Bir Türk"Ün Eseri Yeni Birşey
-
HER güzel şeyin bir başı vardır eleştirmek yerine tebrik etseniz diyorum ?
-
çok güzel bence özellikle belli nitelikteki dosyaları arayabilmesi ve buna ek olarak diyelim programın yahut oyunun bi bölümünü hatırlayabildiniz benzerlerrini hemen yazı kutusundan menü olarak verip ararken daha sağlıklı sonuçlara daha kısa sürede ulaşmanızı sağlıyor yalnız benden midir sunucudan mı biraz yavaş girdim sayfaya
edit: beğenmeyenler neyini beğenmedi anlayamadım bence tek eksiği güncel olanları koyması mesela commandos 2 bulamadım sanıyorum belli bi tarihten sonrasını veri larak aldılar programın özelliğini trial demo gibi ve boyutuyla direk link vermesi gerçekten çok güzel böyle bi arama motoru varmıydı daha önce -
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------
HER güzel şeyin bir başı vardır eleştirmek yerine tebrik etseniz diyorum ?
-----------------------------Aynen katılıyorum...Geliştirile bilir.
-
bence dandik demek yerine geliştirilebilir demek lazım ve bi Türkün yapması da gerçekten güzel bişey böle arkadaşları desteklemek gerekir diye düşünürum ::)
-
mataramasuko bunu yazdı:
-----------------------------
dandik işte :) ben daha iyisini yapamıyosam o dandik olamaz mı ?
-----------------------------doğru
ayrıca bi Türk ün eseri de Ceoshare ne demekki ? Türkçe olmadığı kesin :|
birde bu trial, shareware, demo filan buluyo. iyi tamam yasalda bu devirde cracksiz bi program kullanan varmı ?
katz.cd | phazeddl.com vb. deki onbilerce crackli yazılım, oyun, müzik, ekitap ,dizi, film,(hatta porno bile), varken niye bunu kullanalım ?
mesela Creative Suite 3 Master Collection sadece ve sadece 2,499$. aha kol gibi :I
