Bu Balıkları Denizde Görsem Kaçarım
-
http://www.ufonet.be/RESIMLER/deniz/derindeniz.htm
yalan yk kaçarım -
araştrdım hoja çou kolpa bunların y
ya o sitedekilerin çou öyle..zük zük resmler.. :S -
hepsini bilemem ama çou gerçek.
-
Bencede kolpa seklıne benzıo.Oyle balıkmı olur amk.Denızden babam cıksın dıen adam bunları hesaba katmamıs herhal :)
-
kolpa deil hoca.
en diplerde yaşıo bu şerolar.
tipleri o yuzden kayık -
haaaaaa yeniomu peki bunlar..
-
bak onu ben de bilmiorum (:
ama duyduuma göre bunlar da bol hidrojen vaarmış
ama bunun senn sorunla alakası yok galba:D -
belgeselde görmüştüm bunlardan bir de ateşböceği gibi su altında kendileri ışık yayabiliyorlar. derin deniz deyince bu hüpneler orada kalsın daha iyi gelmeyin la yüzeye..
-
mua koduklarım.. aga o snn dediğin balık fener balığı.. biliorm onu ;) şugar bişe..
-
Bu belgeselleri çeken adamlarda da iyi yürek var falla,köpek balığının gıcına girip görüntü alıolar bravo adamlara :)
Ben şahsen suyun dibinde bu balıklardan birini görsem,gördüğümle kalırım,kimseye anlatmaya fırsat olmaz çünkü kalpten giderim o an :) -
ya o sitedeki telekinezi videolarını izledinizmi süper ya hepsi. yoksa bi hilemi var işin içinde.
Toplam Hit: 2310 Toplam Mesaj: 21
