Brezilya Yenildi 50 Lira Gitti!!
-
Yav arkadaşlar gelde sövme bu Brezilyaya 50 milyon yatırdım gitti para avradını siktiğiminin takımı!!. Bu iddaa yı çıkaranıda sikiyim benim gibi salakça oynayanlarıda sikiyim (bende dahil) böyle dünyanın a.k..
Paylaşmak istedim ..
Sinirimi bozdu brezilya!! -
ahaa benim arkadaşta 54 küsür ytl kazandı ben sevindim kusura bakma çünkü beraber yiyecez parayı:D
-
bütün bahisçiler kaybetti aslında..herkes brezilyaya oynamıştı senin gibi ama top bu yuvarlak a.q ne olcağı belli olmuyo..
takma kafana kardeş.. -
iyi oldu brasile. İddiaya girmiştim kardeşimle, brasil alamayacak diye, adslyi ödemesine. Gelsin paralar. :D
-
harbi bncede ii oldu ama iddaa cılar göte geldi :D
-
paylasım bolumune taşı konuyu :D
maç kimleydi brazilin?? noldu şimdi elendimi hipneler?? -
kaç kaç bittiki aq ewe yeni geldimde ?
-
fransa 1-0 yendi :D elendiler a.q :D
-
puhaa iyi olmus hipinelere her yıl kupayımı onlarmı alacak??
-
ii de hoja brezilya çok kötü oynuodu beawww....
-
sipidik bu kupa her yıl oynanmıyo abi ama oynarken henry gibi motorun ribery gibi bir şerefsizin ::))) olduğunu nasıl unuttum neyse sağlık olsun önümüzdeki maşlarda kazanırsın inş. ya da benim gibi iddayı bırakırsın !!!
Toplam Hit: 2485 Toplam Mesaj: 17
