Bilkent Üniversitesinde Canlı Bomba Patladı
-
elr bunu yazdı:
-----------------------------
gizli yazıyı goren warmı
-----------------------------var ve gözü olan herkesin görebilecegi bişi :) yazıda gizli ama günlük hayatımız iyice benzemeye başladı
-
bunuda ergenekon yapmıstır derler çok yakında ...
-
Bilkent Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ndeki bir sınıfa ders vermek için giren eski Adalet Bakanı Hikmet Sami Türk'e öğrenci kılığında ve adı Didem Akman olduğu öğrenilen bir kız, saldırı girişiminde bulunmak istedi. Ancak saldırı, Türk'ün korumaları tarafından son anda farkedildi. Bu sırada fünyenin birisini patlatan saldırgan kız, yaralandı. Bilkent'te 2. bir saldırganın daha yakalandığı açıklandı.
"Öğrencilerime benzemiyor"
Saldırın hedefi olan Hikmet Sami Türk, saldırganın öğrenci olup olmadığı konusunda, "Ne olduğunu bilmiyorum. Bir bayan. Benim öğrencilerime benzemiyor. Arkamı döndüğümde yüzükoyun yatıyordu. Yüzünü görmedim ama şişmanca bir bayan. Öğrencilerim arasında öyle birini hatırlamıyorum" dedi.
Saldırganın yaralı olduğunun söylendiğini bildiren Türk, patlama sırasında çevrede hasar meydana gelmediğini, yaralanan da bulunmadığını kaydetti. Türk, olaydan kısa süre sonra fakülte binasının güvenlik gerekçesiyle fakültenin boşaltıldığını ifade etti.
Türk, saldırının neden yapılmış olabileceği konusunda şu değerlendirmeyi yaptı:
"Biliyorsunuz, bana karşı Hayata Dönüş operasyonundan sonra sürekli bir tehdit var. Daha önce de benzeri girişimler oldu ama sonuçsuz kaldı. Bu, en yakına gelip bir düzenek patlattı. Şimdiye kadarkiler o mesafeye yaklaşmadı, yakalanmışlardı. Ama şu anda bende herhangi bir şey yok. Ben iyiyim." -
Allahtan sadece fünye patlamış, yoksa bir sürü masum öğrenciye yazık olacaktı
-
Olay yerine çok yakındım tam dersten çıktım binanın girişindeyken olaylar yaşandı. Bomba terröristin mallığı yüzünden,patlamadı çift fünye varmış,önce ses geldi,ses bombası gibi ,fünyenin sesiymis,fünyenin sesine korumalar harekete geçti,Hikmet hocam derslerinde bundan öncede suikast girisimlerinin oldugunu ve tehditler aldıgın söylüyordu.Zaten sürekli okulda korumalarıyla gezer bakanım bakanım diye etrafında dolaşırlar binanın ilk katında hep b-113 de ders verir sınıfın iki kapısı her daim açık olarak dersler işlenir herhangi bir olayda vs olursa diye.Bu olayda Kurtulması şanstı,fünye yerin bombayı patlatsa ne güvenlik görevlisi ne korumalar yalan hepsi haberlere yansımıyor.elinin kolunu sallıya sallıya sınıfın kapısının önüne gelmis hatun
Bu arada 2.bombacınında yakalandıgı,3. olabilecegi ögrencilerin toplanmaması gerektigi söyleniyor ve dersler iptal oldu
Okulun önündeki kücük havuz gibi yere Arapça ve İngilizce arka arkaya yazılar yazılmıs,tüm fakülte ve o kısımlar şerit cekild,
yazının okunan kısmı Your pain is my pain, your joy is my joy.. arapça yazılar mevcut
şansla kurtulduk valla bomba beni teğet geçti :| 1 kilo patlayıcıyla o binada gg olurdum bende
b binasi ucar bende bunlari belkide yazamiyor olurdum.
-
Başlık yanlış olmuş bomba patlamadı,kadın patlatmaya çalışırken yakalandı olacak.
-
bizim hocanında arabasını kudakladılar :l
-
"Iraktan farkımız kalmadı" :D anladın sen onu
