Bir Ayrılış Hikayesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    rajooonn bunu yazdı

    Dizinin ilk 5 bölümünü izliyordum, sonra sıktı. 

    Nedeni abi bir bölümü filmden uzun suren dizi yapıyorlar tadı kaçıyor. Dizinin akışı inanılmaz yavaştı bana kalirsa. 

    Yapsalar her bölümü 40 dk hem izleyen sıkılmayacak, hem ömür uzayacak hem de kalite artacak.

    Aynen, Türkiye'de işler böyle yürüyor sanırım. Hangi dizi olursa olsun en az 1,5 saat. Yabancılar da 20 dk yada 40 dk. O yüzden yerli bişey izlemiyorum pek ama madem bunlar muhalif imiş, indirir izlerim büyük ihtimalle. 


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    rajooonn bunu yazdı

    Dizinin ilk 5 bölümünü izliyordum, sonra sıktı. 

    Nedeni abi bir bölümü filmden uzun suren dizi yapıyorlar tadı kaçıyor. Dizinin akışı inanılmaz yavaştı bana kalirsa. 

    Yapsalar her bölümü 40 dk hem izleyen sıkılmayacak, hem ömür uzayacak hem de kalite artacak.

    Aynen, Türkiye'de işler böyle yürüyor sanırım. Hangi dizi olursa olsun en az 1,5 saat. Yabancılar da 20 dk yada 40 dk. O yüzden yerli bişey izlemiyorum pek ama madem bunlar muhalif imiş, indirir izlerim büyük ihtimalle. 

    biri söylemişti 6 gün dizi çekiyoruz 1 gün izleyip kalan 6 gün yine dizi çekiyoruz diye. 

    sektör bok abi yapacak bişi yok. birbirinin kopyası 20 tane dizi var şu an piyasada.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    PcK0 bunu yazdı

    Vay arkadaş.

    Diziden de konudanda uzağım. Dizinin varlığını bu konu başlığında öğrendim. Yorumlar fena. Bezdirir insanı Türkiye'den. Hatta bu olay tek Türkiye'de değil. Nerede olsa farklı değil. Her yerde aynı değil mi?

    Vay arkadaş. Pek bi çirkin geldi insanlık gözüme.

     

    Yalnız değilsin. Şu sıralar Yunus Emre dizisini izliyorum.