Bim'in Özel Ürünleri
-
Mause ben uzun zaman kullandım hocalar aynısından gerçekten kaliteli güzel bir mause tavsiye ederim birde kulaklık olsaymış logitech iyi olurmuş
-
manyaksi bunu yazdıMycity bunu yazdı
Ben akp ye kazandırtmam arkadaş isterse beleş versin amk
beleş verirse kazanmış olmuyo bee kardeşimm :D:D... ama haklısın vazgeçtim bende amk..
Helal müridime :D kazanmış oluyozda oda başkasının cebinden çıkıyo amk :D
Mycity tarafından 02/Mar/13 00:41 tarihinde düzenlenmiştir -
Soğutucu iyimiş ya :)
-
suhatuna bunu yazdı
Soğutucu iyimiş ya :)
:)
-
2 mouse 2 kart okuyucu 1 led lamba aldım :D flash disk fln gelmemiş bile o yüzden alamadım
-
UNKN0WN bunu yazdı
Mause ben uzun zaman kullandım hocalar aynısından gerçekten kaliteli güzel bir mause tavsiye ederim birde kulaklık olsaymış logitech iyi olurmuş
Mause u 2 yıldır kullanıyorum..ama ya ben yanlış mause a bakıyorum ya da mause zaten heryerde 19-20 tl
-
Üşendim demiştim kardeşimin ısrarıyla gittim 16gb sandisk i aldım, oda son 1 tane kalmıştı :D
-
Poet bunu yazdıUNKN0WN bunu yazdı
Mause ben uzun zaman kullandım hocalar aynısından gerçekten kaliteli güzel bir mause tavsiye ederim birde kulaklık olsaymış logitech iyi olurmuş
Mause u 2 yıldır kullanıyorum..ama ya ben yanlış mause a bakıyorum ya da mause zaten heryerde 19-20 tl
Aynen hocam bende almıştım görünce ama normal fiyati zaten 22 - 25 tl arası bişi :)
