Bittürk Üyelik Alımı Açık
-
an itibari ile açık, bir normal birde tor browserdan 2 üyelik aldım :D
-
eywallah.
-
ya beyler bana birisi hesap alsın mail adresimi falan pmleyim proxyle alınmıyomuş bende proxysiz nete bağlanamıyorum şu bedava internet hedesi yüzünden :(
-
Üzgünüz! Kullandığınız IP Adresi Başka Bir Hesap Tarafından Kullanılmaktadır. Hata Olduğunu Düşünüyorsanız Bizimle İletişim Kurunuz! abi tor dan girdim dediği bu bana
-
İşe yarar bir DNS lazım... kaç tane denedim giremedim. :(
@Mettoman hocam girebilsem alacam sanada giremiyorumki.. Sitede sorun var sanırım.
ShockMan tarafından 16/Mar/13 10:50 tarihinde düzenlenmiştir -
ShockMan bunu yazdı
İşe yarar bir DNS lazım... kaç tane denedim giremedim. :(
@Mettoman hocam girebilsem alacam sanada giremiyorumki.. Sitede sorun var sanırım.
Tamam abi bekliyorum -
laaa komşunun pc'ye gidin kafeye filan gidin hala açık üyelik :D
-
blackglove bunu yazdıÜzgünüz! Kullandığınız IP Adresi Başka Bir Hesap Tarafından Kullanılmaktadır. Hata Olduğunu Düşünüyorsanız Bizimle İletişim Kurunuz! abi tor dan girdim dediği bu bana
modemi kapat aç
TBT tarafından 16/Mar/13 11:07 tarihinde düzenlenmiştir -
mettoman bunu yazdıShockMan bunu yazdı
İşe yarar bir DNS lazım... kaç tane denedim giremedim. :(
@Mettoman hocam girebilsem alacam sanada giremiyorumki.. Sitede sorun var sanırım.
Tamam abi bekliyorum
pm at mailini.. ben girdim üyede oldum. Bilgisayarımı ve Modemimi resetleyip sen için girecem birde. Aktivasyon maili gelir kendine onaylarsın. -
üye alımları hala açıkmı?
-
Yahu bu indirme linklerinin yüklü olduğu yerde üyelik istiyor ne ayak bunlar. Biri anlatsın Davetiye istedim hala bekliyorum yahu. Alt tarafı Chip dergisi indirecektim.
Yok orayada üye oldum ama Onay Kodu henüz gelmedi... Umarım uzun sürmez.?
ShockMan tarafından 16/Mar/13 12:06 tarihinde düzenlenmiştir
