Bir Adet Resim Arıyorum (Bulundu)
-
schwarzseherisch bunu yazdı:
-----------------------------güzel resimmis :)
Ataturk yok cunku Ataturk yurt disinda tanilan birisi degil.
yalniz orada bize ait hic kimsenin olmamasi kotu bir durum. dunya da hic bir ise yaramamışız gibi gözüküyor.
-----------------------------Birader su blogdaki yaziyi bastan sona bir oku ama sonuna kadar oku :) Gurkan'in Japonya yolculugundan bir anısı :)
http://gurkangenc.blogspot.com/2011/02/japonya-ataturkden-her-ulkeye-bir-tane.html
oku ama :D
-

-
Bin ladın nerde mk kıcınızdan ladın uydurmayın
-
OzanEmre bunu yazdı:
-----------------------------Bin ladın nerde mk kıcınızdan ladın uydurmayın
-----------------------------öncelikle insan gibi konuşmayı öğren
soruna gelirsek en arkadaki piramitlerin önünde arkaya doğru giden bi beyaz grup var
en öndeki bu tarafa bakan ladin.
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Düşüncene sağlık ama hiç bulaştırmasaydın resmi keşke. Abi o nasıl bir yerleştirmedir :)
-
_PesimisT_ bunu yazdı:
-----------------------------myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Düşüncene sağlık ama hiç bulaştırmasaydın resmi keşke. Abi o nasıl bir yerleştirmedir :)
-----------------------------:D abi başka yapamadım :D
