folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Birisi C#'La İlgili Sorularımı Cevaplayabilir Mi? [Multithreading]



Birisi C#'La İlgili Sorularımı Cevaplayabilir Mi? [Multithreading]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    olayı anlamadım.

    bikaç kere browserdan verdiğin linke baktım.

    ilk çıktı da dsdsadas -> xxxxxx gibi bir şey yazdı

    sonra hep sabit merhaba -> xxxxxxx yazdı

    Browserı tümden kapat yeniden gir xxxx değişir. 

    Ama webclient ile cookieleri ayarlamazsa ilk çıktı -> xxxx sonra ilk çıktı-> yyy sonrasında da böyle gider asla merhabayı göremezsin.

    Ama cookie ayarlarsan olur.

    Autoitte bunu nasıl yapacamı falan anlamadım ben de


    iyibu! yeniden..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    senin istediğin farklı bir şeymiş

    ben browser otomasyonu sanmıştım

    autoit'de multithread yok :D

    gene de bir şeyler denedim ama yemedi hep farklı sonuç veriyor

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    senin istediğin farklı bir şeymiş

    ben browser otomasyonu sanmıştım

    autoit'de multithread yok :D

    gene de bir şeyler denedim ama yemedi hep farklı sonuç veriyor

    twitter a üyelik kasıyoruz hacı


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Ha tamam ööle olur, google clicker fln yapacaksan webclient javascript çalıştırmiycağı için yemezdi ama işini görüyorsa tabiki webclient yapcan.

    Tek thread de olsa dakikada 8 üyelik çok az. ilk requestte çok bekletiyorsa webclientin proxy=null yapmayı unutma.

    Sen istediğini tek fonksiyon haline getir, tüm parametrelerini de tek bi classda topla, tek parametre alsın ondan sonra thread haline getirmesi kolay zaten.

    Ama detayına inince multithreading biraz zordur, bence c# daki threadler daha da zor çünkü birçok şeyi arkaplanda işlediğinden win32 application gibi hakim olamıyorsun.

    Ben şu yapıyı çok severim,

    http://www.codeproject.com/Articles/7933/Smart-Thread-Pool

    genelde bunu kullanıyorum fakat komplike bi thread applciation yapmıyorsan daha basit kodlarla da bitirebilirsin işi

    Dedipin gibi class yazdım abi. Classim cl = new Classim(); cl.Baslat(); komutuyla başlatıyorum. Ama sıkıntı threadingte thread yapmadım bilerek. İşlem bitene kadar form donuyor. BackgrounWorkerdan da haz almadım hızlı değil ve 2,3 tane başlatınca sapıtıyor bi çare :)

    Up olsun...


    iyibu! yeniden..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Ha tamam ööle olur, google clicker fln yapacaksan webclient javascript çalıştırmiycağı için yemezdi ama işini görüyorsa tabiki webclient yapcan.

    Tek thread de olsa dakikada 8 üyelik çok az. ilk requestte çok bekletiyorsa webclientin proxy=null yapmayı unutma.

    Sen istediğini tek fonksiyon haline getir, tüm parametrelerini de tek bi classda topla, tek parametre alsın ondan sonra thread haline getirmesi kolay zaten.

    Ama detayına inince multithreading biraz zordur, bence c# daki threadler daha da zor çünkü birçok şeyi arkaplanda işlediğinden win32 application gibi hakim olamıyorsun.

    Ben şu yapıyı çok severim,

    http://www.codeproject.com/Articles/7933/Smart-Thread-Pool

    genelde bunu kullanıyorum fakat komplike bi thread applciation yapmıyorsan daha basit kodlarla da bitirebilirsin işi

    Dedipin gibi class yazdım abi. Classim cl = new Classim(); cl.Baslat(); komutuyla başlatıyorum. Ama sıkıntı threadingte thread yapmadım bilerek. İşlem bitene kadar form donuyor. BackgrounWorkerdan da haz almadım hızlı değil ve 2,3 tane başlatınca sapıtıyor bi çare :)

    Up olsun...

    Form thread'ının içinde long-running bir iş yapmaman lazım hacıt, uygulama arayüzü tek thread üstünde koşar sen başka iş verdiğin zaman o işe kitlenir, yapılması gereken arayüz işlemlerini kuyruktan çekemez hale gelir, çekebilmesi için doevents() diyip kuyruğu boşaltman lazım. Ben senin yerinde olsam en başında form'u felan siktir ederdim. Konsol uygulaması yazardım. 

    Madem dile o kadar hakim de değilsin, boşver thread'i; uygulamayı scale edilebilir yaz. Başka bir ifadeyle single threaded çalışsın ama 10 tane açtığın zaman belli kuyruktan data alıp kargaşa yaratmadan çalışabilsinler.

    Eğer ayteğin dediği gibi google felan keklemeye çalışmıyorsan webbrowserla uğraşma bir sürü dezavantajı var, restsharp (http işlemleri için) & htmlagilitypack (html parsin için) kullan.

    https://github.com/oguzhantopcu/bod/blob/master/Bod.Playground/FacebookPlayground.cs

    Zamanında böyle boş beleş birşey yapmıştım bu lib'i de kullanabilrsin, yukarıdaki linkte mesela facebook'a login olup sayfaya kullanıcının tüm arkadaşlarını davet ettirmişim. Olabildiğince basitleştirmiş form işlemlerini

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    @Nessaj hocam cok tesekkur ederim basta.

    Şöyle söyleyim webclient ile işlemi yaptırtıyorum. Ui şart. En basit haliyle aynı anda birden fazla çalışan (aynı metodu çalıştıran diyeyim) bir webclient applikasyonu görsem ben entegre ederim sistemi o derece basitleştirdim. Şuan tek derdim aynı anda bu işlemi çok defa yaptırtmak nasıl yapacağım önemli değil bişekilde yapayım da :)

    Threade yoğunlaştım şuan threadle yapıcam


    iyibu! yeniden..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hocam pm atmışsın okuyamadım henüz dışardayım. Gece 1 gibi evde olacağım. Sana threading dersi verebilirim. Saysbir nickli arkadaşa da aynı mantığı göstermiştim. Gayet güzel event yazarak multi threading kullanma. o çakışmalar için yazdığın invokerequire doğru, bir de delegate yazıyorsun, ama action sınıfıyla daha basitçe yapabilirsin bunu. Gece uyarsa yazarsin yardımcı olurum.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    Hocam pm atmışsın okuyamadım henüz dışardayım. Gece 1 gibi evde olacağım. Sana threading dersi verebilirim. Saysbir nickli arkadaşa da aynı mantığı göstermiştim. Gayet güzel event yazarak multi threading kullanma. o çakışmalar için yazdığın invokerequire doğru, bir de delegate yazıyorsun, ama action sınıfıyla daha basitçe yapabilirsin bunu. Gece uyarsa yazarsin yardımcı olurum.

    Abi yaptım thread falan atadım ama hiç düşündüğüm gibi olmadı ya sabırsızlanıyorum valla öğrenebilirsem çok güzel olacak..


    iyibu! yeniden..
Toplam Hit: 2147 Toplam Mesaj: 19