Bok Gibi Bir Gece..
-
Yeni aldigim ve cok önem verdigim beyaz ceketim bugun camasir makinesinde siyaha donustu..Hala soktayim 2 parca siyah elbisenin bukadar boya cikartacagini sanmazdim..Tek care kalan beyaz taraflarida siyaha boyayip kullanmak :l
Bugunude sinirli bir sekilde tamamladim.
Extra soracagim soru ; kuru temizleme halledebilirmi?
-
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------
Yeni aldigim ve cok önem verdigim beyaz ceketim bugun camasir makinesinde siyaha donustu..Hala soktayim 2 parca siyah elbisenin bukadar boya cikartacagini sanmazdim..Tek care kalan beyaz taraflarida siyaha boyayip kullanmak :l
Bugunude sinirli bir sekilde tamamladim.
Extra soracagim soru ; kuru temizleme halledebilirmi?
-----------------------------
Üzgünüm dostum eski haline gelmez sanırsam.. Siyaha boyama hemen beyaz haline çevirebilmek için çaba ver ama sanmam..
Bugünün maddi olarak zararlıları biziz araba,ceket.. aq.. -
bu gün masaüstü pc iflas etti.
komşunun kasasını taktım idareten.
yahu durduk yere.
power yandı.
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
bu gün masaüstü pc iflas etti.
komşunun kasasını taktım idareten.
yahu durduk yere.
power yandı.
-----------------------------
Sende aramıza h o ş g e l d i n.. -
bende kız arkadaşımla konustum gidip kendime yicek bişiler hazırlıcam sonrada uyucam.
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
bende kız arkadaşımla konustum gidip kendime yicek bişiler hazırlıcam sonrada uyucam.
-----------------------------ii bari senin günü ii gitmiş afiet olsun
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
bende kız arkadaşımla konustum gidip kendime yicek bişiler hazırlıcam sonrada uyucam.
-----------------------------ii bari senin günü ii gitmiş afiet olsun
-----------------------------teşekkürler
-
benim başım çatlıyo minoset plus diye bi hap buldum mutfakta ne oldugunu bile bilmiyorm yuttum ama geçmedi yinede :|
neyse supernaturalin yeni bölümünü izleyip, izledikten sonra pc kumandamın power düğmesine basmakla uykuya dalıcam ben. iyi geceler tahribat saygılar,
-
lan sorma eskiye mazi sklmişe gazi hesabı .F beyin 4 dönüyor ben dışarı cıkacağım arkadaş olmuyor böyle ..
-
herkes aynı durumda tamam yanlız değilim.evet evet öyle
