerif's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşım senin imza yetkin yok adam istediği kadar yırtınsın bişey yapamaz seni korkutup parayı almaya çalışıyor. ha babandan korkuyosan ona bişey diyemem artık bi yolunu bulacaksın anlatırsın böyle böyle borcunu da sonra verirsin delikanlı gibi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    18 yasindan kücüksün attiin imzanin resmi bi deeri yok ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    herkese hak veriyorum da persian söyledikerin biraz moralimi bozdu neyse ziktir et takmıom kafama haklısın bişe solemıyom emanetler war yalan değil soledıgım hıc bişe yalan değil müritler ben bilenler kozan efsun djalper sipidik gibi bilinen tanınan kişiler yalan ihtimali warmı

    ha bu arada size güzel bi haberım war pedere gidip soledım baska carem yoktu ne edim korku bastı soledım dediki ne bok yersen ye dövmedi ama gene dediki sen ödeyeceksin a.q ben ne edecem parayı nerden bulacam zikim kafamı ha bu arada sorci abi bu konuda ciddiysen bi pm at sana bana

    İş,güç,ticaret,alışveriş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    sorci abi nerdesin seni beklıoz sabahtan beri agac olduk walla

    İş,güç,ticaret,alışveriş
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    konu ota boka sapiyor...yeterince cozum onerileri sunuldu zaten...[kilit]

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 3137 Toplam Mesaj: 41