Bu Araba Hakkındaki Yorumlarınız
-
Yav dun yine duzenli araliklarla girdigim bi wallpaper sitesine girdim ve $oke oldum.
Bune lan :|
Bugatti Veyron Linea Vincero'ymus arabanin adi. Bugatti'ler zaten hayvanatta bu ne lan bu ne :|




-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Temiz görünüyor almayı düşünüyorsan kaportayı ve motoru göster sonradan başına masrafı çıkmasın fakat kilometrede 320/350bin veya daha üstü yakar göz önüne almıssındır umarım.
-----------------------------tüp lü bu araç yinede o kadar yakar mı ya ?
-
dostum bu serı çok hoşuma gıdıor çakal arabasymış ne alıorsun e30 mu boş boş konuşmuymaın tavsiye ederım
-
lenova bunu yazdı:
-----------------------------
dostum bu serı çok hoşuma gıdıor çakal arabasymış ne alıorsun e30 mu boş boş konuşmuymaın tavsiye ederım
-----------------------------aynen şu arabaya da çakal diosunuz ya valla helal olsun.arabayı iyice kontrol ettir sonuçta bmw alıosun.
-
hocam arac gzll bakımlı gıbı duruyor ama km coook elınde patlayabılır sen bır motor ustasına fln göster derım
-
West bunu yazdı:
-----------------------------
Çok yakıyor.. Bir araba parasıda benzine verme
----------------------------- -
Gidip yerinde görmek lazım... Temiz gibi duruyor ancak kaportaya falan baktır kazası var mı yok mu diye . Afedersin adamlar dul karıyı bakire diye satıyorlar anlamayana...
-
başka yorum ?
-
hocam araba temiz gözüküyor ama km fazla.senin için sorun olur mu bilmiyorum ama çok fazla yakar.bu tarz arabalarada tüp taktırılmasını hiç sevmem ama araba senin :)
-
yedek parçası çok pahalıdır bunun
kilometresi de çok fazla
ama kral araba
