folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Biri Bana Bu Sistemi Açıklıyabilirmi ???



Biri Bana Bu Sistemi Açıklıyabilirmi ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Ayrıca hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar

    Every thing"s place and her time reach
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Eğitim bölümüne açınız bu tarz konuları. Orda olan konulara detaylı açıklama da yaparız ;)

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------
    Eğitim bölümüne açınız bu tarz konuları. Orda olan konulara detaylı açıklama da yaparız ;)
    -----------------------------
    Moderetörlerden Rica ediyorum onlara zahmet taşıyabilirlermi ?

    Every thing"s place and her time reach
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Zamanında lgs'de iyi bir puanla girdiğim okulumda benden çok çok düşük puanla girmiş adamlar okulu bitiriken ben atıldım.Bizim gibi adamları sıkmıyacaksınız,biz sigarada içeriz,saçta uzaırız.Ne lan bu kışla mı ?.Resim yarışmalarında Türkiyede dereceye girmişim,derslerimde başarılıyım.Önümüze koyduğunuz sınavdan başarılı olarak o kağıdı kıçınıza sokmuşum.Ama herkes aynı kaba sığdırılmaya çalıştıkları için biz kötü adam olduk.Ulan ilkokulda bir bok olmayan ortaokulda dahi zar zor bir pragraf yazıyı okuyabilen adamlar siktir boktan liselerden mezun olup kağıt üzerinde bizden bir adım önde gözüküyorlar.Yanıyorum yanıyorumda buna yanıyorum.Sonra beyin göçe var derler.Tabi olur.Aklı olanda durmasın bu ülkede.Bu sistemde yıkılmadan adam olmaz.Her yeri kangren olmuş çürümüş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------
    Zamanında lgs'de iyi bir puanla girdiğim okulumda benden çok çok düşük puanla girmiş adamlar okulu bitiriken ben atıldım.Bizim gibi adamları sıkmıyacaksınız,biz sigarada içeriz,saçta uzaırız.Ne lan bu kışla mı ?.Resim yarışmalarında Türkiyede dereceye girmişim,derslerimde başarılıyım.Önümüze koyduğunuz sınavdan başarılı olarak o kağıdı kıçınıza sokmuşum.Ama herkes aynı kaba sığdırılmaya çalıştıkları için biz kötü adam olduk.Ulan ilkokulda bir bok olmayan ortaokulda dahi zar zor bir pragraf yazıyı okuyabilen adamlar siktir boktan liselerden mezun olup kağıt üzerinde bizden bir adım önde gözüküyorlar.Yanıyorum yanıyorumda buna yanıyorum.Sonra beyin göçe var derler.Tabi olur.Aklı olanda durmasın bu ülkede.Bu sistemde yıkılmadan adam olmaz.Her yeri kangren olmuş çürümüş.
    -----------------------------
    Tam olarak dediğim gibi, özellikle eğitim sistemi çok yanlış demişdim. Böle bi sistem dünyanın hiç biryerinde yok. Bunu bir deyimle dewam ettiriyim akıllı olup dünyanın ( Türkiyenin xD  ) kahrını çekeceğine deli olda dünya senin kahrını çeksin bilmem ne kadar uydu konuya 


    Every thing"s place and her time reach
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    scorpus bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    house bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede bir çok sistem yanlış ben sadece eğitim sisteminden bahsedeceğim bunlar benim gözlemlerim ...

    1-)  Meslek liseleri için 2 yıllık geçiş hakları kaldırıldı , meslek lisesi öğrencileri matamatik,kimya,fizik qibi dersleri görmüyor peki öss sınavında ne soruluyor ???? Öğrenciler görmedikleri derslerden sınava giriyor dünyanın neresinde war böyle bi sistem ?

    2-) Öğrenci bu dewirde istediğini yapabiliyor öğretmene saygısızlık konusunda, ders çalışmama konusunda. Bir Okukda öğrencinin 12 dersinin 10 tanesinin zayıf olduğu halde o öğrenci o okulu geçebiliyor fakat aynı okulda farklı bir öğrencinin zeka durumuna bakılmaksızın şaçı uzun okula geldi diye okuldan uzaklaştırılıyor . Şimdi buradaki amaç ney ? Nedir bu sistem ? Gelişmiş ülkelerde bu yüzden kıyefet özgürlüğü war ( Kısmen )

    Uzatmaya gerek yok sonuç olarak Türkiye ayrıntılara çok takılıyor we bu yüzden gelişme yolunda bir adım dahi atamyor güncel olrak örnek wermek gerekise cem garipoğlu olayı ne kadar uzatıldı medyada farkındasınızdır değilmi ..

