Bu Algoritma Dogru Mu Yaptim Az Bakin :|
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Forumu P2P chat gibi kullanmazsan, ve arka arkaya 2 mesaj atmazsan,
Ben de mesajlarını silmek zorunda kalmam ?
-----------------------------sana olan sevgim gitgide artıyo ... :Ç
---
graywolf hocam eğer akış seması ciziceksen bende onun icin bi prgram var yollarım istersen sana ... bizim bebelr icin indirmiştim oynuyolardı :Ç
-
bence arkın dediği bir programlama dili deil akış diyagramalrından bahsediyor
-
bunu yapali bi hafta oldu :D
hepsi dogru bi hariç :P
x = 0
i = 1
while ( i <= n )
x = x + i
i = i + 1
end while
yaz ("cevap n=" x)
--------------------
musketin dedigi gibi programlama dili deil daha birde negatif olayi için if yerlestirriz tmmdir :P
Toplam Hit: 3091 Toplam Mesaj: 14
