Bodrum Genelinde İnternete Girmek Zülüm Olduu!
-
Selamun Aleyküm..
Şimdi hocalar ortalama 2 gündür bodrum genelinde, internette acaip bir yavaşlama söz konusu. Yani hiç bir şekilde hiç bir şey yapılmıyor, ttnet'i aradığımız da bir sorun gözükmüyor deniliyor. Şayet internet cafeler'de aynı sorunu yaşıyor şu an, bunun sebebi ne olabilir yada ne yapılabilir bi fikri olan var mı ? -
İzmirde ben de bu sıkıntıyı yaşıyorum ama SuperOnline.
Adil kullanımı aştım ama hiç bu kadar yavaşlamamıştı daha önce. -
aynısı bura içinde geçerli
-
ehveniser bunu yazdı
İzmirde ben de bu sıkıntıyı yaşıyorum ama SuperOnline.
Adil kullanımı aştım ama hiç bu kadar yavaşlamamıştı daha önce.Ne olcak'ki bu biri çıkıp birşey de demiyor bi bilgilendirme de yapılmıyor.
-
uydunet kullanıyorum
senelerdir yamuk yapmayan uydunet'e şu aralar bir şeyhler oluyor
bikaç gün önce abartmıyorum net 2 saniyeliğine gelip 5 dk gidiyordu
bi arada kopma olmuyordu ama oynadığım tüm online oyunlarda pingler 150-200 arası :)
normalde 80'de sabittir her oyunda benim
o da lagsız oynamama yetiyor
-
Daft bunu yazdı
uydunet kullanıyorum
senelerdir yamuk yapmayan uydunet'e şu aralar bir şeyhler oluyor
bikaç gün önce abartmıyorum net 2 saniyeliğine gelip 5 dk gidiyordu
bi arada kopma olmuyordu ama oynadığım tüm online oyunlarda pingler 150-200 arası :)
normalde 80'de sabittir her oyunda benim
o da lagsız oynamama yetiyor
Şu öyle olsa yine iyi, ama durum seninkinden de beter.
-
2 gündür bodrum da ttnet kaynaklı internet problemleri nedeniyle bugun bizde ( turkcell ) problem oldu , masa başı işlemlerini akşam üstüne kadar yapamadık.
Ayrıca en son fırtınada bir kaç baz istasyonu devrilmiş ( 2-3 hafta önce ) onların bakım onarım çalışmaları varmış bu yüzden 3g alt yapısı da durumdan etikendi )
fakat evde bi problem yaşamıyorum ben. Akyarlarda.
PanxeR tarafından 23/May/14 03:20 tarihinde düzenlenmiştir
-
hacı heryerde var. kafede müşteriler şikayet üsütüne şikayet.
özellikle ssl hataları ve sayfaların tam yüklenmemesi gibi.
hemde işin en önemli yeriinde patılyor sorunlar.
kahpe çocuklarının verdiği internete bak.
benim celeron işlemcili birlgisayara server kursam daha iyi internet dağıdır mk.
-
Ben de ssl gibi zımbırtı hatalar alıyordum. Google a bile giremiyordum son 2 gündür bir sıkıntı yok. Yine devlet baba ne yapıyor internete Allah bilir.
-
BeyinAdam bunu yazdı
Ben de ssl gibi zımbırtı hatalar alıyordum. Google a bile giremiyordum son 2 gündür bir sıkıntı yok. Yine devlet baba ne yapıyor internete Allah bilir.
aynı durumdayız işte şu an
-
Gaziantep sorunsuz, tamam,
