Blackberry

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    mürütler:)...yeni bi tane telefon almayı düşünüyorum...bu telefon blackberry olcak...8520 veya bol 9700...satacak olan varsa...acaba ben bu telefonu kime kakalasam die düşünenler varsa ya da bi yerlerde ucuz yollu böyle bi telefon gören varsa bana yardımcı olsun...

    teşekkürler


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bnde 8520 düşünüyorum 399TL  wodofon kampanya yapmıs ama detayları ıncelemek lazım hocam inceledim güzel makine yani mesaj ve wifisi bnm için yeterli oldugundan bana göre güzel alet ayrıca ekran çözünürlüğü ve joystic tuşunun dokunmatık olması ekstra hoş:)


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    murdery bunu yazdı:
    -----------------------------

    mürütler:)...yeni bi tane telefon almayı düşünüyorum...bu telefon blackberry olcak...8520 veya bol 9700...satacak olan varsa...acaba ben bu telefonu kime kakalasam die düşünenler varsa ya da bi yerlerde ucuz yollu böyle bi telefon gören varsa bana yardımcı olsun...

    teşekkürler


    -----------------------------

    acaba ben bu telefonu kime kakalasam
    umarım biri kakalarda alırsın hocam :D


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    bnde 8520 düşünüyorum 399TL  wodofon kampanya yapmıs ama detayları ıncelemek lazım hocam inceledim güzel makine yani mesaj ve wifisi bnm için yeterli oldugundan bana göre güzel alet ayrıca ekran çözünürlüğü ve joystic tuşunun dokunmatık olması ekstra hoş:)


    -----------------------------

    hocam kampanya hoşmuş dediğin gibi bi kampanya detaylarını araştırmak lazım


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    Notorious bunu yazdı:
    -----------------------------

    BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?


    -----------------------------
    BIS bir nimet,faydalanmak isterse alır istemezse almaz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYLaZzz
    HaYLaZzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2008
    Erkek

    bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?

    http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img

    yada

    http://www.amazon.com/Nokia-Unlocked-Navigation-Camera-U-S-Warranty/dp/B004DULVQA/ref=pd_bxgy_cps_img_a

    telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)


    Hayat bir bilgisayar oyunu gibi bölümlerden oluşur. Her seferinde bir bölüm geçersin ve ilerlersin. Bölümü geçmek için verdiğin mücadelede karşına çıkan sorunları ve güçlükleri aştığın zaman elde edeceğin puanlar hanene tecrübe olarak işlenecektir. (Her hakkı bende saklıdır) Hırçın Karadenizin Bıçkın Delikanlısı www.iphonebuca.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    HaYLaZzz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?

    http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img

    yada

    http://www.amazon.com/Nokia-Unlocked-Navigation-Camera-U-S-Warranty/dp/B004DULVQA/ref=pd_bxgy_cps_img_a

    telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)


    -----------------------------

    No comments...hocam iki telefonda çok süper ya ben karar veremezdim hangisini alsam diye...sen en ucuzunu al bence


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    celik bunu yazdı:
    -----------------------------
    Notorious bunu yazdı:
    -----------------------------

    BIS'e aylık sürekli para vermeyi gözden çıkardınmı hocam ?


    -----------------------------
    BIS bir nimet,faydalanmak isterse alır istemezse almaz

    -----------------------------

    aynen zaten aylık ödüyoruz vodafone a


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYLaZzz
    HaYLaZzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2008
    Erkek

    murdery bunu yazdı:
    -----------------------------

    HaYLaZzz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende aşağıdaki cihazı almayı hayal ediyorum ne dersiniz ?

    http://www.amazon.com/BlackBerry-Storm-Unlocked-World-Camera/dp/B00479WMQA/ref=pd_cp_cps_1_img

    yada

    http://www.amazon.com/Nokia-Unlocked-Navigation-Camera-U-S-Warranty/dp/B004DULVQA/ref=pd_bxgy_cps_img_a

    telefon konusunda iyi olanlar bu iki link hakkında değerlendirmelerini sunarlarsa memnun olurum ;)


    -----------------------------

    No comments...hocam iki telefonda çok süper ya ben karar veremezdim hangisini alsam diye...sen en ucuzunu al bence


    -----------------------------
    hocam çok haklısın bende bir aydır karar veremedim iki ay sonrada yurda dönüyorum dönmeden alıyım diyorum ama Amazon'dan almak ne kadar doğru onu bilmiyorum. özellikle N8'i almayı çok istiyorum, , saygılar :)


    Hayat bir bilgisayar oyunu gibi bölümlerden oluşur. Her seferinde bir bölüm geçersin ve ilerlersin. Bölümü geçmek için verdiğin mücadelede karşına çıkan sorunları ve güçlükleri aştığın zaman elde edeceğin puanlar hanene tecrübe olarak işlenecektir. (Her hakkı bende saklıdır) Hırçın Karadenizin Bıçkın Delikanlısı www.iphonebuca.com
Toplam Hit: 1390 Toplam Mesaj: 10