Bombaların Babası(Rusyaya Bak Yaa)
-
Rus Kanal 1 televizyonu yeni geliştirilen nükleer olmayan bombaya “Tüm Bombaların Babası” adının verildiği ve ABD'nin “Tüm Bombaların Anası” adını verdiği bombadan 4 kat daha güçlü olduğunu duyurdu.
Rusya Genelkurmay Başkan General Aleksander Ruşkin de, Kanal 1'e yaptığı açıklamada, dünyada benzeri olmayan “vakum bombasının” Rusya'da yapıldığını söyledi.
Ruşkin, yeni bombanın test sonuçlarının bombanın nükleer bomba etkisine sahip olduğunu gösterdiğini belirterek, ancak bu yeni bombanın kesinlikle nükleer nitelikte olmadığını ve radyasyon yaymadığını savundu.
Rusya Kanal 1 televizyonundaki “Vremya” adlı haber programında da konuyla ilgili yapılan röportajlara yer verilerek, şunlar kaydedildi:
“Şu anda gördüğünüz bu bomba o kadar yeni ki, daha ismi bile verilmedi. Görüntülerde ses yok. Bombanın patlama sesi gelmiyor. Bombayı atan uçağın nereden havalandığı ve bombayı nereye attığı hakkında da hiçbir bilgi yok. Bu bombanın görüntülerini siz ilk defa görüyorsunuz. Patlama havada meydana geliyor. Bombanın meydana getirdiği yakıcı maddeden oluşan bulutun patlaması sonucu çok yüksek sıcaklık oluşuyor. Bu yüksek sıcaklığın sonucunda çevrede bulunan tüm canlılar buharlaşıyor. Bombanın patlamasından sonra toprakta ne kimyasal ne de nükleer atık kalıyor.Rusya Savunma Bakanlığı, bombanın üretiminin hiçbir uluslararası kurala aykırı olmadığını veya yeni bir silahlanma yarışına neden olmadığını açıkladı. Bundan önce, 2003 yılında en güçlü vakum bombasını ABD icat etmiş ve adına 'Tüm Bombaların Anası' demişlerdi. Rusya'nın icat ettiği bu bombaya da analog olarak 'Tüm Bombaların Babası' adı verildi. Bombanın patlayıcı maddesi, TNT'den çok daha güçlü ve onun elde edilmesinde de nano-teknolojilerin büyük katkısı oldu. Bu, Amerikalıların bombasından 4 kat daha güçlü. Patlama merkezindeki sıcaklık da iki kat daha fazla. Etki alanına göre ise bombaların babası, anasından 20 kat daha etkili.”
Haberde, Rusya'nın yeni icadı olan bombanın 7 ton yüksek patlayıcı içerdiği ve 8 ton yüksek patlayıcı içeren ABD'nin bombasından çok daha etkili olduğu belirtilerek, “Amerikalıların bombası 11 ton TNT şiddetine eşdeğerken bu 44 ton TNT'ye eşdeğer. Rus bombasının patlama menzili, ABD'nin iki katı olan 300 metrede gerçekleşiyor. Rusya, bu bombanın ilk testlerine 2003 yılında başladı” denildi.
Kanal 1'in haberinde, Rus stratejik bombardıman uçağında paraşütle bırakılan bir bomba ve çok yoğun bir ateş topu şeklinde patlama görüntüleri de ekrana getirildi. Patlama sonucu enkaz haline gelen bir bina ve test alanındaki zırhlı askeri araçlar ile yanan yeryüzü görüntüleri ekrana yansıdı.
Ruşkin, bu yeni bombanın orduya ulusal güvenliği koruma, terörist saldırılara karşı herhangi bir yer veya bölgede koyma gücü vereceğini sözlerine ekledi.Haberturk.com
HolySeclorum=Ben bu türden bişeyi ünivde uydu yardımıyla geliştirmeyi düşünüyodum..Uydu güneş enerjisini,yerden belirtilen koordinatlar üzerine noktasal olarak yansıtacaktı.Koordinat girildiğini ve bu koordinatların kare şeklinde bi alan olduğunu düşünün.Uydudaki sistem güneş enerjisini tıpkı bir lazer gibi yoğun olarak o koordinatlar arasındaki alana gönderecekti.pkk için etkili bir silah olabileceğini üşünüyorum...
-
rsmen taşak geçmiş rusya D
bombalatın anasına bombaların babası :D -
bi çiftleştirsinler görelim :D
-
ruslar akıllı adamlar yaparlar
-
abd ile dalga geçemeyen bi biz kaldık aq
-
Yaw o kadar ugrasacaklarına 11 ton tnt atsınlar aq ne adamlar var yaw
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum=Ben bu türden bişeyi ünivde uydu yardımıyla geliştirmeyi düşünüyodum..Uydu güneş enerjisini,yerden belirtilen koordinatlar üzerine noktasal olarak yansıtacaktı.Koordinat girildiğini ve bu koordinatların kare şeklinde bi alan olduğunu düşünün.Uydudaki sistem güneş enerjisini tıpkı bir lazer gibi yoğun olarak o koordinatlar arasındaki alana gönderecekti.pkk için etkili bir silah olabileceğini üşünüyorum...
-----------------------------Bahsettiğin olay cenevre konvansiyonuna göre savaş suçu sayılıyor, ayrıca ışığın toplanması için gereken uydu çok büyük olacaktır ve yörünge izlediği için gerektiği zaman yararlanmak zor olacaktır.
Bunun yerine uyduyu yansıtıcı görevinde olabilir ve yeryüzünden gönderilen dalgaboyu yüksek lazer ile dünyanın istenen böldesi, uydular, uçaklar, füzeler.... vurulabilir. Ama tabiki savaş suçu işlersiniz. Bak rusyaya amerikaya salla bombanı öyle katlet dimi ama.....
Yada en güzeli barış olsun bombaya savaşa harcanan parayla bi ütopya dünyası kuralım ;)
-
Etki alanına göre ise bombaların babası, anasından 20 kat daha etkili.
ahzauhza koptum xD
ya amk bu ruslardan cacık olmaz, herişleri kopya, anasının bilgilerini çalıp biraz geliştirmeye çalışıp babasını yapmışlar bence, ama genel olarak abd ile deli gibi taşak geçilmiş xD
