folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bir Gün Bende Onun Gibi Olacağım



Bir Gün Bende Onun Gibi Olacağım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeTiN_7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    sendemi öyle olcan onun gıbı serefsızmı olma sebebın ne?


    -----------------------------

     

    Bahadır Boysal'ın yeniyetme, doyumsuz karakterleri var; arkadaştan onlardan birinin ete, kemiğe bürünmüş hali...

    Yakınlarında olan bi' tayfa varsa burnunun üstüne sağlamından bir yumruk oturtuversin. Burnundan kan aktığında saçma sapan düşünen kişi daha sağlıklı düşünür.


    -----------------------------

    sen ne dıyon hoca benım yakınlarımda olan bırınımı soruyon? ne dıyon daha acıklarmısın?


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    MeTiN_7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    KaptanMagaraAdami bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeTiN_7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    sendemi öyle olcan onun gıbı serefsızmı olma sebebın ne?


    -----------------------------

     

    Bahadır Boysal'ın yeniyetme, doyumsuz karakterleri var; arkadaştan onlardan birinin ete, kemiğe bürünmüş hali...

    Yakınlarında olan bi' tayfa varsa burnunun üstüne sağlamından bir yumruk oturtuversin. Burnundan kan aktığında saçma sapan düşünen kişi daha sağlıklı düşünür.


    -----------------------------

    sen ne dıyon hoca benım yakınlarımda olan bırınımı soruyon? ne dıyon daha acıklarmısın?


    -----------------------------

    Senin dediğin gibi; böyle olmak isteyipte mantıklı bir sebebi olması mümkün gözükmeyen, konuyu açan eleman için yazdım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KroBey
    KroBey's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2009
    Erkek

    Adam harbi malmış ak. O kadar adam var karşısında. Adamlarla arasıdaki mesafede ben işeyerek isabet ettiririm, öküz adam glock ile vuramadı.

    Birde yanlışlıkla yere sıkıyo öküz. :|


    " Kro "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    KroBey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adam harbi malmış ak. O kadar adam var karşısında. Adamlarla arasıdaki mesafede ben işeyerek isabet ettiririm, öküz adam glock ile vuramadı.

    Birde yanlışlıkla yere sıkıyo öküz. :|


    -----------------------------

    bende sasırdım valla adamalrı vurdu sandım meger vuramamıs :D bıtane kadında cantayla kahraman olmak ıstıyoo delımı ne :d


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
Toplam Hit: 3950 Toplam Mesaj: 25