

Blackberry Kullanan Müridler.
-
9780 de var sim karta kopyalama olayı
-
appworlde de giremiyorum bir türlü.
sitesinden bi uygulama buldum ama indiremiyorum:
https://appworld.blackberry.com/webstore/content/86679/?lang=en
bunu nasıl indiririm agalar? bağlantı kurmaktan felan bahsediyor. ama yapamadım bir türlü... -
önce simkarta kopyalasan, simkarttanda öbür telefona kopyalasan olmaz mı hacı?
-
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------önce simkarta kopyalasan, simkarttanda öbür telefona kopyalasan olmaz mı hacı?
-----------------------------
olmuyor işte. 500 küsür rehber var. yarı yarıya da kopyalanmıyor. şu appworldden programı buldum ama yükleme dosyasını indirip telefona kurma seçeneğim yok mu? -
şimdi söyle yapıyosun dostum balckberry app word den blackberry project indiroyusun sonra hesabın varsa giriş yapıyosun yoksa hesap oluşturup girşypaıyosun ve backup yapıyosun burda backup yaprken rehberide secmen gerekli o senin herşeyini backuplıyo sonra yeni aldığı telefondan aynı kullanıcıyla girip o backupları indiryioyusun backupını aldığın herşey yenitelefona geçiyo
-
telefondan telefona senkronize diye bişi yokmu ya.. boktan nokia larda bile mevcut olan birşey
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------şimdi söyle yapıyosun dostum balckberry app word den blackberry project indiroyusun sonra hesabın varsa giriş yapıyosun yoksa hesap oluşturup girşypaıyosun ve backup yapıyosun burda backup yaprken rehberide secmen gerekli o senin herşeyini backuplıyo sonra yeni aldığı telefondan aynı kullanıcıyla girip o backupları indiryioyusun backupını aldığın herşey yenitelefona geçiyo
-----------------------------
hocam alette bis olmadığından dolayı appworld açılmıyor. appworld açılsaydı halletmiştim şimdiye. 9000bold kullanan bir mürid "backup contacts" adlı programı indirip, "bbsak" ile içinden programı alıp bana .cod formatında uplarsa ancak düzeltebilirim. araştırdığıma göre tek çözüm yolu bu. -
son bir umut up.
-
magicberry programı ile bağlanmayı dene bide hocam görebilir belki
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------magicberry programı ile bağlanmayı dene bide hocam görebilir belki
-----------------------------
hocam bunda bağlanma seçeneği yok ki. tuhaf bi program. bbb dosyalarını felan açıyo galiba.