folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Bir "Beta" Klasiği - Nerdesin



Bir "Beta" Klasiği - Nerdesin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    Nerdesin
    
    Nerde olduğunu bilsem sana bi tutkuyu kanıtlardım
    Gözlerine bakarak
    Yanımda yeniden olcağını bilsem
    Eskisi gibi davranmazdım sana
    Hiçbizaman..
    Hatam olursa affettirirdim
    Beni sevmesen bile sevdirirdim ben kedimi sana
    Ve o gün ayrılmazdık
    O günün zor olduğunu
    Arkadaşlarıma anlatmak zorunda kalmazdım
    Boğuşmazdım yarattığın boşluğu dolduran özleminle
    Ayrılmazdık..
    İçkiden deil bu şeffaflık
    Yaşlar var kirpiklerimde
    Bulanık tüm gördüklerim
    O yüzden seni son bi kez daha görebilsem
    Ağlamazdım..
    Bana aşkı öğretirken acıdan hiç bahsetmedin
    Gecenin kör karanlığında yalnızlığımsın sen
    Yüzünden yaşlar aksın istemedim benim yüzümden
    Kalbime bi faça daha attım seninle yaşamak için
    Böyle olmayacak
    Ne sen beni sev nede ben seni..

    Lütfen bana sabır ver
    Yalnızlık kalır her güne
    Giderken yanımdan ışık yok bana yakınken güneş
    Benden bahset senin dudaklarında yaşamak
    Bana vermez kasvet
    Benden bahset sensiz heryer mabet
    Yanımda kal lütfen sabret
    Gelicek günler saadet gelir
    Benimle ol güzden bahset başka sevgilere yar etme hiç
    Yanımda kal lütfen sabret
    Gelicek günler saadet gelir
    Benimle ol güzden bahset başka sevgilere yar etme hiç


    Yaşadıklarım elimde değil
    Çünkü o artık benimle değil
    Bu adam şimdi seninle değil
    Herşey gitti benim dediğim
    Günler geçti sevinmediğim
    Üzülmekten yetinmediğim
    Günler geçti, günler geçti
    Herşey gitti benim dediğim
    Hatırla,
    Mutsuzluğumda kalmazdın hiç yanımda
    Hatırla,
    Vapurla karşıya geçerken beni hatıurla
    Hatırla,
    Aşktan fazla dert oldum ben yanında
    Hatırla,
    Yeni dudakları öperken beni hatırla

    Lütfen bana sabır ver...,

    Hangi anım sensiz benim
    Bu hangi yanımda sen yoksun
    Bana hangi kadında huzur var
    Herhangi birinden seni duymak
    Daha kırıcı, üzücü anılar beni bırakmaz işledi kanıma
    Aşkın devamı deva bana
    Ben alışamadım hiç vedalara..


    mp3 : 12. Beta - Nerdesin.mp3  


    betanın daha önceki, misafir, sevgililer günü şiirleri tadında olmuş çok güzel.

    not: albüm bandrolsüz-ücretsiz yani mp3 olarak vermenin bi sıkıntısı yok.

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    bi sokrat bide bu nefret ederim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    beta yı genelde funky parçalarında  tanırız fakat bu adam duygusal yazdımı cok mukemmel yazıyor ya :) . birer klasik oluşturacak nitelikte oluyo tum duygusal parçaları ( misafir - sevgililer günü- yeni albumdeki bu sarkı 'nerdesin' ve ' al götür bu yalnızlığı' ) . cok takdir ettiğim bi mc . bakalım freestyle king 2 de ne yapıcak :D


    Hayat Bizi 61 kenara...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi sokrat bide bu nefret ederim
    -----------------------------


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D  Favorim Ais :)


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D  Favorim Ais :)


    -----------------------------

    Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D


    Allah Türktür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D  Favorim Ais :)


    -----------------------------

    Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D

     


    -----------------------------

    Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Beta sahnede çok rahat bu rahatlık rakiplerinin moralini bozar.

    Ama lirikal açıdan hemde rahatlık açıısından bakarsak knockout(Antakya) bu adamda en sağlamlarından biri.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D  Favorim Ais :)


    -----------------------------

    Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D

     


    -----------------------------

     

    Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)


    -----------------------------

    beyler bi trabzonlu olarak Allame nin kazanmasını isterim tabi :D . ama benim favorim K-O (knock out). görüceksiniz o gün K-O ile karsılasan herkes kaçmak için delik arıycak .


    Hayat Bizi 61 kenara...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    beta saglam adamdır ama free performans bende beklemiyorum. allame alır gibi en azından finale oynar

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kazekage
    Kazekage's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    karahanx bunu yazdı:
    -----------------------------

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ershn bunu yazdı:
    -----------------------------

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beta Freestyle da bi lokum yapamaz :D  Favorim Ais :)


    -----------------------------

    Allâme diyorum ben ama Taha Player diyenlerde var :D

     


    -----------------------------

     

    Taha Player'i bilmiyorum ama Allâme de çok sağlam :)


    -----------------------------

     

    beyler bi trabzonlu olarak Allame nin kazanmasını isterim tabi :D . ama benim favorim K-O (knock out). görüceksiniz o gün K-O ile karsılasan herkes kaçmak için delik arıycak .


    -----------------------------

    Aynen hocam K.O Başka ya Adam Acaip işte :d

Toplam Hit: 2185 Toplam Mesaj: 12