Boluda Gezilecek Yerler?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
gölcük uzak ya 80 km :| boluya daha zonguldaktan boluyada gelecez gün boyu yoldamı geçirecez :)
-----------------------------oha hocam nerden cikardin 80kmyi.. max.30km! ama pisman olmicaksin.. abant falan yalan.. ha soylede birsey yapabilirsin.. abant yolunda sagda solda birsuru yer var onlardan birine gidebilirsin yemek icin.. biz haftasonlari gidip kahvalti yapiyoruz once. tam koy kahvaltisi abartisiz 30 cesit geliyo.. ondan sonra sucuk veya alabalik yiyebilirsiniz..
-----------------------------mapsdan baktımda hocam mapsdan yer tarifi alıp linki atabilirmisin bolu gölcük arası
birde otogardan arabalar kalkıyormu
-----------------------------hocam araban yoksa zor boluda ulasim biraz sorun olabilir..
golcuk:
http://maps.google.com/maps?q=bolu+turkey&hl=en&ll=40.654467,31.626506&spn=0.009523,0.027466&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.59616,79.013672&vpsrc=6&t=h&z=16
-
aynen 80 km değil. 30 falan anca. gelmişken git derimm.
-
hocam araban yoksa pek bişey anlamazsın. ama zonguldaktan yedi göller üzerinden gelirseniz orası güzel diye biliyorum. ben de gitmedim henüz ama listemde var. bolunun kuzeyinde 40 km kadar mesafede. abant da 30 km zaten.
-
700 metrelik bi meydanı var sol seritten git sag seritten gel yarım saate bitirirsin boluyu sonra bas düzceye git git gerek yok boluda durmaya üni. kazandım gitimyorum boluya o derece
-
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hackingo bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
gölcük uzak ya 80 km :| boluya daha zonguldaktan boluyada gelecez gün boyu yoldamı geçirecez :)
-----------------------------oha hocam nerden cikardin 80kmyi.. max.30km! ama pisman olmicaksin.. abant falan yalan.. ha soylede birsey yapabilirsin.. abant yolunda sagda solda birsuru yer var onlardan birine gidebilirsin yemek icin.. biz haftasonlari gidip kahvalti yapiyoruz once. tam koy kahvaltisi abartisiz 30 cesit geliyo.. ondan sonra sucuk veya alabalik yiyebilirsiniz..
-----------------------------mapsdan baktımda hocam mapsdan yer tarifi alıp linki atabilirmisin bolu gölcük arası
birde otogardan arabalar kalkıyormu
-----------------------------hocam araban yoksa zor boluda ulasim biraz sorun olabilir..
golcuk:
http://maps.google.com/maps?q=bolu+turkey&hl=en&ll=40.654467,31.626506&spn=0.009523,0.027466&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.59616,79.013672&vpsrc=6&t=h&z=16
-----------------------------araba yok :| güzel biryerde nasıl olur taşıt olmaz a.q
-
çeşmesinden maden suyu akan bir yerler var mı?
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
çeşmesinden maden suyu akan bir yerler var mı?
-----------------------------evet var fatih ben gitmiştim orasıda güzel havuzu falan vardı.. ama bolunun neresi bılmıyorm :D
-
Merkezde canciger diye lokantalar zinciri var nereye baksan onu görüceksin fakat sakın gitme gitme yani o derece dandik bi yer :D Kebap 14 yada 14 kebap diye bi lokantası var biraz içerlerde kalıyor oranın yemekleri ise cok güzel şiddetle tavsiye ederim. Yine merkezde ismini hatırlamadığım bi cafe var böyle park içinde fln valiliğe giderken sagda sokak içinde kalıyor hava güzel olursa orada da hoş vakit geçirilebilir. Gölcük güzeldir bu arada hatta Gölcük'e gelmeden hemen son yokuşun başında güzel orman içi bi aile işletmesi lokanta var orasınıda tavsiye ederim.
-
pisikleet bunu yazdı:
-----------------------------
Merkezde canciger diye lokantalar zinciri var nereye baksan onu görüceksin fakat sakın gitme gitme yani o derece dandik bi yer :D Kebap 14 yada 14 kebap diye bi lokantası var biraz içerlerde kalıyor oranın yemekleri ise cok güzel şiddetle tavsiye ederim. Yine merkezde ismini hatırlamadığım bi cafe var böyle park içinde fln valiliğe giderken sagda sokak içinde kalıyor hava güzel olursa orada da hoş vakit geçirilebilir. Gölcük güzeldir bu arada hatta Gölcük'e gelmeden hemen son yokuşun başında güzel orman içi bi aile işletmesi lokanta var orasınıda tavsiye ederim.
-----------------------------gölcüğün iyi olduğunu öğrendim şildi tek sorun oraya nasıl giderim :)
-
Tünele gir tünele en güzel yeri orası bolunun:D
