Böle Hocayı Severmisin Sabahamı Bırakırsın ?
-
Sınıf mahremiyeti denilen bişey vardır. Çocuklar küçükde olsa böle dalga geçer gibi videoyu çekmek ne haddine senın ..
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/24475/
-
Aynen tam bir cahillik.Birde internete koymuş , video paylaşım sitelerindede görmeye başladım.Böyle hocayı alcan dicenki mouse u hangi elinle kullanıyon , mouse u kullandığı elini g... sokacan
-
öğrenci getirince kullanınca yasak hatta kapalı halde üzerinde bulundursa yine yasak
imam osurursa cemaat sıçar lafını da mı duymamış bunlar?
öğrenim sistemini mahvediyorsun ne idüğü belirsiz adamlar çıkarıyosun piyasaya
eğitim almamış adama eğitimcilik görevini veriyosun kısır döngü devam ediyor
-
böyle öğretmenin ta ben aq insanlıktan nasibini almamış gavat bunları arkadaşlarına izletip gülüyodur ibne kesin
-
böyle öğretmenleri z*kmiyecenki çoğalmasınlar diye düşünüyorum..
-
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
böyle öğretmenleri z*kmiyecenki çoğalmasınlar diye düşünüyorum..
-----------------------------
aynen mk :) -
o deilde ben kızım olsn istiorm :|
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
o deilde ben kızım olsn istiorm :|
-----------------------------
la 4 kardesiz dördümüzde erkeğiz abazayız :) kız kardesim olmadı bari kızım olsun çok istiyorum bende -
ne var bu video da ve ögretmende..gayet guzel..zeki çocuklar ve derinine inildiğinde Türkiyenin eğitim psikolojisini gözler önüne seriyor..tabi anlayana
-
ReDsEa bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
la 4 kardesiz dördümüzde erkeğiz abazayız :) kız kardesim olmadı bari kızım olsun çok istiyorum bende
-----------------------------bende aynı yaşımda bi erkek kardeşim olmasını çok isterdim hocam değerini bil bence Allah sana fazlasıyla vermiş.. Abaza olsun sorun yok bende aynı olduğum için beraber manita kovalardık ne güzel. En kötü erkek kardeş en iyi arkadaştan iyidir en azından seni satmaz (bence)..
-
ReDsEa bunu yazdı:
-----------------------------
la 4 kardesiz dördümüzde erkeğiz abazayız :) kız kardesim olmadı bari kızım olsun çok istiyorum bende
-----------------------------Kanka yazmadan edemeyeceğim.
Kız kardeşin veya kızın olsaydı abazalığını onlarla mı giderecektin?
