Bitefight Hesabı Olupta Kullanmayan Varmı
-
arkadşalar :Dolanlar varsa pm atsın kullancı adını ve şşifresii rica eediorumm
-
hocam benim vardıda unuttum hiç kullanmadım nerdeyse
-
edit yanlış anlama:D
-
benim vardı vampir ama vermem çünkü o parolayı heryerde kullanıyom:D
-
haci mal misin? niye ayni konuyu iki kere aciyorsun
-
heyecanlanma attım hacı
-
ruhastasiTBT bunu yazdı:
-----------------------------
haci mal misin? niye ayni konuyu iki kere aciyorsun
-----------------------------
ADAM GİBİ KONUŞ -
Siyanojen hocam o oyunu bayaa oynuyo,durmadan link felan yolluyo onla iletişime geçebilirsin o ileri düzey bi oyuncu bayaa..
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
Siyanojen hocam o oyunu bayaa oynuyo,durmadan link felan yolluyo onla iletişime geçebilirsin o ileri düzey bi oyuncu bayaa..
-----------------------------la dilli düdüğe bak ben o oyunun f sini bile bilmiyorum lan :S
ne alaka benimle o oyun :D
-
hesap verememde.s18 yada s5'e gelirsen item vss.. yardımcı olabilirim.
-
tmm ustsa 5 deyım konuşlaım
Toplam Hit: 2182 Toplam Mesaj: 14
