folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boluda Gezilecek Yerler?



Boluda Gezilecek Yerler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackingo
    hackingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hackingo bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    gölcük uzak ya 80 km :| boluya daha zonguldaktan boluyada gelecez gün boyu yoldamı geçirecez :)


    -----------------------------

     

    oha hocam nerden cikardin 80kmyi.. max.30km! ama pisman olmicaksin.. abant falan yalan.. ha soylede birsey yapabilirsin.. abant yolunda sagda solda birsuru yer var onlardan birine gidebilirsin yemek icin.. biz haftasonlari gidip kahvalti yapiyoruz once. tam koy kahvaltisi abartisiz 30 cesit geliyo.. ondan sonra sucuk veya alabalik yiyebilirsiniz..


    -----------------------------

     

     

    mapsdan baktımda hocam mapsdan yer tarifi alıp linki atabilirmisin bolu gölcük arası

     

    birde otogardan arabalar kalkıyormu


    -----------------------------

     

    hocam araban yoksa zor boluda ulasim biraz sorun olabilir..

    golcuk: 

    http://maps.google.com/maps?q=bolu+turkey&hl=en&ll=40.654467,31.626506&spn=0.009523,0.027466&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.59616,79.013672&vpsrc=6&t=h&z=16

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    aynen 80 km değil. 30 falan anca. gelmişken git derimm.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    hocam araban yoksa pek bişey anlamazsın. ama zonguldaktan yedi göller üzerinden gelirseniz orası güzel diye biliyorum. ben de gitmedim henüz ama listemde var. bolunun kuzeyinde 40 km kadar mesafede. abant da 30 km zaten.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    700 metrelik bi meydanı var sol seritten git sag seritten gel yarım saate bitirirsin boluyu sonra bas düzceye git git gerek yok boluda durmaya üni. kazandım gitimyorum boluya o derece


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hackingo bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    hackingo bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    gölcük uzak ya 80 km :| boluya daha zonguldaktan boluyada gelecez gün boyu yoldamı geçirecez :)


    -----------------------------

     

    oha hocam nerden cikardin 80kmyi.. max.30km! ama pisman olmicaksin.. abant falan yalan.. ha soylede birsey yapabilirsin.. abant yolunda sagda solda birsuru yer var onlardan birine gidebilirsin yemek icin.. biz haftasonlari gidip kahvalti yapiyoruz once. tam koy kahvaltisi abartisiz 30 cesit geliyo.. ondan sonra sucuk veya alabalik yiyebilirsiniz..


    -----------------------------

     

     

    mapsdan baktımda hocam mapsdan yer tarifi alıp linki atabilirmisin bolu gölcük arası

     

    birde otogardan arabalar kalkıyormu


    -----------------------------

     

     

    hocam araban yoksa zor boluda ulasim biraz sorun olabilir..

    golcuk: 

    http://maps.google.com/maps?q=bolu+turkey&hl=en&ll=40.654467,31.626506&spn=0.009523,0.027466&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.59616,79.013672&vpsrc=6&t=h&z=16


    -----------------------------

    araba yok :| güzel biryerde nasıl olur taşıt olmaz a.q


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    çeşmesinden maden suyu akan bir yerler var mı?


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    çeşmesinden maden suyu akan bir yerler var mı?


    -----------------------------

     

    evet var fatih ben gitmiştim orasıda güzel havuzu falan vardı.. ama bolunun neresi bılmıyorm :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    Merkezde canciger diye lokantalar zinciri var nereye baksan onu görüceksin fakat sakın gitme gitme yani o derece dandik bi yer :D Kebap 14 yada 14 kebap diye bi lokantası var biraz içerlerde kalıyor oranın yemekleri ise cok güzel şiddetle tavsiye ederim. Yine merkezde ismini hatırlamadığım bi cafe var böyle park içinde fln valiliğe giderken sagda sokak içinde kalıyor hava güzel olursa orada da hoş vakit geçirilebilir. Gölcük güzeldir bu arada hatta Gölcük'e gelmeden hemen son yokuşun başında güzel orman içi bi aile işletmesi lokanta var orasınıda tavsiye ederim.

    https://twitter.com/pisikleeet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Merkezde canciger diye lokantalar zinciri var nereye baksan onu görüceksin fakat sakın gitme gitme yani o derece dandik bi yer :D Kebap 14 yada 14 kebap diye bi lokantası var biraz içerlerde kalıyor oranın yemekleri ise cok güzel şiddetle tavsiye ederim. Yine merkezde ismini hatırlamadığım bi cafe var böyle park içinde fln valiliğe giderken sagda sokak içinde kalıyor hava güzel olursa orada da hoş vakit geçirilebilir. Gölcük güzeldir bu arada hatta Gölcük'e gelmeden hemen son yokuşun başında güzel orman içi bi aile işletmesi lokanta var orasınıda tavsiye ederim.
    -----------------------------

    gölcüğün iyi olduğunu öğrendim şildi tek sorun oraya nasıl giderim :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Tünele gir tünele en güzel yeri orası bolunun:D


    FuCk yOu System..
Toplam Hit: 4348 Toplam Mesaj: 35