Black Shot (Online Oyun)
-

Pek oyun oynamam ama bu counter benzeri mi yada daha ayrı bi oyun da diyebiliriz, benim oldukça dikkatimi çekti. Oynuyorum arada, tahribattan oynayanlar varmı.
Oyun çok kasmıyor rahat oynuyorum ben. çokda oynayan yok sanırım bazen odalarda çok kişi bulunmuyor.
denemek isteyenler Türkiye resmi sitesi olan http://www.blackshot.com.tr/ den indirip deneyebilirler.
-
Bu oyunu 2008 - 2013 arası aralıksız oynadım, ve 2013' te bıraktım..Ama TR versiyonunu asla ve asla önermem.. 2012 Haziran' da TR versiyonu başladı. Ne kadar ergen ve daha alt yaş gurubu varsa TR sunucusunda, TR versiyonu çıkalı 1.5 yıl oldu ve en iyi gününde bile online oyuncu sayısı 500' ü bulmadı.. TR versiyonunu Türkiye' de oynatan clik2game şirketi bu işi beceremediğinden yapımcı Vertigo games olaya el attı ne kadar eleman varsa kapı önüne koydu.. GM lerin oyun hakkında bilgisi olmaması ve en önemlisi de oyuncu çekmek için en çok oynayana Notebook verileceğine dair bir kampanya yapıldı.. Kampanya sonucunda Şirket müdürünün yeğeni Notebook' u alınca kimsenin güveni kalmadı.. Oyun yapımcıları Kore menşeili olunca hile, bug ve diğer sorunlara müdahale çok geç yapılıyordu.. Türkiye' de oyuna anında müdahale edip sorun çözecek adamları yok, vs.vs...
Oyunu beğendiysen EU versiyonunu oynamanı öneririm.. Oranın da durumu iyi değil ama kötünün iyisidir...
elcondor tarafından 22/Oca/14 03:10 tarihinde düzenlenmiştir -
CrossFire var buna benzeyen o da bozulmuştu en son hile vs..
-
s. edin cs go gelin. tarikattan uzaklaşmayın.
http://tahribat.com/Forum-Counter-Strike-Global-Offensive-Tahribat-Gurubu-189048/

PanxeR tarafından 22/Oca/14 03:46 tarihinde düzenlenmiştir -
combat arms'ı andırıyo biraz..
-
smite sardım bu aralar steam olsa cs go akacam
-
GusFring bunu yazdı
smite sardım bu aralar steam olsa cs go akacam
smite bi heves giriştim toplam 4-5 saat oynamışımdır bitti benim için yanı sıktı baydı yeter bitirdim dedirtti
-
Bırakın bu dandik oyunları gelin warface'e
-
indiriyorum hocam, hiç oynamadım reklamına falan da rastlamadım nereden buldun bunu :)
-
DestinatioN bunu yazdı
Bırakın bu dandik oyunları gelin warface'e
warface hakkında az bilgi versene. amacı ne oyunun. bölüm geçen bi oyun gibi geldi bana.
-
Hacı iki mod var ana başlık olarak birincisi pve 5 kişilik takım halinde botlara mekalara helilere vs karsı savasıosun yada bir paketi yerine yetiştirmye çalışıyorsun yağmur gibi düşman geliyor. 4 tip asker var med can basıyor ve ölen adamı soklayıp kaldırıyor asker ağır ateş gücü ve mermi sağlıyor takıma mühendis bombaları kapıları daha kolay açıp dusuk ateş gücü silahlar kullanıyor ve askerlerin zırhları onarıyor snip ise sadece uzaktaki düşmanları alıyor
diğer mod pvp dusmana karsı savasıosun işte normal insanlar yani
pvp ve pve içindede modlar değişiyor tabiki
oyun görselleri çok iyi çünkü cryengine ile yapılıyor
ama betada bazı bug ve laf sorunları var
mobilden yazdım idare et
bu arada tbt klanı açtm su an 14. Sırada gelirsen haber et
