Bir Kasette MHP'den
-
umit bunu yazdı:
-----------------------------
aqp tayfasının kasetleri ne zaman piyasaya saçılıcak acaba
-----------------------------onlar hükümet olduğu sürece hiç bi zaman
tüm kurumlar ellerinde (bilişim,internet,telekom falan filan)
-
O.ospularla memleket meselelerini tartışıp fikir alışverişinde bulunuyorlar, bunlar mı ülkeyi yönetecek?
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
nedir bu kaset şantajı arkadaşım, kazık kadar adam kiminle napçağını kendisi bilir nesi skandalmış bunun yani
-----------------------------O*spularla yatıp kalkan adamı baş diye başına kimse almaz hocam ondan skandal. Hadi onu da geçtim. Geçen reis filan diyorlardı, ülkü diyorlardı nerede kaldı ülkü? Tekbir getiriyorlar nerede kaldı tekbir? :D Gülüyorum sadece. Ha şimdi bi tanesi yaptı diye tümü yakılmaz ama istisnalar hariç hepsi aynı.
-
O deilde videonun sonuna çok gldm adam ne kadar free blog warsa hepsini açmış:D
-
Siyaset hiç bu kadar kirlenmemişdi herkesin özel hayatına bu kadar girmek nedir yahu, kavganın bile bir adabı vardır, orsp. bile orsp demek ayıptır cezası bile varken gizli kameraları kıçımıza kadar sokmak nedir ?
1980 öncesi sağ sol kavgasında bile bu kadar yozlaşılmamıştı fikirayrılığı kavgası vardı millet birbirini vururdu ama delikanlıca çıkar vururdu böyle kalleşçe özel durumları sergileyerek değil.
Bunu yapanlar kadar sergileyenlerde aynı bokun kahverengisi,
Alkole karşı görünüp meyve suyu bardağında şarap içen AKP li de aynı,
İyi aile babası delikanlı edebiyatı yapan ama eşinden gizli fındık kıran MHP de
Atatürkün kapattığı tekke ve zaviyelerin açılmasını önerecek kadar izanını kaybetmiş CHP li de
Memlekette ne ahlak ve dürüstlük ne de izan bıraktınız yeter ulan yeter...
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
nedir bu kaset şantajı arkadaşım, kazık kadar adam kiminle napçağını kendisi bilir nesi skandalmış bunun yani
-----------------------------O*spularla yatıp kalkan adamı baş diye başına kimse almaz hocam ondan skandal. Hadi onu da geçtim. Geçen reis filan diyorlardı, ülkü diyorlardı nerede kaldı ülkü? Tekbir getiriyorlar nerede kaldı tekbir? :D Gülüyorum sadece. Ha şimdi bi tanesi yaptı diye tümü yakılmaz ama istisnalar hariç hepsi aynı.
-----------------------------gül:)
her toplulukta çürük elma çıkabilir önemli olan onları ayıklamaktır. adam nefsine yenilmiş söyledikleri kabul edilmez MHP de ve kellesi alındı da.
kaç tanesini tanıyorsun sen? sen kimsin ki milyonların ahlakına karne veriyorsun? o kadar adam mı oldun? olduysan akpnin 2 karılı vekillerini sekreterlerle oynaşan çocuk yapan akpli vekilleri 13 yaşındaki kız çocuğunu taciz eden akpliyi kocasını aldatırken kocası tarafından basılan akpli kadını da söylesene. yolsuzluklara hiç girmiyorum ki
Allah zinayı affeder ama kul hakkını asla affetmez. tüyü bitmemiş yetimlerin sadakasıyla trilyonluk villalarda yaşıyorlar.
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
nedir bu kaset şantajı arkadaşım, kazık kadar adam kiminle napçağını kendisi bilir nesi skandalmış bunun yani
-----------------------------O*spularla yatıp kalkan adamı baş diye başına kimse almaz hocam ondan skandal. Hadi onu da geçtim. Geçen reis filan diyorlardı, ülkü diyorlardı nerede kaldı ülkü? Tekbir getiriyorlar nerede kaldı tekbir? :D Gülüyorum sadece. Ha şimdi bi tanesi yaptı diye tümü yakılmaz ama istisnalar hariç hepsi aynı.
