Boğaz Köprüsünün En Tepesi
-
-
ben daha fazla sallanıyor diye tahmin ediyodum.
-
vay avradını o ne lann
-
gece uyucan orada ohhh püfür püfür :D
-
yanlardaki halatımsı şeylerdenmi çıkıyolar?
durdukları yerde yerde bi kapak var, ayakların içinde tünelimsi bişeymi var?
nerden çıkılıyo oraya?
-
Buyur hocam buradan yak:
http://www.youtube.com/watch?v=yCYZZPwJr_c -
-
Herif gene başladı günlük 5-6 konu açıyor min 2 konu yarısından çoğu boş konular bu konunun yeri burasıda değil yönetim baksın artık
-
ReeX bunu yazdı
Herif gene başladı günlük 5-6 konu açıyor min 2 konu yarısından çoğu boş konular bu konunun yeri burasıda değil yönetim baksın artık
Yani hocam kusura bakmada sen burada atom mu parçalıyorsun ? Amacım biraz eğlenelim, tartışalım.Eğer konularımı boş buluyorsan girmezsin.Bu kadar basit.
-

Buda benden. Köprünün yapılışından bir kare.
-
Citizen bunu yazdıReeX bunu yazdı
Herif gene başladı günlük 5-6 konu açıyor min 2 konu yarısından çoğu boş konular bu konunun yeri burasıda değil yönetim baksın artık
Yani hocam kusura bakmada sen burada atom mu parçalıyorsun ? Amacım biraz eğlenelim, tartışalım.Eğer konularımı boş buluyorsan girmezsin.Bu kadar basit.
Ne alaka kardeşim ? atomu parçalamakla ben senin yaptıgını yapmıyarak üzerime düşeni yapıyorum zaten merak etme hergün 6 tane konu yarısı boş olaylar forumu çöplüğe çevirdin yahu bide laf atıyorsun bana 2005 üyeleri nin bile 12-13 safa konusu var geçen sene üye olmuşsun 6 sayfa konun var doğru düzgün olsa birşey değilde boş yani
