Bu Araba Nasil ?
-
206 cok yorar seni sanayicilerle kanka olmana neden olur.
-
SAG CAMURLUK DEĞİŞMİŞTİR SEBEBİ KAPALI GARAJA GİRERKEN VURULMUŞTUR .BELDEN AŞAĞI LOKAL BOYALAR VARDIR .
:D
kapalı garaja girerken :)
ya geçende ben markete gittim hiç bir yerde park yeri yoktu bugattimi park edecek yer bulamadım nese gittim migrostan aldım bende
-
kilometresi geri alınmışsa sıkıntı olur
güzel bir servise göster kesinlikle
-
fiyat iyi sayılır da hocam pejo canını çok sıkar.Ben japonlara bak derim
-
bir arabadan daha TBT Vazgeçirdi :(
-
ömrümde pejo kadar sorunlu bir araba modeli daha görmedim hacı
istediği kadar temiz olsun aylık 500 tl masrafı göze alacaksan satın al bu arabayı..
-
EnableTurk bunu yazdı
bir arabadan daha TBT Vazgeçirdi :(
hocam ciddi ciddi sıkıntı büyük bu araçlarda.Arkadaş aldı 2 yıl önce tek kapı 13 bin e.Arabanın şekli falan gayet güzel.Fakat adam 5 ayda 4 bin küsür lira harcadı araca ve hep aracın kendi sıkıntıları.Ve böyle örnekler çok etrafımda..O yüzden pejo dedin mi kaçacaksın :D
-
ben 7 yıldır 206 dizele biniyorum allaha şükür öle büyük bi sorun yaşamadım. Bence sık sık sorun yaşayanların ustasında problemi vardır.
2 sefer baskı balata değiştirdim. 1 kerede egzantrik kayışını oda normal artık araba 193 bin e geldi. Onun haricinde arabam saat gibi çalışıyor. Kulaktan dolma bilgilerle konuşmayalım arkadaşlar. Kullananlara lafım yok
2. eli nasıl kazandırmazmış onu anlamadım ben? 2006 yılında 16,250 TL ye aldım şimdi ederim 14-15K arası değişiyor! 7 yılda fiyatı neredeyse aynı kalmış.
206 nın sürüşü güzeldir keyiflidir. Kaportası ve yürüyeni zayıf ama HDi motor en sıkıntısız motorlardan. Ayrıca parçası ucuz.
206 sahipleri için ufak bir tüyo; partner parçalarının yüzde 30 u 206 ya uyuyor. Atıyorum rot kolu 206 için 200 lira partner için 150 lira ;)
-
Her ay düzenli bakım ne a.q. etek altı boyalı filan diyor ağa, genç arabası bu canını çıkarmıştır kesin, ben olsam hayatta almam böyle bi aracı,
-
206 mı ön takım sorunlu ayrıca patlak olmayan 206 bulmanda çok zor kardeşim
