Böyle Tabutlar Gördünüz Mü
-
Nette Tabutlara bakıyodum.. nasil yapıyolar neyden yapıyolar.. hangisi en yisi derken
search ediyodum.... .... Çok hoş geldi bana:D
en Güzeli bu:S
http://img410.imageshack.us/img410/6895/angel1rq.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/1550/cell8xp.png
http://img272.imageshack.us/img272/444/coke3xu.png
http://img225.imageshack.us/img225/4200/cokecan4nt.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/8540/travelbag9ub.jpg
-
abicim ister altın tabut olsun ister kartondan kutu.Ben öldükten sonra ailemin bak biz buyuz gösterisi haricinde ne fark eder?Gösterişi sevne bir ailem olursa altına yok sade olsun derlerse tahtaya konulurum.Yani bak bi bunu yaptıra biliyoruz orjinal aileyiz demenin dışında ben cennete mi gidicem yoksa ben tabutumu oraya götürcem?
Yanlış anlama sana demiyorum.Kızdığın şey doğum-ölüm gibi olaylarda böyle gösteriş olması.Bizim bebek dükkanımız var.300-400 milyona en kral travel dediğimiz ana kucağı(arabaya bağlanabilir)+bebek arabası var.Bir çok kişi onu alıyor.Fakat gelipte şunu diyorlar "Biz internette gördük 1.5-2 milyarlık arabalr vardı.Sizde varmı?".Onlarıda getirip müşteriye fazlasıyla ittirebiliriz fakat böyle birşey yapmıyoruz.Neden çünkü 300-400 ytllik araba onların yaptığı işi görüyor.Hea isteyene 75 e bile var.
Yani sonuç nedir biliyor musun bebek ne anlasın arabadan?ben bebeğe 2 milyarlık araba alınca bebek daha mı mutlu, daha mı büyük , daha mı bebek değil?Yoo 75 lik arabadada taşırsın hiç araba olmasa kangrudada taşırsın.Peki şimdi değişen ne oldu?Yani şimdi 2 milyarlık arabayı alanlar işte biz bunu alabiliriz gibi gövde gösterisinden farkı ne oldu?=
-
Amk ne akıl tabut arıosun onu çözemedim:d
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------Amk ne akıl tabut arıosun onu çözemedim:d
-----------------------------
trustin biri gelip tabut lazım demiş koleksiyon yapıyomus ilginç bişiler arıyo herhalde.. biz de olur buluruz hallederiz dedik:D Ülkeye döviz girsin maksat:D -
Haklısın hocam o zaman kolay gelsinde ben de diorum ne manyaklar var durduk oturduk yerde tabut mu araştırıolar diodum:D kusura bakma:d
-
içine girip evcilik oynadıklarını mı sanıyorlar.Ne zihniyettir arkadaş.
-
Türkiyede olsa o tabutların ömrü 2 3 gün filan olur :D ayrıca meseleye çöyle bakılırsa kefenin cebi yoksa bile tabutun var aq mantığına benziyo :D
-
aLLahımya AdamLar Sigaraya Benzer Bi Tabut YapmışLar
-
Ne arkadaşı suçluyorsunuz? Adam belki kendisi için tabut beğenecek:D Yada birisi için ölmesini beklediği biri için tabut parası ondan . Kefen parasınıda ben verecem!
-

Windows ile calisan tabut ^^
Bilgisayarindan ne olursa olsun ayrilamayanlar icin sanirim. -
G-Turk bunu yazdı:
-----------------------------
Windows ile calisan tabut ^^
Bilgisayarindan ne olursa olsun ayrilamayanlar icin sanirim.
-----------------------------
beni bunla gömün amk bide net baglarsanız sevinirim :)
