Browser Oyun Oynayan Hocalar Var Mı?
-
selam hocalar ben travian browser oyunu oynuyorum gerçi bi kaçtaneda ha bildim oyunlar var acaba benim gibi travian oynayan hocalar varmı?
-
travian sarmadı beni, eskiden şehirlersavaşı oynuyorduk bikaç arkadaş sonra hepimizi banladılar. ben şimdi kendi başıma palantis oynuyorum zevkli geliyo tavsiye ederim.
-
Ilk çıktığı zaman oynamıştım,bıraktım.Simdi sadece ogame oynuyorum.
-
bende su anda travian oynuyorum 3 köyüm var server 7 server 6 ve server 8 de bu köylerde wow kurulduktan sonra bunlarıda bırakacağım daha sarmıyor cünkü.
-
Darkthrone.com çok eski bir browser oynudur. 80 lvl oldum daha da gidiyor yani. Bıkmadan usanmadan..
-
evet artık sarmamaya başlıo zati travian ogame çook duyuyorum ama nasıl oynandığını bilmiyorum öğrensem geçicem zaten plantisi de duyduk da onuda bilmiyoruz
-
ikariam.net bunu oynuyorum güzel oyundur.. zetadayım :P
-
galiba aynı sitede bende klan savaşlarını oynuyorum :D
-
travian oynuyorum
ingiltere speedinde ektomorf
türkiye speedinde doss rumuzları ile
-
popomundo oynuyorum 369 gündür :)
-
hocam traviana cok büyük yığılma oldu zor gelişirsin...
onun yerine ynei cıkan bir oyun var travianın gelişmiş hali :)
urbanconflict.net
tavsiye ederim...
Toplam Hit: 2726 Toplam Mesaj: 18
