Blackberry
-
mürütler:)...yeni bi tane telefon almayı düşünüyorum...bu telefon blackberry olcak...8520 veya bol 9700...satacak olan varsa...acaba ben bu telefonu kime kakalasam die düşünenler varsa ya da bi yerlerde ucuz yollu böyle bi telefon gören varsa bana yardımcı olsun...
teşekkürler
-
BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?
-
bnde 8520 düşünüyorum 399TL wodofon kampanya yapmıs ama detayları ıncelemek lazım hocam inceledim güzel makine yani mesaj ve wifisi bnm için yeterli oldugundan bana göre güzel alet ayrıca ekran çözünürlüğü ve joystic tuşunun dokunmatık olması ekstra hoş:)
-
murdery bunu yazdı:
-----------------------------
mürütler:)...yeni bi tane telefon almayı düşünüyorum...bu telefon blackberry olcak...8520 veya bol 9700...satacak olan varsa...acaba ben bu telefonu kime kakalasam die düşünenler varsa ya da bi yerlerde ucuz yollu böyle bi telefon gören varsa bana yardımcı olsun...
teşekkürler
-----------------------------acaba ben bu telefonu kime kakalasam
umarım biri kakalarda alırsın hocam :D -
Bisses bunu yazdı:
-----------------------------
bnde 8520 düşünüyorum 399TL wodofon kampanya yapmıs ama detayları ıncelemek lazım hocam inceledim güzel makine yani mesaj ve wifisi bnm için yeterli oldugundan bana göre güzel alet ayrıca ekran çözünürlüğü ve joystic tuşunun dokunmatık olması ekstra hoş:)
-----------------------------hocam kampanya hoşmuş dediğin gibi bi kampanya detaylarını araştırmak lazım
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?
-----------------------------
BIS bir nimet,faydalanmak isterse alır istemezse almaz -
bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?
http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img
yada
telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)
-
HaYLaZzz bunu yazdı:
-----------------------------
bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?
http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img
yada
telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)
-----------------------------No comments...hocam iki telefonda çok süper ya ben karar veremezdim hangisini alsam diye...sen en ucuzunu al bence
-
celik bunu yazdı:
-----------------------------
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?
-----------------------------
BIS bir nimet,faydalanmak isterse alır istemezse almaz
-----------------------------aynen zaten aylık ödüyoruz vodafone a
-
murdery bunu yazdı:
-----------------------------
HaYLaZzz bunu yazdı:
-----------------------------
bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?
http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img
yada
telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)
-----------------------------No comments...hocam iki telefonda çok süper ya ben karar veremezdim hangisini alsam diye...sen en ucuzunu al bence
-----------------------------
hocam çok haklısın bende bir aydır karar veremedim iki ay sonrada yurda dönüyorum dönmeden alıyım diyorum ama Amazon'dan almak ne kadar doğru onu bilmiyorum. özellikle N8'i almayı çok istiyorum, , saygılar :)
