Bitefight Oynayanlar
-
Arkadaşlar bitefight oynayan varmı aranızda ben yeni başladım 25.servere oynayan varsa yardımlarını beklıyorum bu arada anlasılan server yeni gelin hep beraber oynayalım
http://s25.bitefight.net/user/bite/55408 tıklamadan gecme yardım et
-
bizimi isirican hoca ayip :|
pazartesi baslarim belki..
Cizik atalim
-
Zachariah bunu yazdı:
-----------------------------
bizimi isirican hoca ayip :|
pazartesi baslarim belki..
Cizik atalim
-----------------------------bekliyorum.
-
kayıt oldum nick tahribat :) banada yardım edin http://s25.bitefight.net/user/bite/55855
-
vampirmisn kurtadam mı bende pek bilmiyorum ama onceden 1 gun oynamıstım :D
-
vampir
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
vampir
-----------------------------sen biliyormusun oyunu benim adam su anda calısıyor birşey yapamıyorum bu arada isim ver arkadas ekliyim
-
2-3 yıl önce oynamıştım 20. seviyede bıraktım
-
clan basvurusu nerden yapılıyor ya clan basvurusu yapamıyorum orda var dıyolar yok
-
klan -kalan ara
-
bulıuyorum ama clandana basvuramıyorum bende kendım kurdum yıne olmadı bozdum sımdı gun beklıyorum
