folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilyoner.Com Turkcelllilere Bedava Milli Piyango Bileti Veriyor



Bilyoner.Com Turkcelllilere Bedava Milli Piyango Bileti Veriyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    Bimcell .. dost yoğurt verio hıaamına

    (:


    vatandaşa kafam girsin!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    break bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı
    JiggSaw bunu yazdı

    Platinum Olanlar Hep Kazanıyor Heppp :D

    Biz Ayda 20 TL Konture Talim :)

    Adamlar bayramda çikolata, doğum günümde pasta ayırıyorlar divan pastanesinden. Küçük ama hoş süprizler doğrusu. Özel olduğunu her şekilde hissettiriyorlar. Mesela turkcell i aradığımda beklemeden müşteri temsilcisine bağlanıyorum. Telefonumun ayar sorunu olsa randevu alıp geliyorlar bulunduğum yere hem teli ayarlarını yapıyorlar hemde turkcell ile ilgili ne kadar sorun veya talebim varsa çözüyorlar. Faturamda extra bişey gelse en ince ayrıntısına kadar sayıyorlar... Haftada 4 gün sinemada 1+1 bilet ücretsiz alıyorum. Ayda 12 tane alma hakkım var.

     

    Kendisine esdeger VF Red var. Havaalaninda ucretsiz Lounge hizmeti var. Mobil destek onlarda da var. Pasta ve cikolata yok sanirim.

    opusdei bunu yazdı
    JiggSaw bunu yazdı

    Platinum Olanlar Hep Kazanıyor Heppp :D

    Biz Ayda 20 TL Konture Talim :)

    Adamlar bayramda çikolata, doğum günümde pasta ayırıyorlar divan pastanesinden. Küçük ama hoş süprizler doğrusu. Özel olduğunu her şekilde hissettiriyorlar. Mesela turkcell i aradığımda beklemeden müşteri temsilcisine bağlanıyorum. Telefonumun ayar sorunu olsa randevu alıp geliyorlar bulunduğum yere hem teli ayarlarını yapıyorlar hemde turkcell ile ilgili ne kadar sorun veya talebim varsa çözüyorlar. Faturamda extra bişey gelse en ince ayrıntısına kadar sayıyorlar... Haftada 4 gün sinemada 1+1 bilet ücretsiz alıyorum. Ayda 12 tane alma hakkım var.

     

     

    kaç lira ödüyorsunuz yahu aylık?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    @noname Ben aylık 95 ödüyorum. Gold Plus tarifesi için 1 yıllık indirimli kullanmak için sözleşmem var 95 tl. normalde 115 tl idi.

    Şuan bu tarife yok. Gold plus olunca platinum plus oluyosun zaten.

    Sözleşmem dolunca platinum tarifelerden birinde kalmayı düşünüyorum. Zaten ilk çıktığından beri bu platinum u kullanıyorum. Memnunum.

    Şu aralar yurt dışı aramalara ihtiyacım oluyor. Çok değil ama neyse... Platinum Prestige e geçiş yapabilirim. En üst tarifeleri o.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    O kadar para alıyorlar Bi zahmet bedava pasta versinler. :)


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 2514 Toplam Mesaj: 15