Bir Türkiye Gerçeği - Aile Faciası :(
-
kader işte...
ben üniversitiyi annemi ve kız kardeşimi şerefsiz babamdan korumak için bıraktım , 3 bira içer ve başka bi insan olur
ne yaptıgını hatırlamaz, zogu zaman beni bile hatırlamaz... ne kavgalar gördüm evde, hatta bi keresinde dayanamadım pederin gırtlagına bastım öldürüyordum , pişman oldum sırf baba sıfatını taşıyan birine böyle davrandıgım için, ismi baba olmasaydı öldürsem pişmam olmam
ama sonra ne oldu büyükler araya girdi ve barıştırdılar her zamanki gibi
-
bi insan evladi bi insanı yok yere öldürürmü,?
hele hele karısını?
kimbili ne halt yedi amk
-
nickimyok bunu yazdı:
-----------------------------bi insan evladi bi insanı yok yere öldürürmü,?
hele hele karısını?
kimbili ne halt yedi amk
-----------------------------Insanlarin hepsi halt yer, seviyesi onemli degil. Bu durumda hepimiz gunahkar sayiliriz. Halti yiyen sahis'in vicdan azabi cekecegi suphesizdir, bunun ustune onu oldurmek dogru olmaz; hayvanlardan farkimiz kalmaz.
Bize verilen akil beraberce fikirlerimizi paylasarak uretmemizi saglamak icin vardir, birbirimizi yok etmemiz icin degil. Insanlar zekalariyla bireyler ve kitleler olarak yasam kosullarini gelistirirler ve iyilestirme cabasindadirlar.
Sinirlenmek erdemsizliktir, cahilliktir, akilsizliktir. Sinirlenmek kolaya kacmaktir.
Bir adam sinirlenmesini degil, ruhunu duru tutmasini ogrenmelidir.
-
Sende haklısın
Bir gün Nasrettin Hoca`nın evine iki kişi gelmiş.
"Aramızda bir anlaşmazlık çıktı"demişler.
Biri derdini anlatmış, Nasrettin Hoca haklısın demiş.
Diğeride derdini anlatmış. Nasrettin Hoca ona da haklısın demiş.
O sırada çayları vermekte olan Karısı atlamış,
"Bu nebiçim şey Hoca! ikisine de haklısın dedin?"
Hoca bi an düşünmüş ve karısına dönüp :
"neyapalım hanım sen de haklısın" demiş.fıkra malum burda rolleri değiştirin. aralarında anlaşmazlık çıkan iki kişi, karı-koca; polis, Nasreddin Hoca; ve hocadan hesap sorabilen karısı ise yasalar, amirler.
anadoluda güzel bir laf vardır. "ölen mazlum öldüren mazluma ne yaptı" şimdi burda iki tarafta mazlum. çünkü sorunlar karşılıklı olabiliyor.polis zaten kendi
derdinde karı-koca arasına nasıl girsin, kadının ya da adamın aklını çelsin?yasayla çizilen sınırlar açık...
peki bu kadar vahşet yaşandı bu zalim kimdir hocam o zaman dersen ...
"sen de haklısın" çünkü sen de "mazlumsun" derim...
NOT: Fıkra ile anlatmamın sebebi daha açıklayıcı olması elbette.yoksa insan hayatı üzerine çok derin konular... yaşamak zor iş... kelimeler kifayetsiz...
-
çocukların hayatı karardı.Okulda diğer çocuklar babalarından bahsederken o çocuklar susacaklar...Adama bu koyar işde.....Bu çocuklar 20 yaşlarına geldiklerinde polat alemdar olucaklar.Haraç kescekler.Adam öldürcekler.işde hayatları bundan ibaret olucak.30 yaşlarına gelmeden belkide ölücekler....
-
görüşlerim herkese ters gelicek olabilir
bu olayda içip karısını öldüren adam suçlu ama bence ya aile komple dağılmalı yada mutlu kavga etmeyen bir aile olmalı.
hergür annesiyle babası tartısırsa o cocuk su anki durumundan dha ktü bir durumda olur kendini bir piskopatın kafasında gibi hisseder tecrit altında yalnız ve caresiz...
sonra ya kendine bir kaçış noktası bulur yada toplumun kurbanı olur ama annesi gözünün önünde öldürülen bir cocuk baska annelerin ölmemesi icin calışmayı
düşünebilir ...
yaşadığım icin biliyorum ....
neyse saçmaladım boşver,n beni ...
-
ulan biz sevgilimize yanlış bir sözder de kırarız diğe seçe seçe konuşuyoruz adam evlendi ya oruspu evladı kendi malı oldu ya çeker vuru sanki kendinin şahsi malı Allahsız veledi zinalar hepini a.q
-
cocuklara yasik oldu bee.. acaip kotu oldum yaa..
basi insan kilikli varliklarin bayanlara karsi sergiledigi insanlik disi muameleleri duyup lanet etmekten biktim beee tekrar lanet olsun ..
