

Bir Dosyada Virüs Analizi Yapmak(Eğitim Video‘Su)
-
livane bunu yazdı:
-----------------------------biraz paranoyak bi yaklaşım değil mi sizcede :/ o kadar program
-----------------------------
paranoyak değil yetmiyo diyebilirim :) birçoğunu aşan virüsler elimin altından geçtiği için :) normal bilgisayarlarda bile firewall olması gerektiğini düşünüyorum. antileri geçmek basit bi iş -
hotfile telif hakkı nedeniyle silinmiştir bla bla bla ..
linki bi yenilesek
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------hotfile telif hakkı nedeniyle silinmiştir bla bla bla ..
linki bi yenilesek
-----------------------------
hocam rapide bak megauploada falan bak :D zaten 20 mb bişeycik :) -
Eline sağlık.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim şurda bana bendekki avast 4.8 gıbı virüslü dosya ve sıtelere gırmeden uyaran bi antivirüs linki koyarmısın mesela avira antivirüs önermişsin ama free olanı bı boka yaramıyo sanırım resmı sıteden baktım bıraz daha yardımcı olsana yav .d
-----------------------------
hocam kaspersky internet securityinin ayarlarını düzgün yaparsan firewall kadar sağlam oluyo. yanınada zemana antilogger benim tavsiyem böyle. ha bende biraz daha paranoya var. comodo anti+comodo firewallda var. yanınada xnetstat pro ile ağ gözetliyorum. onun yanınada tcp view ve wireshark kullanıyorum ağ gözetlemek için :D
-----------------------------hepsini aynı andamı çalıştıryorsun hocam :|
-----------------------------
evet :D pc kasmıyo allaha şükür ram işlemci vs. gibi dertlerim yok hocam
-----------------------------İstediğin kadar pc'in hızlı olsun, istediğin kadar ağını izle - zemana / comodo vs. kullan. X32bit mimariyle çalışıyorsan, her türlü alt edilirsin...