Boyun Kemiği Eğriliği.
-
mutasyon bu hocam :D
-
bendede belime doğru inen bir ağrı vardi gerçi hala var, boğun fıtığı varmiş noroloji doktoru teşhis koydu fizik tedaviye yönlendirdi, doktor gayet laçka bir şekilde bu kadar fıtıktan birşey olmaz ilaçlarina devam et" dedi..
hangi ilaç dememe karsilik 2 ilaç verdi. bu diyalog sürecinde bir taraftanda mynette birşeyler yapıyordu. o yüzden pek güven vermedi bana yarin beyin cerrahina gidecem birde ona gösterecem.
ek olarak egzersiz ve yüzmek çok iyi geliyormuş butür ağrılara ve sorunlara..
-
aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/
-----------------------------
Hocam sağlık çok önemli. Bence bi git. Peki bu sen de ağırlık hissi yapıyormuydu kafanda? Dertleşelim az :) -
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
mutasyon bu hocam :D
-----------------------------
Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
mutasyon bu hocam :D
-----------------------------
Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D
-----------------------------deveye sormuşlar hikayesi geldi aklıma :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
mutasyon bu hocam :D
-----------------------------
Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D
-----------------------------deveye sormuşlar hikayesi geldi aklıma :D
-----------------------------
:):) -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/
-----------------------------
Hocam sağlık çok önemli. Bence bi git. Peki bu sen de ağırlık hissi yapıyormuydu kafanda? Dertleşelim az :)
-----------------------------sürekli düşünüyorum zaten hocam boynumu bişey yapcağım zaman hee bu boynumu yoruyor yapmıyım felan diyorum psikolojik olarak baya etkiledi.
