Blu-Ray Film İzlemek
-
ben gom kullanıom benım kıytırık bi laptop vardı onda 1080p izliodum :) masaustundede gom var, memnunum
-
Hocam vlc, gom, mom kaldır hepsini o sikindirik playerlarla uğraşma,
O bilgisayarda çatır çatır izlersin bluray..
*K-lite codec pack full indiriyorsun, update yapıyorsun. Yanında gelen media player classic de yüklenmiş oluyor.
*Alternatif olarak KMPlayer kesinlikle bulunsun bilgisayarında, ama MPC kullanmanı tavsiye ederim.
*Bluray filmler içinse Arcsoft Total Media kuracaksın.. Bu 3 player olsun bilgisayarında diğerlerini kaldır..
*Anladığım kadarıyla orijinal bluray filmler indiriyorsun, Arcsoft'u kullanacaksın..
-
Bilgisayarın full hd izlemek için yeterde artar bile. Ekran kartın zaten tek başına film oynatımına yeticektir.Bunun için arkadaşın dediği gibi son sürüm kazaa codec pack indir kur .Media Player Klasik kurucaktır.O program ekran kartını kullanarak filmleri oynatır.Takılma donma kayma cart curt olmaz.
Şu indirdiğin 30gb lık filmleri banada atsana bi linklerini bakim.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
km player düşük özellikli pc lerde yüksek görüntü kalitesi gösteriyordu.
denendi celeronda 720p izledim. ama alt yazı altta kaydı saçmalamaya başlamıştı :D
-----------------------------720p lerin özel altyazısı oluyor ondan kaymış olabilir :)
