folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Blu-Ray Film İzlemek



Blu-Ray Film İzlemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    ben gom kullanıom benım kıytırık bi laptop vardı onda 1080p izliodum :) masaustundede gom var, memnunum


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Hocam vlc, gom, mom kaldır hepsini o sikindirik playerlarla uğraşma,

    O bilgisayarda çatır çatır izlersin bluray..

    *K-lite codec pack full indiriyorsun, update yapıyorsun. Yanında gelen media player classic de yüklenmiş oluyor.

    *Alternatif olarak KMPlayer kesinlikle bulunsun bilgisayarında, ama MPC kullanmanı tavsiye ederim.

    *Bluray filmler içinse Arcsoft Total Media kuracaksın.. Bu 3 player olsun bilgisayarında diğerlerini kaldır..

    *Anladığım kadarıyla orijinal bluray filmler indiriyorsun, Arcsoft'u kullanacaksın..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bilgisayarın full hd izlemek için yeterde artar bile. Ekran kartın zaten tek başına film oynatımına yeticektir.Bunun için arkadaşın dediği gibi son sürüm kazaa codec pack indir kur .Media Player Klasik kurucaktır.O program ekran kartını kullanarak filmleri oynatır.Takılma donma kayma cart curt olmaz.

    Şu indirdiğin 30gb lık filmleri banada atsana bi linklerini bakim.


    İmzalamazsam ne olcak?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caner1365
    caner1365's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    km player düşük özellikli pc lerde yüksek görüntü kalitesi gösteriyordu.

     

    http://www.blurayindir.com/high-definition-videolari-ozellikleri-dusuk-ve-eski-bir-bilgisayarda-kalite-kaybi-olmadan-nasil-izlenir-ogrenin-how-to-play-hi-def-movies-on-older-and-weaker-computers-without-any-loss-of-quality-of/

     

    denendi celeronda 720p izledim. ama alt yazı altta kaydı saçmalamaya başlamıştı :D


    -----------------------------

    720p lerin özel altyazısı oluyor ondan kaymış olabilir :)


    just keep them close, keep praying, just keep waiting..
Toplam Hit: 2603 Toplam Mesaj: 15