Body Öncesi Ve Sonrası Beslenme.
-
kivanc bunu yazdı:
-----------------------------
vücut şekillenmez diyenler halt etmişler. sen düşünebiliyor musun adam 3 ay boyunca düzenli çalışacak ama nedense vücut hiç şekle girmeyecek ?!! en başta hissedeceğin şey zindelik. bak benim kilom inanılmaz düşüktü ölü gibiydim.millet 'olm zaten zayıfsın bodye gidersen kesin ölürsün diyorlardı.etrafımdakiler ölücem falan sanıyorlardı.kilom aynı 60tı dostum.seninkiyle aynı.ne giysem yakışmıyordu.sikerim dedim böyle olmayacak. bodyde 2.senem bu sene.çalışmaya yeni başladım body çalışırken bana gülenler oluyordu.çalışırken aynaya bakamıyordum 1,5 ay geçti baktım arka kollarım,özellikle göğüslerim fırladı.lan n'oluyo dedim.1 ay içinde 5 kilo almışım. sonra işi hızlandırmak için hocaya da danışarak carbonhidrat ve protein tozları kullanmaya başaldım.bunlar kilo almamı hızlandıracaktı.aynen öyle de oldu. sen hele bir başla biz buradayız ama hocadan hep yardım iste,onun dediklerine uy.sanki seninle ilgilenmiyormuş gibi gelebilir başlarda .tek yapman çalışmak ..
-----------------------------hocam çok sağol sorunlarımız uyuştu :) en çok kafaya taktığım kilo benimde.vücuttan öte biraz kilo alayım diye başladım.bugün ilk gündü bazı hareketleri yaparken insanlar baktı bana sakatlancakmıyım diye.
kilo aldırıcı herhangi bir ilaca gerek yok demi.düzenli beslenme ve çalışmayla rahat kilo alabilirim yani
-
kesinlikle.kilo aldırıcı alma daha çok erken.bi başla sen,en geç 1-2 ay da zaten belli eder kendini vücut. şimdilik bi sıkıntı yok. durmak yok yola devam:D
-
Body Building nedir diye araştırmadan bu işe girişmen saçma. Ayrıca henüz ne istediğini bilmeyen birine kendi programlarını dayatanlarınki daha saçma
Fİtness, temel egzersiz hareketleriyle desteklenmiş vücut geliştirme anlamına gelir.
Building kısmı, kas yapma odaklı ileri seviye geliştirme anlamına gelir.
Arkadaşım şimdide burada sana anlatılan boş konularda bilgi sahibi edeyim. Vücut yaptığın spora en erken 3-4 haftada cevap verir. 3 ayda nasıl olurum soruları ile uğraşman çok saçma çünkü fitness, gereklilik olarak yapılmaz. 2 kıza hava atayım derken saçma bir vücuda sahip olursun.
Vücut çalışma prensibi şişir parçala şeklinde olur genelde. Protein yüklenirsin ve kilo alırsın ardından aldığın kiloları sıkı diet ve ağır sporla verirsin. Bu işlem totalde 1 seneden az olmaz. Yani en ufak sistemin sonucu bile 1 yıl demektir ki sen 3 ayda nbahsediyorsun.
Arkadaşlar demiş ki 1.5 ayda arka kolum göğsüm fırladı. Yılda geliştirebileceğin kas miktarı bile sınırlıdır. Şimdi aklıma gelmiyor ama 3-4 kilo gibi cüzzi bir miktarı 1 sene içerisinde aralıksız ve düzenli bir sistemle kazanabilirsin. 1.5 ayda hiçbir gelişme olmaz demiyorum. Elbette fazlalık yağlar çekilecek, doğuştan sahip olduğun kaslar gerilecektir. ANcak hacimde değişim olacağını sanmıyorum.
Beslenme şeklini proteine abanmak üzerine kurman yanlış olur. Çünkü hem kilo bakımından zayıfsın hemde yeni başlangıç yapıyorsun. Yağı az yemeklerden yemeye çalış. Protein temel olabilir ancak sen karbonhidrata önem ver. Dİrenç kazanacaksın. Eğer yemezsen 10 kiloyu kaldıramazsın.