     Ben bu işin sonunu göremiyorum görebileniniz warmı ?

     Bu yazdıklarım tamamen benim düşüncem sadece paylaşmak istedim illaki katılmıyan karşı çıkan arkadaşlar olacakdır !!!


    -----------------------------

    1. maddeye hitaben

    daha düne kadar meslek liseleri kıçını yırtmıyorlamıydı bizim hakkımızı yiyiyorlar diye ne oldu şimdi düzlise ile aynı koşullardasınız

    sonrada diyorsunuz ben bunun eğitimini alıyorum ama mühendis olamıyorum düz liseye gitmiş adam mühendis oluyor

    geçen biri ile tarıştım bu konuda ulan matemetik ve fizik  bilmeyen adamdan mühendis olamaz kadar basit

    bak ne gzel sistem vardı değilmi başarılı isen direk girebiliyordun 2 yıllığa biraz daha başarı gösterirsen 4 yıllığa girebiliyordun bunun nesini beğenmiyordun 

    bir kere arkadaş okumandamı yok

    MESLEK lisesinde ne öğretecekler sana bir adı üzerinde bir meslek öğretecekler

    okumaya niyeti olmayan adamları bir baltaya sap yapacaklar amaç budur 

    sana gördüğün konunun ilmi öğretmeyecekler sadece nasıl uygulayacağını öğretecekler 

    işte düz lisede işin temeli orada  matematik fizik kimya daha neyi zorluyorsunuz anlamıyorum

    ayrıca meslek lisesine gitmek düz liseye gitmekten daha zor 


    -----------------------------

     

     

    tartıştığın adam sana anadolu teknik liselerinden bahsettimi.ya bahsetmedi ya da konuyu tam bilmiyorsun.ATL liselerinde düz lisede gördüğün dersleride görüyorsun matematik fizik kimya vs. hatta benim zamanımda felsefe bile vardı bunlara ilave olarak alanınla ilgili meslek dersleri görüyorsun.bunun sonunda ne oluyor sadece kendi bölümündeki öğretmenliğe gidebiliyorsun makine öğrt. bilgisayar öğrt.vs.söyle bakalım bu eğitimi alan birinin mi mühendis olması kolay yoksa düz lisede makinanın m sini bilgisayarın b sini bilmeyen adamların mühendis olmasımı kolay


    -----------------------------

     

    bana bunu dedi yeterlimi "sana matematikle başarılar" 

    adamda iş yokken sen burada harvard mit getirsen ne olacak 

    ayrıca ben fizik okuyorum ve gerek makine mühendisliği gerek elektirik mühendisliği vb benzeri dallarda yüksek lisans ve doktora yapabiliyorum ama nedense bunları yapsam dahi mühendislik fakültesinde lisans görmediğim için türkiyede mühendis sıfatını alamıyorum peki bu adaletmi

    o mühendisim diye geçinen adamlardan daha çok matematik ve fizik bildiğim halde onlar benden bir adım önde

    sence bu bir adeletmi

    amerikada bir fizikçinin yıllık ortalama maaşı 104000 $ makine mühendisinin 86000$ dı sanırım

    türkiyede bir fizikçinin yıllık ortalama maaşı 20000 $ makine mühendisinin 35000 $ 

    sence bu adeletmi :S

    ayrıca ben anadolu teknik lisesinden bahsetmedim sadece meslek lisesi

    ikisi aynı şeymi bilmiyorum ama çevremdeki arkdaşalarımın hepsi matematiğinin berbat olduğunu söylüyor konulardan bahsettiğimde trigonometriden öteye gitmediklerini söylüyorlar ve o trigonometride de  sadece tan=sin/cos gibi bağıntılardan öteye gitmediklerini söylüyorlar hepsi sin2a=2 sina cosa gibi özdeşliklerden bir haberler şimdi gelmiş bana bu adamlar mühendis olmayı hak ediyor diyorsun 

