Bir Duvarkağıdı Da Benden A.Q :)
-
@kemalperk
banner a bi bak hacı
/////
anıtkabir ziyaretimden kalan bi fotoydu
biraz effect attım kaktırdım duvar kağıdı diye :))) -
hoca bence cok gzuel olmus sadece ortada yazan "kokten ........" sırıtmıs cunku ıcımızde ben hackerım dıyen lamerler yuzunden sıtenın adı bazı kısılerce kotu un yapmıs durumda.benım dusuncem ortadakı yazıda buna lımon olmus ama emek vermıs olman yeter oda ayrı konu...
-
amele sana göre güzel yani normal
ama baskası yapsaydı kötü derdim :) Baskalarından böle bi resim beklemem ancak sen yaparsın böle bişey bunada şükür :) -
amele_2 bunu yazdı:
----------------------------- dandik oldu biliyorum tantana etmeyin :))
http://imaj.at/14029
-----------------------------
wayy manyaq olmuş :D -
hasta oldum abi süper yaaaa
-
bi tane tahribat.com yazsaymışsın ii olacakmış yada idare ederdi heralde...
-
süpersin dostum,
adam bişieler yapmaya çalışmış işte ,
profesyonal olmasada iyi sayılır.
-
Aferin lan amele güzel omuş :D
-
saolunn saoluunn : ))
la hacım walla o yazıyı çoğaltma işini bilinçli olarak yapmadım
paint.Net te du bişiler karalayayım dedim
layer'larla uğraşırken birden çoğaldı bende olduğu gibin biraktım : )
-
Bir ameleden beklenebilecek en güzel çalışma olmus =)
ŞAka bi yana güzel olmus, eline sağlık.
Toplam Hit: 4906 Toplam Mesaj: 22