Bak bu konu oram şişti buram şişti, ona sordum böyle dedi çokta iyi dedi tarzında mahalle ağızlarıyla tartışılacak bir konu değil. Araştıracaksın. Zibilyon sayfa döküman var internet ortamında. 1.5 ay 3 kiloluk dambılı kaldırmakla Buildingin bir alakası yok. Eğer gerçekten bunu kafaya koyduysan PM at seni bilgilendireyim.
Bu konuda fazlaca konu açıldı ve yapabildiğim yardımı yaptım. Ancak görüyorum ki hala bilinçsiz arkadaşlar var. Kolay gelsin. -
body öncesi enerji için bol bol karbonhidrat.
spnrasında kas kütlesi için protein ama
protini günün her öğününe yaymalısın kilon çarpı 1.5 gr protein tüketmlisin
60 kilo isen 90 gr günlük proteine ihtiyacın olur
-
çiz
-
1 haftadır 0 hareket full masabaşındayım . göbek filan çşıkmaya başladı 1 hafta içinde farkettim vücuttaki değişimi. başlarım böyle işe. derhal önlem almalı yaz geliyor.
-
NaZi_ bunu yazdı:
-----------------------------
Body Building nedir diye araştırmadan bu işe girişmen saçma. Ayrıca henüz ne istediğini bilmeyen birine kendi programlarını dayatanlarınki daha saçma
Fİtness, temel egzersiz hareketleriyle desteklenmiş vücut geliştirme anlamına gelir.
Building kısmı, kas yapma odaklı ileri seviye geliştirme anlamına gelir.
Arkadaşım şimdide burada sana anlatılan boş konularda bilgi sahibi edeyim. Vücut yaptığın spora en erken 3-4 haftada cevap verir. 3 ayda nasıl olurum soruları ile uğraşman çok saçma çünkü fitness, gereklilik olarak yapılmaz. 2 kıza hava atayım derken saçma bir vücuda sahip olursun.
Vücut çalışma prensibi şişir parçala şeklinde olur genelde. Protein yüklenirsin ve kilo alırsın ardından aldığın kiloları sıkı diet ve ağır sporla verirsin. Bu işlem totalde 1 seneden az olmaz. Yani en ufak sistemin sonucu bile 1 yıl demektir ki sen 3 ayda nbahsediyorsun.
Arkadaşlar demiş ki 1.5 ayda arka kolum göğsüm fırladı. Yılda geliştirebileceğin kas miktarı bile sınırlıdır. Şimdi aklıma gelmiyor ama 3-4 kilo gibi cüzzi bir miktarı 1 sene içerisinde aralıksız ve düzenli bir sistemle kazanabilirsin. 1.5 ayda hiçbir gelişme olmaz demiyorum. Elbette fazlalık yağlar çekilecek, doğuştan sahip olduğun kaslar gerilecektir. ANcak hacimde değişim olacağını sanmıyorum.
Beslenme şeklini proteine abanmak üzerine kurman yanlış olur. Çünkü hem kilo bakımından zayıfsın hemde yeni başlangıç yapıyorsun. Yağı az yemeklerden yemeye çalış. Protein temel olabilir ancak sen karbonhidrata önem ver. Dİrenç kazanacaksın. Eğer yemezsen 10 kiloyu kaldıramazsın.
Bak bu konu oram şişti buram şişti, ona sordum böyle dedi çokta iyi dedi tarzında mahalle ağızlarıyla tartışılacak bir konu değil. Araştıracaksın. Zibilyon sayfa döküman var internet ortamında. 1.5 ay 3 kiloluk dambılı kaldırmakla Buildingin bir alakası yok. Eğer gerçekten bunu kafaya koyduysan PM at seni bilgilendireyim.
Bu konuda fazlaca konu açıldı ve yapabildiğim yardımı yaptım. Ancak görüyorum ki hala bilinçsiz arkadaşlar var. Kolay gelsin.
-----------------------------anlat anlat heyecanlı oluyo?ee?
