Bir Exe'nin Ico'sunu (Ç)Almak
-
Prtscn tuşu ile çalabilirsin,
-
pe exploreri yıllardır kullanırım alanında en iyisi.
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Prtscn tuşu ile çalabilirsin,
-----------------------------İlk mesajımı okumadın galiba. Sırf mesaj yazmış olmak için yazma ;)
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Prtscn tuşu ile çalabilirsin,
-----------------------------İlk mesajımı okumadın galiba. Sırf mesaj yazmış olmak için yazma ;)
-----------------------------İlk mesajını bırak ben direk konu başlığını okudum huyum kurusun, :)))
Toplam Hit: 2656 Toplam Mesaj: 15
