Bios Tan Bir Kare Yollarmısınız
-
Garip..
-
-
abi işsiz misiniz ya :d
-
Hybris bunu yazdı
abi işsiz misiniz ya :d
işsizin işsazı işsiz.
-
e250 ile ne kadar çekilir bilmiyorum ama deniyim bi :D
agalar benm biosta ısı falan gösteren sekme yok :|
joe_black tarafından 30/Eki/12 11:51 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2002 Toplam Mesaj: 16
