folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Black Shot (Online Oyun)



Black Shot (Online Oyun)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Blackshot%20Home

     

    Pek oyun oynamam ama bu counter benzeri mi yada daha ayrı bi oyun da diyebiliriz, benim oldukça dikkatimi çekti. Oynuyorum arada, tahribattan oynayanlar varmı.

     Oyun çok kasmıyor rahat oynuyorum ben. çokda oynayan yok sanırım bazen odalarda çok kişi bulunmuyor.

    denemek isteyenler Türkiye resmi sitesi olan http://www.blackshot.com.tr/ den indirip deneyebilirler.

     


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Bu oyunu 2008 - 2013 arası aralıksız oynadım, ve 2013' te bıraktım..Ama TR versiyonunu asla ve asla önermem.. 2012 Haziran' da TR versiyonu başladı. Ne kadar ergen ve daha alt yaş gurubu varsa TR sunucusunda, TR versiyonu çıkalı 1.5 yıl oldu ve en iyi gününde bile online oyuncu sayısı 500' ü bulmadı.. TR versiyonunu Türkiye' de oynatan clik2game şirketi bu işi beceremediğinden yapımcı Vertigo games olaya el attı ne kadar eleman varsa kapı önüne koydu.. GM lerin oyun hakkında bilgisi olmaması ve en önemlisi de oyuncu çekmek için en çok oynayana Notebook verileceğine dair bir kampanya yapıldı.. Kampanya sonucunda Şirket müdürünün yeğeni Notebook' u alınca kimsenin güveni kalmadı.. Oyun yapımcıları Kore menşeili olunca hile, bug ve diğer sorunlara müdahale çok geç yapılıyordu.. Türkiye' de oyuna anında müdahale edip sorun çözecek adamları yok, vs.vs...

     

    Oyunu beğendiysen EU versiyonunu oynamanı öneririm.. Oranın da durumu iyi değil ama kötünün iyisidir...  

    elcondor tarafından 22/Oca/14 03:10 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    CrossFire var buna benzeyen o da bozulmuştu en son hile vs..


    İmza...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    s. edin cs go gelin.   tarikattan uzaklaşmayın.

    http://tahribat.com/Forum-Counter-Strike-Global-Offensive-Tahribat-Gurubu-189048/

    678Lhw5.png%20%28959×349%29

     

    PanxeR tarafından 22/Oca/14 03:46 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stabilo
    stabilo's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2010
    Erkek

    combat arms'ı andırıyo biraz..


    vanity is definitely my favorite sin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    smite sardım bu aralar steam olsa cs go akacam


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    smite sardım bu aralar steam olsa cs go akacam

    smite bi heves giriştim toplam 4-5 saat oynamışımdır bitti benim için yanı sıktı baydı yeter bitirdim dedirtti 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Bırakın bu dandik oyunları gelin warface'e


    destination@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    indiriyorum hocam, hiç oynamadım reklamına falan da rastlamadım nereden buldun bunu :) 


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    Bırakın bu dandik oyunları gelin warface'e

    warface hakkında az bilgi versene. amacı ne oyunun. bölüm geçen bi oyun gibi geldi bana. 


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Hacı iki mod var ana başlık olarak birincisi pve 5 kişilik takım halinde botlara mekalara helilere vs karsı savasıosun yada bir paketi yerine yetiştirmye çalışıyorsun yağmur gibi düşman geliyor. 4 tip asker var med can basıyor ve ölen adamı soklayıp kaldırıyor asker ağır ateş gücü ve mermi sağlıyor takıma mühendis bombaları kapıları daha kolay açıp dusuk ateş gücü silahlar kullanıyor ve askerlerin zırhları onarıyor snip ise sadece uzaktaki düşmanları alıyor

     

     

     

    diğer mod pvp dusmana karsı savasıosun işte normal insanlar yani

     

     

    pvp ve pve içindede modlar değişiyor tabiki

     

    oyun görselleri çok iyi çünkü cryengine ile yapılıyor

     

    ama betada bazı bug ve laf sorunları var

     

     

     

    mobilden yazdım idare et

     

    bu arada tbt klanı açtm su an 14. Sırada gelirsen haber et


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 1935 Toplam Mesaj: 12