Bilyoner.Com Turkcelllilere Bedava Milli Piyango Bileti Veriyor
-
yunusdogan bunu yazdı
Bimcell .. dost yoğurt verio hıaamına
(:
-
break bunu yazdıopusdei bunu yazdıJiggSaw bunu yazdı
Platinum Olanlar Hep Kazanıyor Heppp :D
Biz Ayda 20 TL Konture Talim :)Adamlar bayramda çikolata, doğum günümde pasta ayırıyorlar divan pastanesinden. Küçük ama hoş süprizler doğrusu. Özel olduğunu her şekilde hissettiriyorlar. Mesela turkcell i aradığımda beklemeden müşteri temsilcisine bağlanıyorum. Telefonumun ayar sorunu olsa randevu alıp geliyorlar bulunduğum yere hem teli ayarlarını yapıyorlar hemde turkcell ile ilgili ne kadar sorun veya talebim varsa çözüyorlar. Faturamda extra bişey gelse en ince ayrıntısına kadar sayıyorlar... Haftada 4 gün sinemada 1+1 bilet ücretsiz alıyorum. Ayda 12 tane alma hakkım var.
Kendisine esdeger VF Red var. Havaalaninda ucretsiz Lounge hizmeti var. Mobil destek onlarda da var. Pasta ve cikolata yok sanirim.
opusdei bunu yazdıJiggSaw bunu yazdıPlatinum Olanlar Hep Kazanıyor Heppp :D
Biz Ayda 20 TL Konture Talim :)Adamlar bayramda çikolata, doğum günümde pasta ayırıyorlar divan pastanesinden. Küçük ama hoş süprizler doğrusu. Özel olduğunu her şekilde hissettiriyorlar. Mesela turkcell i aradığımda beklemeden müşteri temsilcisine bağlanıyorum. Telefonumun ayar sorunu olsa randevu alıp geliyorlar bulunduğum yere hem teli ayarlarını yapıyorlar hemde turkcell ile ilgili ne kadar sorun veya talebim varsa çözüyorlar. Faturamda extra bişey gelse en ince ayrıntısına kadar sayıyorlar... Haftada 4 gün sinemada 1+1 bilet ücretsiz alıyorum. Ayda 12 tane alma hakkım var.
kaç lira ödüyorsunuz yahu aylık?
-
@noname Ben aylık 95 ödüyorum. Gold Plus tarifesi için 1 yıllık indirimli kullanmak için sözleşmem var 95 tl. normalde 115 tl idi.
Şuan bu tarife yok. Gold plus olunca platinum plus oluyosun zaten.
Sözleşmem dolunca platinum tarifelerden birinde kalmayı düşünüyorum. Zaten ilk çıktığından beri bu platinum u kullanıyorum. Memnunum.
Şu aralar yurt dışı aramalara ihtiyacım oluyor. Çok değil ama neyse... Platinum Prestige e geçiş yapabilirim. En üst tarifeleri o.
-
O kadar para alıyorlar Bi zahmet bedava pasta versinler. :)