    gerçekten mühendis olmayı çok kolaymı zannediyorsunuz siz :S 

    """"""""olması kolay yoksa düz lisede makinanın m sini bilgisayarın b sini bilmeyen adamların mühendis olmasımı kolay"""""""""""""""

    bu lafada sadece gülüyorum 

    emin o makineden anlayan arkadaşlar bir rüzgar trübinlerininin kollarındaki titreşimin verimliğinin ne ölçüde etkileyeceği konusunda bana bilgi verebilir bu çok eminim göremediği m ve f ile

    dikkat ettiysen matematiğin m fiziğin f bile değil :s 

     

    ayrıca meslek lisesine gitmek düz liseye gitmekten daha zor :S

    bende meslek lisesine yazılacaktım ama kayıtlar dolduğu için yazılamadım allahtanda yazılamadım çünkü öle olsayda

    bu günki bilgi birikimimin onda birine bile sahip olacamayacaktım

    düz liseye gitmek daha kolay oradan sonra geleceğini oluşturmak daha kolay iken ben neden kendimi bile bile riske atayımki

    ayrıca böle bir durum olduğunu bile bile neden meslek lisesini gittiniz

    bilmiyorduk dersen kusura bakma o sistemin değil senin hatan oluyor :s 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Direk geçişle bilgisayar proğramcılığı bölümüne geçmiş biri olarak şunları söyleyebilirim;

    Teknolojinin bilimsel ilkeleri adlı bir dersimiz var fizik görüyoruz.

    Matematikte görüyoruz.

    Yani bizi bundan mahrum etmiyorlar ama ayrıntılı değil tabiki  yüzeysel görüyoruz..

    Mühendislik fakültesiyle eşit olmadığımız buz gibi ortada yani..

    Zaten her giren hoca ağzımıza eder bir üslupta bunu yüzümüze vuruyor.

    Şimdi eğer br yaptırım olacaksa liseye o sene başlamış kobaylara pardon öğrencilere uygulanırsa daha mantıklı.

    91 liler olarak biz yırttık gibi birşeyde 92 li Meslek lisesi mensuplarına acımaktayım şahsen.

    Çünkü üniversite diye birşey göremeyecek bir çoğu..


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    aslında verilmiş hak alınamaz hukuksal olarak

    karatahta'ya sormak daha soğru tabi de ben böyle biliyorum

     

    yani benim görüşüme göre 2 yıllığa geçiş yapma hakkıyla liseye başlamış biri liseye kayıt yaptıktan bi gün sonra bile kanun değişse yine bu hakkı saklı kalır

    çünkü kanunlar geri doğru işlemez

    peki niye öyle olmuyor?  aklım mantığım almıyor

    ya devlet hukuku ihlal ediyor ya da ben biraz fazla cahilim bu konuda

     

    bu arada wert'in ilk mesajına katılıyorum

    eşit şart isteyen meslek liseli arkadaşlar şimdi de sızlanırsa çok ayıp

    yoksa hem össde eşitlik ama sınavsız geçişte de ayrıcalık mı istiyorlardı? o zaman da düz liseliler ezilmiş olmaz mı?

    bir de meslek lisesine üni okumak için mi gittiniz anlamıyorum açıkçası


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslında verilmiş hak alınamaz hukuksal olarak

    karatahta'ya sormak daha soğru tabi de ben böyle biliyorum

     

    yani benim görüşüme göre 2 yıllığa geçiş yapma hakkıyla liseye başlamış biri liseye kayıt yaptıktan bi gün sonra bile kanun değişse yine bu hakkı saklı kalır

    çünkü kanunlar geri doğru işlemez

    peki niye öyle olmuyor?  aklım mantığım almıyor

    ya devlet hukuku ihlal ediyor ya da ben biraz fazla cahilim bu konuda

     

    bu arada wert'in ilk mesajına katılıyorum

    eşit şart isteyen meslek liseli arkadaşlar şimdi de sızlanırsa çok ayıp

    yoksa hem össde eşitlik ama sınavsız geçişte de ayrıcalık mı istiyorlardı? o zaman da düz liseliler ezilmiş olmaz mı?

    bir de meslek lisesine üni okumak için mi gittiniz anlamıyorum açıkçası


    -----------------------------

    Böyle bir yasa olmalıydı ewet araştırcam şimdi saqol Prometheus


    Every thing"s place and her time reach
Toplam Hit: 2804 Toplam Mesaj: 20