-----------------------------gül:)
her toplulukta çürük elma çıkabilir önemli olan onları ayıklamaktır. adam nefsine yenilmiş söyledikleri kabul edilmez MHP de ve kellesi alındı da.
kaç tanesini tanıyorsun sen? sen kimsin ki milyonların ahlakına karne veriyorsun? o kadar adam mı oldun? olduysan akpnin 2 karılı vekillerini sekreterlerle oynaşan çocuk yapan akpli vekilleri 13 yaşındaki kız çocuğunu taciz eden akpliyi kocasını aldatırken kocası tarafından basılan akpli kadını da söylesene. yolsuzluklara hiç girmiyorum ki
Allah zinayı affeder ama kul hakkını asla affetmez. tüyü bitmemiş yetimlerin sadakasıyla trilyonluk villalarda yaşıyorlar.
-----------------------------Önce yazdığımı oku anla istersen. Hepsi aynıdır demedim zaten ama çok da tanıyorum zaten. AKP'ye zıtsın mal gibi ortada ben de tasdiklemem onu ama hiç değilse ak partililer biz ülkücüyüz deyip tekbir getirip milleti kandırmıyor? Bilmem anlatabildim mi?
-
soyunmadan artiz oluyorlar :d
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
nedir bu kaset şantajı arkadaşım, kazık kadar adam kiminle napçağını kendisi bilir nesi skandalmış bunun yani
-----------------------------O*spularla yatıp kalkan adamı baş diye başına kimse almaz hocam ondan skandal. Hadi onu da geçtim. Geçen reis filan diyorlardı, ülkü diyorlardı nerede kaldı ülkü? Tekbir getiriyorlar nerede kaldı tekbir? :D Gülüyorum sadece. Ha şimdi bi tanesi yaptı diye tümü yakılmaz ama istisnalar hariç hepsi aynı.
-----------------------------gül:)
her toplulukta çürük elma çıkabilir önemli olan onları ayıklamaktır. adam nefsine yenilmiş söyledikleri kabul edilmez MHP de ve kellesi alındı da.
kaç tanesini tanıyorsun sen? sen kimsin ki milyonların ahlakına karne veriyorsun? o kadar adam mı oldun? olduysan akpnin 2 karılı vekillerini sekreterlerle oynaşan çocuk yapan akpli vekilleri 13 yaşındaki kız çocuğunu taciz eden akpliyi kocasını aldatırken kocası tarafından basılan akpli kadını da söylesene. yolsuzluklara hiç girmiyorum ki
Allah zinayı affeder ama kul hakkını asla affetmez. tüyü bitmemiş yetimlerin sadakasıyla trilyonluk villalarda yaşıyorlar.
-----------------------------Önce yazdığımı oku anla istersen. Hepsi aynıdır demedim zaten ama çok da tanıyorum zaten. AKP'ye zıtsın mal gibi ortada ben de tasdiklemem onu ama hiç değilse ak partililer biz ülkücüyüz deyip tekbir getirip milleti kandırmıyor? Bilmem anlatabildim mi?
-----------------------------senin atladığın veya anlamadığın bir nokta var ama
bu adam bu pisliği yaptıktan sonra hala partide kalsa ve taban bunu kabul etse eyvallah yada bu tür pisliği bilinen birine reis desek söv.
amaaa akp gidip müslüman ve Türk düşmanı papayı uçağın merdiveninin ucunda karşılıyor dünyanın hiçbir yerinde görülmemiş bir şekilde müslüman bir ülkede papa öldüğünde bayraklar yarıya indirildi amerikan conileri müslümanların ırzına geçerken başbakan evlerine sağ salim dönsünler diye dua ediyorum diyor ve gelip "ben müslümanım bunlar dinsiz gelin bana oy verin ey müslümanlar" diyor.
-
anahaber filan hiç yer vermedi mhp bir açıklama da yapmadı %99 sahte bir kaset oyuna gelmeyelim..
