folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Adam İnsan Değil...



Bu Adam İnsan Değil...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ronaldo ronaldinho yanında halt yemiş bu adamın...

    izleyin yorumlarınızı bekliyorum.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=COcczatkNP4


    twitter.com/KezzapliMakarna
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    beynin her iki tarafınıda kullanabiliyor :S
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tiesto
    Tiesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Aralık/2008
    Erkek
    What the fuck is that

    Ceza : Ben Rapin Oğluyum. Sagopa Kajmer : Benim öyle Bir oğlum yok.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siganfu
    siganfu's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2008
    Erkek
    Tiesto bunu yazdı:
    -----------------------------
    What the fuck is that
    -----------------------------
    dis is e pensıl ::)

    Elin ekmeği ile yaşayan kurt kahrolsun, Boynunda tasma izi taşıyan kurt kahrolsun, Kar yağmış dağlarına, üşüyen kurt kahrolsun, Kahrolsun kurt postunu giyen yalancı kuzu,Dağıtanlar kahrolsun kurt sesli ordumuzu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    dns değiştirmeyi sağar sultan öğrendi ben hala giremiyorum ya :D

     


    Konumu silenlere inat kürdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    dns değiştirmeyi sağar sultan öğrendi ben hala giremiyorum ya :D

     -----------------------------

    antisansür yükle.arkaplanda çalışırken girebilirsin youtube a.


    twitter.com/KezzapliMakarna
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    bilie_jean bunu yazdı:
    -----------------------------

    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    dns değiştirmeyi sağar sultan öğrendi ben hala giremiyorum ya :D

     -----------------------------

    antisansür yükle.arkaplanda çalışırken girebilirsin youtube a.

    -----------------------------
    Onun yerine dtunnel dende link versenize...

    Her Hakkım Saklıdır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    adam topun hakkini veriyor
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    youtube u direk açamayanlar burdan izleyebilirler.

    http://www.dtunnel.com/index.php/1010110A/6de1e7de1d19471bbb8ba39680ea260eaa8d90227c822938ae18c89a2aaa3d0d7f323e2a6220802018213


    twitter.com/KezzapliMakarna
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek
    bilie_jean bunu yazdı:
    -----------------------------

    youtube u direk açamayanlar burdan izleyebilirler.

    http://www.dtunnel.com/index.php/1010110A/6de1e7de1d19471bbb8ba39680ea260eaa8d90227c822938ae18c89a2aaa3d0d7f323e2a6220802018213


    -----------------------------
    youtube açamayanlar :D nette ultrasurf diye bi prog var onunla her kapalı sitelere girersiniz.. :D örneğin + 18 - + 13 - + 7 - + 0 aklınıza ne geliyosa ve mahkeme tarafından engellenmiş sitelere 1 e 1 :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    helyum_pasha bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilie_jean bunu yazdı:
    -----------------------------

    youtube u direk açamayanlar burdan izleyebilirler.

    http://www.dtunnel.com/index.php/1010110A/6de1e7de1d19471bbb8ba39680ea260eaa8d90227c822938ae18c89a2aaa3d0d7f323e2a6220802018213


    -----------------------------
    youtube açamayanlar :D nette ultrasurf diye bi prog var onunla her kapalı sitelere girersiniz.. :D örneğin + 18 - + 13 - + 7 - + 0 aklınıza ne geliyosa ve mahkeme tarafından engellenmiş sitelere 1 e 1 :D
    -----------------------------

     

    görmüyomusun giremeyen var dikkatli okuduysan antisansür dende bahsediyorum.

    twitter.com/KezzapliMakarna
Toplam Hit: 3093 Toplam Mesaj: 17