folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bir Çılgının Anatomisi



Bir Çılgının Anatomisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahmaran
    sahmaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Dişi
    Johny Depp'in en iyi arkadasiymis bu :| kendisi zaten filimlerde mahsum, suçsuz rollerden nefret edermis. yani herkezin içinde bir karamsarlik, olumsuzluk, kötülük vardir, yeterki hâkim olmayi bilelim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    demeyin len öyle güzel söylüyo :D tipi biraz kaymış ama şarkılarına göre tipi normal :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Batman'da jokeri oynarsa Oscarı alır :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    piskopatmış:D kendini adam mı sanıor  o! piskopat gormemiş.ÖLe yüzü müzü boyamakla piskopat olunmaz. HaRLem e bekleriz rockçuları ;) Come on baby give it up shaky babi  :D 

     

     Hele bide çocukluk resmi tam dövmelik yaw. O tiple gezceğime intihar ederdim ben..


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ben öyle adamın taa a.q  lem bu hiç aynaya  bakmıyor galiba 

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek
    bana gömre yanılşıyorsunuz  şimdi adam küçüklüğünden beri toplum dısı edilmiş şiddet vs olaylar yasamış ve iyi bir aile egitimi almamış eee böyle bir yasam olan insandan ne beklersiniz kendini böyle ifade ediyor

    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klinsmann
    klinsmann's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek
    zaten küçükken tipine gıcık olan bir takım cibiliyetsizler ve aile içi veyahut çevresel tacizler yüzünden bu hale gelmiş.. her tipsizi böyle dışlarsak allah belamızı verir elbet. ya o ya başka bir şekilde. hepimiz insanız. sonunda o da insandı. şimdi benzemiyor o ayrı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    "Kimilerine göre 8 yaşındayken babasının, kimilerine göre de komşusunun tacizine uğradığı söylenen Manson, sıkı bir katolik okulunda okudu.Warner her gün katolik dini üzerine dersler görüyor ama hem yakınları hem de ailesi tarafından şiddet görüyordu. Brian Warner içinde biriken tüm öfke ve tepkiyle müziğe yöneldi..."

    imiş;


    mutlaka şiddet görmüştür, istismara da uğramış olarabilir. boşalmak için de kendini müziğe vermiş...

    "Aşırı derecede sorunlu bir çocukluk geçiren Marilyn Manson, ünlü bir müzisyen olduğunda şunları söylemişti: "Eğer o zaman müziği keşfetmeseydim şimdiki durumum çok daha farklı olurdu ve büyük ihtimalle çok daha karanlık. Jeffrey Damher ve Richard Ramirez gibi seri katillerin yaşamlarını okudum ve onları anlayabiliyorum. Onların nereden geldiklerini ve ne yaşadıklarını anlıyorum ve aramızdaki fark benim bir dereceye kadar kendimi ifade edecek bir çıkış yolu bulmuş olmamdan başka birşey değil.” "

    diyor;

    çocukluğunda gördüğü şiddet, sürekli ezilmesi falan müziğine yansımış olabilir tamam... ama şu "ben psikopat katilleri anlıyorum. onlar gibi olabilirdim"kısmı tamamen "ben de psikopatım ulan" demek için... fazlasıyla özentilik ve ergenlik bunalımı kokuyor :D

    "1989'da Marilyn Manson adını çağın iki büyük ikonundan aldı; Marilyn Monroe ve ünlü yönetmen Roman Polanski'nin karısı Sharon Tate'i katleden Manson ailesinin lideri, seri katil Charles Manson."

    imiş;

    buradan da topluğunu ve "kendini psikopat sanan, yalancı bunalımdaki ergen" kişiliğini gözlemleyebiliyoruz....

