Üye murdery

Üye bilgileri
murdery
Kullanıcı Adı murdery
Adı Soyadı İsim Soyisim İsim Soyisim
Yaş 122
Eğitim Kara cahil
ID 39284
Kayıt 15/Ara/10 17:51
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 13 saat 17 dakika 20 saniye önce
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/103.0.5060.66 Safari/537.36 Edg/103.0.1264.44
Login sayısı 13419
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 13938
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 4

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

siwrisnake , gazeteci , Kandemir , gzt
Toplam 4 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
BİR TIKLA BE

https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuNatro Wordpress Hosting - SSL Kurma 589 12/Oca/22 20:48
Konuİnstagram like-follow sorunu 1758 20/Kas/20 02:36
Konulogo için yardım 944 15/May/19 01:26
Konu1and1 kartımdan para çekti 1293 05/Eyl/18 18:17
KonuPhotoshop Kurulumsuz (cs5-cs6-cc) [İstek] 2127 28/Eyl/17 21:03
KonuStok Takip Programı 1011 11/Şub/17 14:47
KonuFacebook Sayfa Yönetenler ve Rss İşinden Anlayanlar Bakabilir mi? 713 26/Eyl/15 16:35
KonuWordpress Yedek Kurma - SQL İmport 960 16/Eyl/15 18:08
KonuKlavyede bazı tuşlar çalışmıyor 1169 09/Ağu/14 17:18
KonuGss Çıldırmış Olmalı Gelin Bi Akıl Verin Müridler 1799 16/Tem/14 15:51
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuGittiGidiyor Kapanıyor! Bir Devi Uğurluyoruz. 2551 20/Haz/22 11:19
KonuBehzat Ç. Dönüyor 1364 15/Haz/22 11:17
KonuHosting nereden alacağız yav? 1715 02/Haz/22 14:56
KonuHP yazıcıda kimlik resmini yazdırma ayarı nasıl olur? 157 02/Haz/22 14:13
KonuElektronik Sigara Hakkında Sorularım 435 02/May/22 17:18
KonuPDF düzenleyici lazim 1084 04/Nis/22 19:20
Konuİnternet Sitesi Üzerinden Para Kazanmak (Fikir) 1085 19/Mar/22 21:18
KonuYKS Rehberlik 625 26/Şub/22 16:58
KonuPDF dosyalarınızı nasıl editliyorsunuz ? 1203 13/Şub/22 17:56
KonuHaydi Tahribat Villa Tatiline 4 (Villalar Doluyor) 8860 07/Şub/22 19:17

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, murdery Hakkındaki Yorumları

MemberNote Meliksah 23/Nisan/2015 Tarihinde:
toparladığın gifler on numara :W
MemberNote AslanAmca 09/Şubat/2015 Tarihinde:
Hocam o gifler beni benden aldı :D
MemberNote heza 15/Nisan/2014 Tarihinde:
imzasına gülüp profile girdim... yemek yiyordum ne biçim gif len o iğrenç ya. darwin görse iman eder.
MemberNote FakirizDayi 11/Şubat/2014 Tarihinde:
Kaydolmamda yardımcı olan mürid..Teşekkürler
MemberNote HolyReform 23/Aralık/2013 Tarihinde:
imzasına gülüp profile girdim gif daha komikmiş :D
MemberNote Huerfanos 09/Ekim/2012 Tarihinde:
Herşey için çok teşekkürler hocam. Bu müridlerin başına şeyh olacak adamsın.
MemberNote Clostridium 19/Eylül/2012 Tarihinde:
wp kurulmu vb konu ile ilgili yardımlarını eksik etmeyen bir mürid, eyvallah hocam desteklerin yardımların için .)
MemberNote JiggSaw 05/Eylül/2012 Tarihinde:
Hocam şu gif resmı nerden buldun hangı kafada buldun bılmıyorum ama :D
Bende ondan ıstıyorum :))))
MemberNote ameros 04/Mayıs/2012 Tarihinde:
forumun seviyesini düşüren troll. biran önce sözlükten atılması gereken kişi.
MemberNote Amd-x 20/Mart/2012 Tarihinde:
kanki seni seviyorum :D
MemberNote EnableTurk 16/Şubat/2012 Tarihinde:
Bi yanlışını görmedim forumda.
+ http://25.media.tumblr.com/tumblr_llre48FtiM1qhz6a9o1_500.jpg
MemberNote Maresca 24/Ocak/2012 Tarihinde:
Bunada alisilir be paşam :)
Saygilar
MemberNote ahmethakan34 07/Ocak/2012 Tarihinde:
kendini hacker zanneden mürid :)çakma hacker :)
MemberNote bensiz_aglama 04/Ocak/2012 Tarihinde:
Hocam geçmiş olsun sitende 5 futbolcun sakat erken vakitte iyileşmeleri dileği ile :D
http://www.alimatas.co.de/
MemberNote emminn 04/Aralık/2011 Tarihinde:
yardımların için sağol mürid kardeşim.kral adamsın
MemberNote HeadBanger 25/Ekim/2011 Tarihinde:
adam rüyasında beni görüyor :| uzak durmak lazım :|
MemberNote Jigsaw 26/Haziran/2011 Tarihinde:
happy birthday :)
MemberNote avatar 23/Mayıs/2011 Tarihinde:
111111111 nolu hiti bulan mürid :D
MemberNote mfatihbodur 17/Mayıs/2011 Tarihinde:
saygı deger hocam, iyi insan, güzel mahlukat :)
MemberNote gazeteci 14/Mayıs/2011 Tarihinde:
teşekkür ederim iyi ki bir istek yolladın...
MemberNote CanKirca 13/Mayıs/2011 Tarihinde:
Sana ortaklık teklif ediyorum :D
MemberNote Explosive 26/Nisan/2011 Tarihinde:
Kullanıcı: system11
Parola: 2011onur89
Hesap Tipi: Premium
Bitiş Tarihi: 2011-07-30 14:44:40
Rütbe: Silver
Hotlink: 600.00Gb
Mail: onur89@ecallmedia.com
Dosyalar: 1156
Direkt Download: Açık

------------------------------------
MemberNote ameros 17/Nisan/2011 Tarihinde:
24 saatın 23 saatini uyuyan murid
MemberNote Cia 03/Mart/2011 Tarihinde:
kadınlara mı gidiyorsun ? kırbacı unutma. (nietzsche)