folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bize Rehberlik Eden Olmadi ?



Bize Rehberlik Eden Olmadi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Aslında Tarikat Şeyhi bu konu ile ilgili bir bölüm oluşturabilir.Veya daha değişik bir projecik =)

    Herkes haber aldığı bu tür kampanya, organizasyon, eğitim vs.. şeyleri bir yerden duyursa güzel olabilir...

     

    Yabancı dili iyi olanlar için : Tursab her 2 senede 1 defa sınavlar yapar.Kokart ve enfermasyon memurluğu.Yabancı dillerden herhangi birinde kokart alarak günlük minimum 130 tl gibi bir rakama herhangi bir turizm şirketinde rehberlik yapabilirsiniz.

    Enfermasyon memurluğu belgesi alarak belgenizi kiralayabilirsiniz.Mesela benim kuzenim 6 yıldır belgesini sigorta karşılığı bir firmaya kiralıyor.Orada çalışıyor gibi görünüyorsunuz.Sonra sizin sigortanızı yatırıyorlar.Sizde başka bir yerde çalışmaya devam ediyorsunuz.

    ______________________________

    İstanbulda büyükşehir belediyesinin ek hizmet binaları İSMEK e gidebilirsiniz.Ücretsiz kurslar veriliyor.Her konuda çeşitli kursları var.Bu kursların sonunda sertifikanızı alıyorsunuz.3-4 tane almak lazım kenarda dursun bi gün lazıım olur....


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    birçogunda ilanlar yayınlansada torpil işliyo bı cok kontenjanında hazır adamları e gerıyede kısıtlı bı kadro kalıyo sansı ıyı gıdende yerlesıyo yapacak bırsey yok


    THE BeYaZ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    torpil elbet vardir ama hiç haberimiz olmamasi daha kötü degilmi Daha ileri gidersek 

    bununla ilgili site dahi gerekli ögrencilerimize inanin cogu kişi nereye girecegini okudugunda sonunda ne olacagini bilmemekte Cünkü saglam bi rehberi yok 

    Bunu tek bi sitede toparlayan günlük ilanlara alimlari takip eden gercekten pastadan büyük pay alir diye düşünüyorum 

     


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Agalar bu konuda mükkemel çalışan bir devlet kurumumuz var bence başvuru sayısı çok fazla ancak açılan kurslar genellikle istihdam garantili oda işkur

    İş bulamıyorum diyeni anlamam arkadaş, ya bulduğun işi beğenmiyorsun yada bulmak istemiyorsun (Söylediklerim büyükşehirler içindir)

    İş heryerde ama size uyanı bulmak zor ancak oturup beklemektense uyan ayağıma gelsin diye bi yerlerden hayata atılmak en iyisi

    http://www.iskur.gov.tr/Kurs/KursOnAir.aspx

    değerlendirin


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    güzel konu kesinlikle evet geçenlerde 3000 tl ye kurs açmışlar uçak teknisyen yardımcılığı 5 ay mı ne sürüyormuş direk işe başlıyormuşsun 900$ dan tabi aradan bir zaman geçtikten sonra haberimiz oluyor sağolsunlar nerede yayınlandığını bir anlasam ahh ahhhhhhhhhhh

    ayrıca büyük şehirlerde iş bulamıyorum diye bir şey söylemiş arkadaş ama gerçekten bulunmuyor emin ol bundan


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçen sgk eleman alımı yapmış eleman bulamamış vallaha benim haberim yok el altından alıyo


    -----------------------------

    öyle ilanları internetten mi vercekler para dönüo bu işlerde takip edemezsin anca böyle işler yapan aracılar var onlarlada yüzyüze görüşmek gerekio...


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a müridler sizlerle bir sıkıntımı paylaşmak istiyorum ve bununda hepimiz adina faydali olacagini umuyorum 

     

    şimdi arkadaslar malum hepimiz yillarca okuyor bi yerlere gelebilmek adina calişiyoruz ama öyle anlar oluyorki sadece okumakta fayda etmiyor 

     

    Öss ye giriyorsun Kpss giriyorsun giriyorsunda giriyorsun sıkıntı şurda Hani bazen devlet bi yerlere alimlar yapiyor kadro aciyor

    üçretli veya üçretsiz sertifika veriyorlar ( yüzme hakemlik bilgisayar tenis pilot vs vs vs ) 

    Devlet sürekli alimlar yapiyor belirli başli şartlar ariyor Sözleşmeli veya kadrolu 

     

    Burda ki sıkıntı şu arkadaslar bizim bunlarin hiç birinden haberimiz olmuyor ve her defasinda kafayi duvarlara vuruyoruz 

    Bu ilanlar nerede yayinlaniyor ? bu siteleri bu konu başligi altinda paylaşirsak gercekten herkes için faydali olacagina inaniyorum 

     

     


    -----------------------------

     

     

     

    hocam arada bir Memurlar.Net i takip edersen ilanları vs görebilirsin


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel konu kesinlikle evet geçenlerde 3000 tl ye kurs açmışlar uçak teknisyen yardımcılığı 5 ay mı ne sürüyormuş direk işe başlıyormuşsun 900$ dan tabi aradan bir zaman geçtikten sonra haberimiz oluyor sağolsunlar nerede yayınlandığını bir anlasam ahh ahhhhhhhhhhh

    ayrıca büyük şehirlerde iş bulamıyorum diye bir şey söylemiş arkadaş ama gerçekten bulunmuyor emin ol bundan


    -----------------------------

    Al işte bak daha neler var türkiyede kimse nerede ne ilan veriliyor haberi yok varsa yoksa işkur oda Hikaye ... 


    asdasdsa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel konu kesinlikle evet geçenlerde 3000 tl ye kurs açmışlar uçak teknisyen yardımcılığı 5 ay mı ne sürüyormuş direk işe başlıyormuşsun 900$ dan tabi aradan bir zaman geçtikten sonra haberimiz oluyor sağolsunlar nerede yayınlandığını bir anlasam ahh ahhhhhhhhhhh

    ayrıca büyük şehirlerde iş bulamıyorum diye bir şey söylemiş arkadaş ama gerçekten bulunmuyor emin ol bundan


    -----------------------------

     

    Al işte bak daha neler var türkiyede kimse nerede ne ilan veriliyor haberi yok varsa yoksa işkur oda Hikaye ... 


    -----------------------------

    askerden önce bir işler denk geliyordu şaşıyordum hep askerlik sorun oluyordu şimdi askerliği yaptık 6 aydır tık yok


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Güzel ülkemizde artik 1 dil bile yetmiyor adam 2.dili istiyor ki hayat giderek zorlaşmaya başladi Önüme gelen bütün sertifikalari almak istiyorum bunlar ilerde bi yerlere başvurdugumuzda dezavantaj olacagini düşünüyorum

    Bu yüzme olsun Teknisyerlik olsun vs vs bunlar için nerelere başvurulur 


    asdasdsa
Toplam Hit: 3591 Toplam Mesaj: 25