    "Marilyn Manson 1990’da iki müzisyenle birlikte "Marilyn Manson and the Spooky Kids"i kurdu. Artık herkesin bildiği gibi grubun hepsinin isimleri ünlü bir kadın ismi ve bir seri katil soyadından oluşuyordu. Keyboard çalan Madonna Wayne Gacy, basçı; Gidget Gein de isimlerini bu şekilde oluşturmuşlardı. Ancak grubunun elemanları zamanla değişti."

    imiş;

    e herkes onun gibi reklam uğruna psikopat taklidi yapıp, tarz uğruna yüzünü boyayıp, ibnelik işareti sayılabilecek hareketlerde bulunamaz uzun süre... o yüzdn grup elemanları değişmiştir zamanla...

    "Temmuz 1994'de onüç parçalık albümleri "Potrait of an American Family"i çıkaran Manson’ın albümündeki "Lunchbox" şarkısı çok ilgi gördü. Şarkının esin kaynağı Amerika'da öğrenciler tarafından silah olarak kullanılması yüzünden yasaklanan metal beslenme çantalarıydı, şarkının videosunda ise arkadaşlarından dayak yiyen küçük bir çocuk saçlarını iki yandan kazıyıp beslenme kutusuyla saldırı için hazırlıklar yapıyordu."

    imiş;

    tabi... okulda ezilen, evde ezilen, veya hiç ezilmeyip yine de ezilmiş gibi davranan ama aslında sadece ergenlik dönemindeki hormon dengesizliği nedeniyle bunalımda gibi takılan gençleri kalbinden vuracak bir  klip gerçekten...

    "ben de psikopatım ulan " diyen tüm özenti gençlerin paralarını toplamıştır zamanında bu klip sayesinde bir güzel...




    "Hayranlarının “Sweet Dreams” adlı parçasıyla tanıdığı Manson’ın en ünlü albümleri Antichrist Superstar, Mechanical Animals, Holy Wood ve best of albümleri Lest We Forget..."

    imiş;

     

    o kadar çok bilinen sweet dreams şarkısı da kendisinin değil bu arada. en çok bilinen şarkısının kendisine ait olmaması, bir cover olması ne acı :D

    "Zekası ve yazdığı nitelikli şarkı sözleriyle dikkat çeken Manson, zaman zaman düzeni eleştirir gibi görünüp düzenin oyuncağı olmakla eleştirildi"

    imiş;

    o adamda zekadan bir kırıntı bulun bana :D düzeni eleştirir gibi görünür; çünkü hormonların etkisiyle asileşen, işi gücü düzeni, sistemi eleştirmek, kuralları çiğnemek olan özenti ergenlerin ceplerindeki parayı almanın en iyi yolu bu....

    "Kimileri Manson için kendine “manyak” deyip gayet normal görünen pek çok insanın aksine “manyak” gibi davranan normal insan diyor. "

    imiş;

    bence manyak gibi davranan ve manyaklığa özendiren, özenti bir insan...

    "Manson, halen striptiz şovlarıyla tanınan ve bu şovlardan birini Türkiye’de gerçekleştiren Dita Von Teese ile beraber. Sıradışı bir çift olan Manson ve Teese ile ilgili bir hikaye de şöyle: Teese, sevgilisine bir kavonoz içinde fetus hediye eder. Manson da bu hediyeyi sevinçle kabul edip, fetusa Ludwig von Manson adını koyar. "

    imiş;

    "psikopatız biz ulen" diye bağıran bir hikaye. gerçek değil. kendilerini daha sıradışı, daha asi, daha psikopat, daha manyak göstermek ve akabinde "biz de sıradışıyız, biz de asiyiz, biz de psikopatız, biz de manyağız ulan" diyen özenti ergenlerden daha çok para koparmak amacıyla uydurulduğu çok açık...



     


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    küçük emrah rulz.)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    harbi harbi jokere çok benziyo direk oskarlık ayrıca tamam küçükken siddet gormüş olabılır ama bu şekilde kendini boyaması felan metal söylüyen adamlar çılgın oluyoda bu kadar da değil bence bu kadar badana boya yapmadan çıksa piyasa ya daha fazla tutulurdu yanlış mıyım?


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
Toplam Hit: 5462 Toplam Mesaj: 33