folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bir Türkiye Gerçeği - Aile Faciası :(



Bir Türkiye Gerçeği - Aile Faciası :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    kader işte...

    ben üniversitiyi annemi ve kız kardeşimi şerefsiz babamdan korumak için bıraktım , 3 bira içer ve başka bi insan olur

    ne yaptıgını hatırlamaz, zogu zaman beni bile hatırlamaz... ne kavgalar gördüm evde, hatta bi keresinde dayanamadım pederin gırtlagına bastım öldürüyordum , pişman oldum sırf baba sıfatını taşıyan birine böyle davrandıgım için, ismi baba olmasaydı öldürsem pişmam olmam

    ama sonra ne oldu büyükler araya girdi ve barıştırdılar her zamanki gibi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    bi insan evladi bi insanı yok yere öldürürmü,?

    hele hele karısını?

    kimbili ne halt yedi amk

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anarsist
    Anarsist's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek
    nickimyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan evladi bi insanı yok yere öldürürmü,?

    hele hele karısını?

    kimbili ne halt yedi amk


    -----------------------------

     

    Insanlarin hepsi halt yer, seviyesi onemli degil. Bu durumda hepimiz gunahkar sayiliriz. Halti yiyen sahis'in vicdan azabi cekecegi suphesizdir, bunun ustune onu oldurmek dogru olmaz; hayvanlardan farkimiz kalmaz.

    Bize verilen akil beraberce fikirlerimizi paylasarak uretmemizi saglamak icin vardir, birbirimizi yok etmemiz icin degil. Insanlar zekalariyla bireyler ve kitleler olarak yasam kosullarini gelistirirler ve iyilestirme cabasindadirlar.

     

    Sinirlenmek erdemsizliktir, cahilliktir, akilsizliktir. Sinirlenmek kolaya kacmaktir.

    Bir adam sinirlenmesini degil, ruhunu duru tutmasini ogrenmelidir. 


    Çok günahım varsa neden gamım var Ali gibi şahı-ı merdana düştüm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    Sende haklısın

    Bir gün Nasrettin Hoca`nın evine iki kişi gelmiş.

    "Aramızda bir anlaşmazlık çıktı"demişler.

    Biri derdini anlatmış, Nasrettin Hoca haklısın demiş.

    Diğeride derdini anlatmış. Nasrettin Hoca ona da haklısın demiş.



    O sırada çayları vermekte olan Karısı atlamış,

    "Bu nebiçim şey Hoca! ikisine de haklısın dedin?"

    Hoca bi an düşünmüş ve karısına dönüp :

    "neyapalım hanım sen de haklısın" demiş.

     

    fıkra malum burda rolleri değiştirin. aralarında anlaşmazlık çıkan iki kişi, karı-koca; polis, Nasreddin Hoca; ve hocadan hesap sorabilen karısı ise yasalar, amirler.

     

     

    anadoluda güzel bir laf vardır. "ölen mazlum öldüren mazluma ne yaptı"   şimdi burda iki tarafta mazlum. çünkü sorunlar karşılıklı olabiliyor.polis zaten kendi

    derdinde karı-koca arasına nasıl girsin, kadının ya da adamın aklını çelsin?yasayla çizilen sınırlar açık...

    peki bu kadar vahşet yaşandı bu zalim kimdir hocam o zaman dersen ... 

    "sen de haklısın" çünkü sen de "mazlumsun" derim... 

     

    NOT: Fıkra ile anlatmamın sebebi daha açıklayıcı olması elbette.yoksa insan hayatı üzerine çok derin konular... yaşamak zor iş... kelimeler kifayetsiz... 


    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    çocukların hayatı karardı.Okulda diğer çocuklar babalarından bahsederken o çocuklar susacaklar...Adama bu koyar işde.....Bu çocuklar 20 yaşlarına geldiklerinde polat alemdar olucaklar.Haraç kescekler.Adam öldürcekler.işde hayatları bundan ibaret olucak.30 yaşlarına gelmeden belkide ölücekler....

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    görüşlerim herkese ters gelicek olabilir

    bu olayda içip karısını öldüren adam suçlu ama bence ya aile komple dağılmalı yada mutlu kavga etmeyen bir aile olmalı.

    hergür annesiyle babası tartısırsa o cocuk su anki durumundan dha ktü bir durumda olur kendini bir piskopatın kafasında gibi hisseder tecrit altında yalnız ve caresiz...

    sonra ya kendine bir kaçış noktası bulur yada toplumun kurbanı olur ama annesi gözünün önünde öldürülen bir cocuk baska annelerin ölmemesi icin calışmayı 

    düşünebilir ... 

    yaşadığım icin biliyorum .... 

    neyse saçmaladım boşver,n beni ... 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirel
    demirel's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    ulan biz sevgilimize yanlış bir sözder de kırarız diğe seçe seçe konuşuyoruz adam evlendi ya oruspu evladı kendi malı oldu ya çeker vuru sanki kendinin şahsi malı Allahsız veledi zinalar hepini a.q


    Baskasi Olma Kendin Ol Ki Köpeklerden fark1n Olsun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CchaatlakkK
    CchaatlakkK's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Dişi

     cocuklara yasik oldu bee.. acaip kotu oldum yaa..

    basi insan kilikli varliklarin bayanlara karsi sergiledigi insanlik disi muameleleri duyup lanet etmekten biktim beee tekrar lanet olsun ..


    Ümit en son kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır.. F.Nietzche
Toplam Hit: 4312 Toplam Mesaj: 29