folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boyun Kemiği Eğriliği.



Boyun Kemiği Eğriliği.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    mutasyon bu hocam :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    bendede belime doğru inen bir ağrı vardi gerçi hala var, boğun fıtığı varmiş noroloji doktoru teşhis koydu fizik tedaviye yönlendirdi, doktor gayet laçka bir şekilde bu kadar fıtıktan birşey olmaz ilaçlarina devam et" dedi..

    hangi ilaç dememe karsilik 2 ilaç verdi. bu diyalog sürecinde bir taraftanda mynette birşeyler yapıyordu. o yüzden pek güven vermedi bana yarin beyin cerrahina gidecem birde ona gösterecem.

    ek olarak egzersiz ve yüzmek çok iyi geliyormuş butür ağrılara ve sorunlara..


    In every job there is a no
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/


    -----------------------------

    Hocam sağlık çok önemli. Bence bi git. Peki bu sen de ağırlık hissi yapıyormuydu kafanda? Dertleşelim az :)


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    mutasyon bu hocam :D


    -----------------------------

    Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    mutasyon bu hocam :D


    -----------------------------

    Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D

     


    -----------------------------

    deveye sormuşlar hikayesi geldi aklıma :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    mutasyon bu hocam :D


    -----------------------------

    Eşşeğe felan dönüşmedik hocam :D

     


    -----------------------------

     

    deveye sormuşlar hikayesi geldi aklıma :D


    -----------------------------
    :):)


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynısı var bende de hocam küçükken denizde sığ suya ters çivileme atlamıştım nefesim kesilmişti 1 ay omurlarım felan ağrımıştı ondan oldu(doktor dedi küçükken 4-5 sene ye kadar boynuna ters bir müdahale veya trafik kazası geçirdin mi diye), 7-8 ay önce öss ye hazırlanırken birgün bi ağrıdı ağrıyış o ağrıyış gittim doktora film çektirdim aynen senn gösterdiğin gibi ters şekilde, kremler felan vermişti sonra fizik tedavi ol demişti ağrısı geçti ama arkaya çok yatırdığımda boynumun bir bölümü biraz acıyor fizik tedaviye de gitmeye üşeniyorum birgün gidicem diye paso kendimi erteliyorum :/


    -----------------------------

    Hocam sağlık çok önemli. Bence bi git. Peki bu sen de ağırlık hissi yapıyormuydu kafanda? Dertleşelim az :)

     


    -----------------------------

    sürekli düşünüyorum zaten hocam boynumu bişey yapcağım zaman hee bu boynumu yoruyor yapmıyım felan diyorum psikolojik olarak baya etkiledi.

Toplam Hit: 15847 Toplam Mesaj: 29