Bir Ayrılış Hikayesi
-
rajooonn bunu yazdı
Dizinin ilk 5 bölümünü izliyordum, sonra sıktı.
Nedeni abi bir bölümü filmden uzun suren dizi yapıyorlar tadı kaçıyor. Dizinin akışı inanılmaz yavaştı bana kalirsa.
Yapsalar her bölümü 40 dk hem izleyen sıkılmayacak, hem ömür uzayacak hem de kalite artacak.
Aynen, Türkiye'de işler böyle yürüyor sanırım. Hangi dizi olursa olsun en az 1,5 saat. Yabancılar da 20 dk yada 40 dk. O yüzden yerli bişey izlemiyorum pek ama madem bunlar muhalif imiş, indirir izlerim büyük ihtimalle.
-
cuneyd bunu yazdırajooonn bunu yazdı
Dizinin ilk 5 bölümünü izliyordum, sonra sıktı.
Nedeni abi bir bölümü filmden uzun suren dizi yapıyorlar tadı kaçıyor. Dizinin akışı inanılmaz yavaştı bana kalirsa.
Yapsalar her bölümü 40 dk hem izleyen sıkılmayacak, hem ömür uzayacak hem de kalite artacak.
Aynen, Türkiye'de işler böyle yürüyor sanırım. Hangi dizi olursa olsun en az 1,5 saat. Yabancılar da 20 dk yada 40 dk. O yüzden yerli bişey izlemiyorum pek ama madem bunlar muhalif imiş, indirir izlerim büyük ihtimalle.
biri söylemişti 6 gün dizi çekiyoruz 1 gün izleyip kalan 6 gün yine dizi çekiyoruz diye.
sektör bok abi yapacak bişi yok. birbirinin kopyası 20 tane dizi var şu an piyasada.
-
PcK0 bunu yazdı
Vay arkadaş.
Diziden de konudanda uzağım. Dizinin varlığını bu konu başlığında öğrendim. Yorumlar fena. Bezdirir insanı Türkiye'den. Hatta bu olay tek Türkiye'de değil. Nerede olsa farklı değil. Her yerde aynı değil mi?
Vay arkadaş. Pek bi çirkin geldi insanlık gözüme.
Yalnız değilsin. Şu sıralar Yunus Emre dizisini izliyorum.
beş kardeş beş kardeş nazım turgut sait orhan aziz güvenemiyom bu da bitebilir onur ünlü yapma işte bunu yapma
