




Bim 2 Ay Kullanılmış Airpods 2Yi Sıfır Diye Sattı
-
Merhabalar BİM'e indirimli geldiğinde 13.12.2019 ta 2 tane AirPods 2 kulaklık aldım. Bir tanesi ertesi gün açılmamaya, şarj almamaya başladı Apple servisine götürdüm 2 kulaklığında 2 ay önce aktif edildiğini söyledi.. ya bana kullanılmış kulaklık sattılar ya da farklı bir şey var. Bim müşteri hizmetlerini aradım şikayet aldılar hala daha haber yok. Ne yapmam gerekir fikri olan var mı?
ek olarak
Bir hata ya da arıza buldum gibi bunu nereye bildirmem gerekir? Bildirirsem bir işime yarar mı?
airpods 2 var kronik olarak şarj kutusunun neden bozulduğunu biliyorum.. kutusu sürekli bozuluyor 3 kere sıfır kutu verdiler yine aynı. Bozuluyor derken hiç şarj almıyor kapalı kalıyor açılmıyor.
telefondan yazıyorum boyutlar farklı oldu düzeltemedim
-
Bim'in ilk olayı değil. Geçmişte şarj kablosu ve adaptör satmıştı orjinal diye. Apple'da ürünler orjinal değil diye şikayet edince Bim bilirkişi tutup orjinal dedirterek işin üstünü kapatmıştı.
Bilirkişi, ürünü üreten firmadan daha iyi biliyor. Komik. :)
Senin soruna gelecek olursak Apple'ın sitesinden seri numarasıyla sorgulat çıkan ekranın ekran görüntüsünü alıp durumu güzelce özetle e-devlet üstünden tüketici hakem heyetine başvurup fatura tutarının iadesini iste.
mkyb tarafından 28/Oca/20 14:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Servise gittiğimde isterseniz ücret iadesi yapalım 6 ay olmamış hakkınız var dedi ama ben istemedim.. 849 liraya almıştım o paraya aynısını alamam diye düşündüm kutusunu değişirin demiştim.. diyelim ki parayı aldım yeni kulaklık aldım ama şarj kutusu yine bozulacak kutudalarda bir sorun var ve bu sorunun neyden kaynaklandığını ben biliyorum Apple bunu çözmediği sürece sürekli aynı sorunu yaşayacağım ne yapmam gerekiyor kararsız kaldım
-
mavii bunu yazdı
Servise gittiğimde isterseniz ücret iadesi yapalım 6 ay olmamış hakkınız var dedi ama ben istemedim.. 849 liraya almıştım o paraya aynısını alamam diye düşündüm kutusunu değişirin demiştim.. diyelim ki parayı aldım yeni kulaklık aldım ama şarj kutusu yine bozulacak kutudalarda bir sorun var ve bu sorunun neyden kaynaklandığını ben biliyorum Apple bunu çözmediği sürece sürekli aynı sorunu yaşayacağım ne yapmam gerekiyor kararsız kaldım
Tüm Apple Airpods2 kullanıcıları arasında yalnızca sende mi yaşanıyor bu problem?
-
benim gözümde bim ne müşterisine nede çalışanına değer vermeyen bir firma
yazar kasa çıkışlarındaki bölüm 10 cm müşteri ziktir olup gitsin diye yapılmış
çalışanları üstü başı pis + yorgun + suratsız
-
samaccc bunu yazdı
benim gözümde bim ne müşterisine nede çalışanına değer vermeyen bir firma
yazar kasa çıkışlarındaki bölüm 10 cm müşteri ziktir olup gitsin diye yapılmış
çalışanları üstü başı pis + yorgun + suratsız
genelleme yapmak doğru olmaz. bulunduğum bölgedeki bim çalışanları gayet ilgili ve güler yüzlüler.
-
LynXMaSTeR bunu yazdısamaccc bunu yazdı
benim gözümde bim ne müşterisine nede çalışanına değer vermeyen bir firma
yazar kasa çıkışlarındaki bölüm 10 cm müşteri ziktir olup gitsin diye yapılmış
çalışanları üstü başı pis + yorgun + suratsız
genelleme yapmak doğru olmaz. bulunduğum bölgedeki bim çalışanları gayet ilgili ve güler yüzlüler.
iddaa ediyorum
elleri o kadar piski
sağlık bakanlığı o şartlarda çalışmalarına izin vermez .
ADAMLAR AĞIR ŞARTLARDA ÇALIŞTIĞI İÇİN
-
Mylitta bunu yazdımavii bunu yazdı
Servise gittiğimde isterseniz ücret iadesi yapalım 6 ay olmamış hakkınız var dedi ama ben istemedim.. 849 liraya almıştım o paraya aynısını alamam diye düşündüm kutusunu değişirin demiştim.. diyelim ki parayı aldım yeni kulaklık aldım ama şarj kutusu yine bozulacak kutudalarda bir sorun var ve bu sorunun neyden kaynaklandığını ben biliyorum Apple bunu çözmediği sürece sürekli aynı sorunu yaşayacağım ne yapmam gerekiyor kararsız kaldım
Tüm Apple Airpods2 kullanıcıları arasında yalnızca sende mi yaşanıyor bu problem?
Bir kaç kişi daha yaşıyor bildiğim. Servise gittiğimde kronik sorun herkeste oluyor bu kutular sorunlu demişti
-
samaccc bunu yazdı
benim gözümde bim ne müşterisine nede çalışanına değer vermeyen bir firma
yazar kasa çıkışlarındaki bölüm 10 cm müşteri ziktir olup gitsin diye yapılmış
çalışanları üstü başı pis + yorgun + suratsız
merdiven altı yerlere içi zehirli kimyasal dolu ürünleri ürettirip halka ucuz diye satan yeşil sermayeli bir firmadan ne bekleyebilirsin ki?
-
benim kasiyer memnuniyetim bu şekilde
Şok market müşteriyle laubali,çokomilk alsana abü
Kipa canını al poşetini alma
Özdilek müşteriye laf sokma meraklısı
Pehlivaoğlu yalancıktan kibar
Migros bildiğin mahkeme duvarı
BİM best of best müşteri memnuniyeti için canını verir öyle şeker insanlar
en kötü-berbat ötesi kasiyerler Özdilek'te,kaç kere sorun yaşadığımın haddi hesabı yok...Şikayette etmem gariban kasiyerdir diye :) Her gittiğimizde Öyle sineye çekiyoruz işte...
Janitschar tarafından 28/Oca/20 15:57 tarihinde düzenlenmiştir -
Janitschar bunu yazdı
benim kasiyer memnuniyetim bu şekilde
Şok market müşteriyle laubali,çokomilk alsana abü
Kipa canını al poşetini alma
Özdilek müşteriye laf sokma meraklısı
Pehlivaoğlu yalancıktan kibar
Migros bildiğin mahkeme duvarı
BİM best of best müşteri memnuniyeti için canını verir öyle şeker insanlar
en kötü-berbat ötesi kasiyerler Özdilek'te,kaç kere sorun yaşadığımın haddi hesabı yok...Şikayette etmem gariban kasiyerdir diye :) Her gittiğimizde Öyle sineye çekiyoruz işte...
Migros 'da gülümsemeyeni isten atarlar o derece derim sana. En memnun kaldigim personel Migros ta.
Bim de gülümseyenine tek tük denk gelmisligim var ama Migros nere Bim nere.