folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Araba Hakkındaki Yorumlarınız



Bu Araba Hakkındaki Yorumlarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Yav dun yine duzenli araliklarla girdigim bi wallpaper sitesine girdim ve $oke oldum.

    Bune lan :|

    Bugatti Veyron Linea Vincero'ymus arabanin adi. Bugatti'ler zaten hayvanatta bu ne lan bu ne :|

     


    I find your lack of faith disturbing.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    HiyarliBaba bunu yazdı:
    -----------------------------

    Temiz görünüyor almayı düşünüyorsan kaportayı ve motoru göster sonradan başına masrafı çıkmasın fakat kilometrede 320/350bin veya daha üstü yakar göz önüne almıssındır umarım.


    -----------------------------

     

    tüp lü bu araç yinede o kadar yakar mı ya ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    dostum bu serı çok hoşuma gıdıor çakal arabasymış ne alıorsun e30 mu boş boş konuşmuymaın tavsiye ederım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    lenova bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum bu serı çok hoşuma gıdıor çakal arabasymış ne alıorsun e30 mu boş boş konuşmuymaın tavsiye ederım


    -----------------------------

    aynen şu arabaya da çakal diosunuz ya valla helal olsun.arabayı iyice kontrol ettir sonuçta bmw alıosun.


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    hocam arac gzll bakımlı gıbı duruyor ama km coook elınde patlayabılır sen bır motor ustasına fln göster derım


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    West bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok yakıyor.. Bir araba parasıda benzine verme


    -----------------------------

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Gidip yerinde görmek lazım... Temiz gibi duruyor ancak kaportaya falan baktır kazası var mı yok mu diye . Afedersin adamlar dul karıyı bakire diye satıyorlar anlamayana...


    İndia İndia !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    başka yorum ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    hocam araba temiz gözüküyor ama km fazla.senin için sorun olur mu bilmiyorum ama çok fazla yakar.bu tarz arabalarada tüp taktırılmasını hiç sevmem ama araba senin :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilnatsob
    ilnatsob's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2008
    Erkek

    yedek parçası çok pahalıdır bunun

    kilometresi de çok fazla

    ama kral araba


    ====>
Toplam Hit: 5679 Toplam Mesaj: 30