

Birisi C#'La İlgili Sorularımı Cevaplayabilir Mi? [Multithreading]
-
Daft bunu yazdı
olayı anlamadım.
bikaç kere browserdan verdiğin linke baktım.
ilk çıktı da dsdsadas -> xxxxxx gibi bir şey yazdı
sonra hep sabit merhaba -> xxxxxxx yazdı
Browserı tümden kapat yeniden gir xxxx değişir.
Ama webclient ile cookieleri ayarlamazsa ilk çıktı -> xxxx sonra ilk çıktı-> yyy sonrasında da böyle gider asla merhabayı göremezsin.
Ama cookie ayarlarsan olur.
Autoitte bunu nasıl yapacamı falan anlamadım ben de
-
senin istediğin farklı bir şeymiş
ben browser otomasyonu sanmıştım
autoit'de multithread yok :D
gene de bir şeyler denedim ama yemedi hep farklı sonuç veriyor
-
Daft bunu yazdı
senin istediğin farklı bir şeymiş
ben browser otomasyonu sanmıştım
autoit'de multithread yok :D
gene de bir şeyler denedim ama yemedi hep farklı sonuç veriyor
twitter a üyelik kasıyoruz hacı
-
HolyOne bunu yazdı
Ha tamam ööle olur, google clicker fln yapacaksan webclient javascript çalıştırmiycağı için yemezdi ama işini görüyorsa tabiki webclient yapcan.
Tek thread de olsa dakikada 8 üyelik çok az. ilk requestte çok bekletiyorsa webclientin proxy=null yapmayı unutma.
Sen istediğini tek fonksiyon haline getir, tüm parametrelerini de tek bi classda topla, tek parametre alsın ondan sonra thread haline getirmesi kolay zaten.
Ama detayına inince multithreading biraz zordur, bence c# daki threadler daha da zor çünkü birçok şeyi arkaplanda işlediğinden win32 application gibi hakim olamıyorsun.
Ben şu yapıyı çok severim,
http://www.codeproject.com/Articles/7933/Smart-Thread-Pool
genelde bunu kullanıyorum fakat komplike bi thread applciation yapmıyorsan daha basit kodlarla da bitirebilirsin işi
Dedipin gibi class yazdım abi. Classim cl = new Classim(); cl.Baslat(); komutuyla başlatıyorum. Ama sıkıntı threadingte thread yapmadım bilerek. İşlem bitene kadar form donuyor. BackgrounWorkerdan da haz almadım hızlı değil ve 2,3 tane başlatınca sapıtıyor bi çare :)
Up olsun...
-
by_Tet bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Ha tamam ööle olur, google clicker fln yapacaksan webclient javascript çalıştırmiycağı için yemezdi ama işini görüyorsa tabiki webclient yapcan.
Tek thread de olsa dakikada 8 üyelik çok az. ilk requestte çok bekletiyorsa webclientin proxy=null yapmayı unutma.
Sen istediğini tek fonksiyon haline getir, tüm parametrelerini de tek bi classda topla, tek parametre alsın ondan sonra thread haline getirmesi kolay zaten.
Ama detayına inince multithreading biraz zordur, bence c# daki threadler daha da zor çünkü birçok şeyi arkaplanda işlediğinden win32 application gibi hakim olamıyorsun.
Ben şu yapıyı çok severim,
http://www.codeproject.com/Articles/7933/Smart-Thread-Pool
genelde bunu kullanıyorum fakat komplike bi thread applciation yapmıyorsan daha basit kodlarla da bitirebilirsin işi
Dedipin gibi class yazdım abi. Classim cl = new Classim(); cl.Baslat(); komutuyla başlatıyorum. Ama sıkıntı threadingte thread yapmadım bilerek. İşlem bitene kadar form donuyor. BackgrounWorkerdan da haz almadım hızlı değil ve 2,3 tane başlatınca sapıtıyor bi çare :)
Up olsun...
Form thread'ının içinde long-running bir iş yapmaman lazım hacıt, uygulama arayüzü tek thread üstünde koşar sen başka iş verdiğin zaman o işe kitlenir, yapılması gereken arayüz işlemlerini kuyruktan çekemez hale gelir, çekebilmesi için doevents() diyip kuyruğu boşaltman lazım. Ben senin yerinde olsam en başında form'u felan siktir ederdim. Konsol uygulaması yazardım.
Madem dile o kadar hakim de değilsin, boşver thread'i; uygulamayı scale edilebilir yaz. Başka bir ifadeyle single threaded çalışsın ama 10 tane açtığın zaman belli kuyruktan data alıp kargaşa yaratmadan çalışabilsinler.
Eğer ayteğin dediği gibi google felan keklemeye çalışmıyorsan webbrowserla uğraşma bir sürü dezavantajı var, restsharp (http işlemleri için) & htmlagilitypack (html parsin için) kullan.
https://github.com/oguzhantopcu/bod/blob/master/Bod.Playground/FacebookPlayground.cs
Zamanında böyle boş beleş birşey yapmıştım bu lib'i de kullanabilrsin, yukarıdaki linkte mesela facebook'a login olup sayfaya kullanıcının tüm arkadaşlarını davet ettirmişim. Olabildiğince basitleştirmiş form işlemlerini
-
@Nessaj hocam cok tesekkur ederim basta.
Şöyle söyleyim webclient ile işlemi yaptırtıyorum. Ui şart. En basit haliyle aynı anda birden fazla çalışan (aynı metodu çalıştıran diyeyim) bir webclient applikasyonu görsem ben entegre ederim sistemi o derece basitleştirdim. Şuan tek derdim aynı anda bu işlemi çok defa yaptırtmak nasıl yapacağım önemli değil bişekilde yapayım da :)
Threade yoğunlaştım şuan threadle yapıcam
-
Hocam pm atmışsın okuyamadım henüz dışardayım. Gece 1 gibi evde olacağım. Sana threading dersi verebilirim. Saysbir nickli arkadaşa da aynı mantığı göstermiştim. Gayet güzel event yazarak multi threading kullanma. o çakışmalar için yazdığın invokerequire doğru, bir de delegate yazıyorsun, ama action sınıfıyla daha basitçe yapabilirsin bunu. Gece uyarsa yazarsin yardımcı olurum.
-
unbalanced bunu yazdı
Hocam pm atmışsın okuyamadım henüz dışardayım. Gece 1 gibi evde olacağım. Sana threading dersi verebilirim. Saysbir nickli arkadaşa da aynı mantığı göstermiştim. Gayet güzel event yazarak multi threading kullanma. o çakışmalar için yazdığın invokerequire doğru, bir de delegate yazıyorsun, ama action sınıfıyla daha basitçe yapabilirsin bunu. Gece uyarsa yazarsin yardımcı olurum.
Abi yaptım thread falan atadım ama hiç düşündüğüm gibi olmadı ya sabırsızlanıyorum valla öğrenebilirsem çok güzel olacak..