Bir "Beta" Klasiği - Nerdesin
-
Nerdesin
Nerde olduğunu bilsem sana bi tutkuyu kanıtlardım
Gözlerine bakarak
Yanımda yeniden olcağını bilsem
Eskisi gibi davranmazdım sana
Hiçbizaman..
Hatam olursa affettirirdim
Beni sevmesen bile sevdirirdim ben kedimi sana
Ve o gün ayrılmazdık
O günün zor olduğunu
Arkadaşlarıma anlatmak zorunda kalmazdım
Boğuşmazdım yarattığın boşluğu dolduran özleminle
Ayrılmazdık..
İçkiden deil bu şeffaflık
Yaşlar var kirpiklerimde
Bulanık tüm gördüklerim
O yüzden seni son bi kez daha görebilsem
Ağlamazdım..
Bana aşkı öğretirken acıdan hiç bahsetmedin
Gecenin kör karanlığında yalnızlığımsın sen
Yüzünden yaşlar aksın istemedim benim yüzümden
Kalbime bi faça daha attım seninle yaşamak için
Böyle olmayacak
Ne sen beni sev nede ben seni..
Lütfen bana sabır ver
Yalnızlık kalır her güne
Giderken yanımdan ışık yok bana yakınken güneş
Benden bahset senin dudaklarında yaşamak
Bana vermez kasvet
Benden bahset sensiz heryer mabet
Yanımda kal lütfen sabret
Gelicek günler saadet gelir
Benimle ol güzden bahset başka sevgilere yar etme hiç
Yanımda kal lütfen sabret
Gelicek günler saadet gelir
Benimle ol güzden bahset başka sevgilere yar etme hiç
Yaşadıklarım elimde değil
Çünkü o artık benimle değil
Bu adam şimdi seninle değil
Herşey gitti benim dediğim
Günler geçti sevinmediğim
Üzülmekten yetinmediğim
Günler geçti, günler geçti
Herşey gitti benim dediğim
Hatırla,
Mutsuzluğumda kalmazdın hiç yanımda
Hatırla,
Vapurla karşıya geçerken beni hatıurla
Hatırla,
Aşktan fazla dert oldum ben yanında
Hatırla,
Yeni dudakları öperken beni hatırla
Lütfen bana sabır ver...,
Hangi anım sensiz benim
Bu hangi yanımda sen yoksun
Bana hangi kadında huzur var
Herhangi birinden seni duymak
Daha kırıcı, üzücü anılar beni bırakmaz işledi kanıma
Aşkın devamı deva bana
Ben alışamadım hiç vedalara..
mp3 : 12. Beta - Nerdesin.mp3
betanın daha önceki, misafir, sevgililer günü şiirleri tadında olmuş çok güzel.
not: albüm bandrolsüz-ücretsiz yani mp3 olarak vermenin bi sıkıntısı yok. -
bi sokrat bide bu nefret ederim
-
beta yı genelde funky parçalarında tanırız fakat bu adam duygusal yazdımı cok mukemmel yazıyor ya :) . birer klasik oluşturacak nitelikte oluyo tum duygusal parçaları ( misafir - sevgililer günü- yeni albumdeki bu sarkı 'nerdesin' ve ' al götür bu yalnızlığı' ) . cok takdir ettiğim bi mc . bakalım freestyle king 2 de ne yapıcak :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
bi sokrat bide bu nefret ederim
----------------------------- -
Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D Favorim Ais :)
-
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D Favorim Ais :)
-----------------------------
Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D -
ershn bunu yazdı:
-----------------------------
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D Favorim Ais :)
-----------------------------
Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D
-----------------------------Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)
-
Beta sahnede çok rahat bu rahatlık rakiplerinin moralini bozar.
Ama lirikal açıdan hemde rahatlık açıısından bakarsak knockout(Antakya) bu adamda en sağlamlarından biri. -
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
ershn bunu yazdı:
-----------------------------
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D Favorim Ais :)
-----------------------------
Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D
-----------------------------Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)
-----------------------------beyler bi trabzonlu olarak Allame nin kazanmasını isterim tabi :D . ama benim favorim K-O (knock out). görüceksiniz o gün K-O ile karsılasan herkes kaçmak için delik arıycak .
-
beta saglam adamdır ama free performans bende beklemiyorum. allame alır gibi en azından finale oynar
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
ershn bunu yazdı:
-----------------------------
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D Favorim Ais :)
-----------------------------
Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D
-----------------------------Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)
-----------------------------beyler bi trabzonlu olarak Allame nin kazanmasını isterim tabi :D . ama benim favorim K-O (knock out). görüceksiniz o gün K-O ile karsılasan herkes kaçmak için delik arıycak .
-----------------------------Aynen hocam K.O Başka ya Adam Acaip işte :d
