folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bodrum Genelinde İnternete Girmek Zülüm Olduu!



Bodrum Genelinde İnternete Girmek Zülüm Olduu!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4FY0K
    4FY0K's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2010
    Erkek

    Selamun Aleyküm.. 
    Şimdi hocalar ortalama 2 gündür bodrum genelinde, internette acaip bir yavaşlama söz konusu. Yani hiç bir şekilde hiç bir şey yapılmıyor, ttnet'i aradığımız da bir sorun gözükmüyor deniliyor. Şayet internet cafeler'de aynı sorunu yaşıyor şu an, bunun sebebi ne olabilir yada ne yapılabilir bi fikri olan var mı ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    İzmirde ben de bu sıkıntıyı yaşıyorum ama SuperOnline.

    Adil kullanımı aştım ama hiç bu kadar yavaşlamamıştı daha önce.


    Koca hestiy aya bedenem ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    aynısı bura içinde geçerli


    Converse giyen uzaylı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4FY0K
    4FY0K's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2010
    Erkek
    ehveniser bunu yazdı

    İzmirde ben de bu sıkıntıyı yaşıyorum ama SuperOnline.

    Adil kullanımı aştım ama hiç bu kadar yavaşlamamıştı daha önce.

    Ne olcak'ki bu biri çıkıp birşey de demiyor bi bilgilendirme de yapılmıyor. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    uydunet kullanıyorum

    senelerdir yamuk yapmayan uydunet'e şu aralar bir şeyhler oluyor

    bikaç gün önce abartmıyorum net 2 saniyeliğine gelip 5 dk gidiyordu

     

     

    bi arada kopma olmuyordu ama oynadığım tüm online oyunlarda pingler 150-200 arası :)

    normalde 80'de sabittir her oyunda benim

    o da lagsız oynamama yetiyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4FY0K
    4FY0K's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2010
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    uydunet kullanıyorum

    senelerdir yamuk yapmayan uydunet'e şu aralar bir şeyhler oluyor

    bikaç gün önce abartmıyorum net 2 saniyeliğine gelip 5 dk gidiyordu

     

     

    bi arada kopma olmuyordu ama oynadığım tüm online oyunlarda pingler 150-200 arası :)

    normalde 80'de sabittir her oyunda benim

    o da lagsız oynamama yetiyor

    Şu öyle olsa yine iyi, ama durum seninkinden de beter. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    2 gündür bodrum da ttnet kaynaklı internet problemleri nedeniyle bugun bizde ( turkcell ) problem oldu , masa başı işlemlerini akşam üstüne kadar yapamadık.

    Ayrıca en son fırtınada bir kaç baz istasyonu devrilmiş ( 2-3 hafta önce ) onların bakım onarım çalışmaları varmış bu yüzden 3g alt yapısı da durumdan etikendi ) 

     

    fakat evde bi problem yaşamıyorum ben. Akyarlarda.

    1c1_1341d.jpg%20%28436×346%29

    PanxeR tarafından 23/May/14 03:20 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    hacı heryerde var. kafede müşteriler şikayet üsütüne şikayet.

    özellikle ssl hataları ve sayfaların tam yüklenmemesi gibi.

    hemde işin en önemli yeriinde patılyor sorunlar.

    kahpe çocuklarının verdiği internete bak.

    benim celeron işlemcili birlgisayara server kursam daha iyi internet dağıdır mk.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Ben de ssl gibi zımbırtı hatalar alıyordum. Google a bile giremiyordum son 2 gündür bir sıkıntı yok. Yine devlet baba ne yapıyor internete Allah bilir.


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4FY0K
    4FY0K's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2010
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    Ben de ssl gibi zımbırtı hatalar alıyordum. Google a bile giremiyordum son 2 gündür bir sıkıntı yok. Yine devlet baba ne yapıyor internete Allah bilir.

    aynı durumdayız işte şu an 

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gaziantep sorunsuz, tamam,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 2523 Toplam Mesaj: 18