Bir Mektup Yaz...
-
Bir mektup yaz
Bir mektup yaz son defa,
Son defa bir mektup yaz.
Yaz, ruhum benim, beni
Deliye çevirdi yaz.Bir mektup yaz son defa
Sözlerin gözü dolsun
Yamur yağsın üstüne
İçinde payız* olsun.Bir mektup yaz son defa
Baxım* qalxan* tütsüne
Alım*, açım*, okuyum*,
Ayrılığın üstüne.Bir mektup yaz, her şeyi
Yaz unuda-unuda.
Görüm* nasıl dönürsen,
Yağmur, rüzgar, buluta.Bir mektup yaz son defa
Anlat bir aşkın yasın.
Lap* öldükten sonra yaz,
Gelip bana *çatmasın.Bir mektup yaz son defa
Sözlerin gözü dolsun
Yamur yağsın üstüne
İçinde payız olsun.-------
Payız* - son bahar,güz
Baxım* - bakmak,ben bakayım
Qalxan*- yükselen
Alım* - almak,ben alayım (mektubu)
Açım* - açmak,ben açayım (mektubu)
Okuyum*- okumak, ben okuyayım (mektubu)
Görüm* - seyr edeyim
Lap* - istersen
Çatmasın* - yetişmesin-------------------------
25.12.2007 İstanbul

-
Ahanda kimse yorum yazmayacakmı ?

-
hoca imzan güzel olmuss begendimm.nasıl yapıosn banada ögretsene :D:D
-
ıcınde mektup gecen bı sıır gordugumde aklıma hep ahmet selcuk ılkanın on ve son sıırı gelir...
-
deeppurple33 bunu yazdı:
-----------------------------
hoca imzan güzel olmuss begendimm.nasıl yapıosn banada ögretsene :D:D
-----------------------------
şiirede bi yorum yazaydın bari hehe imzayımı begendin bitek :) şiir hoş akıcı bicimde okuyamadım bi aşagı acıklamaya bakıp bi dizeye donmekden ama ilginc bi betmleme yapmissin eline saglık -
Aklıma birine yazdıım bu sana son şiirim; diye yazdığım şiir geldi... Sanki ona cevaben yazılmış...
-
deeppurple33 bunu yazdı:
-----------------------------
hoca imzan güzel olmuss begendimm.nasıl yapıosn banada ögretsene :D:D
-----------------------------Bi ara gösteririm msnimi ekle bide şiierede yorum yapsaydın ya :D
-
bak bi yorum yokmuyaaa...
Vallahi artık Tahribata şiir yazmıyacağım
gönül insanlarının fazla olduğunu düşünmüştüm...
-
siirr güzel olmuss aslında özellikle
Bir mektup yaz son defa
Sözlerin gözü dolsun
Yamur yağsın üstüne
İçinde payız olsun satırları cok hoşş.eline saglıkk.diğer şiirlerinide bekliyoruzzz....:D:D -
Biri var onu tamamlayip koyacagim :D
-
Teşekkürler üstad, güzeldi...
