folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Balıkları Denizde Görsem Kaçarım



Bu Balıkları Denizde Görsem Kaçarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    http://www.ufonet.be/RESIMLER/deniz/derindeniz.htm

    yalan yk kaçarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    araştrdım hoja çou kolpa bunların y
    ya o sitedekilerin çou öyle..zük zük resmler.. :S

    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    hepsini bilemem ama çou gerçek.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Bencede kolpa seklıne benzıo.Oyle balıkmı olur amk.Denızden babam cıksın dıen adam bunları hesaba katmamıs herhal :)

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    kolpa deil hoca.
    en diplerde yaşıo bu şerolar.
    tipleri o yuzden kayık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    haaaaaa yeniomu peki bunlar..

    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    bak onu ben de bilmiorum (:
    ama duyduuma göre bunlar da bol hidrojen vaarmış
    ama bunun senn sorunla alakası yok galba:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    belgeselde görmüştüm bunlardan bir de ateşböceği gibi su altında kendileri ışık yayabiliyorlar. derin deniz deyince bu hüpneler orada kalsın daha iyi gelmeyin la yüzeye..

    çok uzakta uzak denizlerde...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    mua koduklarım.. aga o snn dediğin balık fener balığı.. biliorm onu ;) şugar bişe..

    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Bu belgeselleri çeken adamlarda da iyi yürek var falla,köpek balığının gıcına girip görüntü alıolar bravo adamlara :)

    Ben şahsen suyun dibinde bu balıklardan birini görsem,gördüğümle kalırım,kimseye anlatmaya fırsat olmaz çünkü kalpten giderim o an :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    ya o sitedeki telekinezi videolarını izledinizmi süper ya hepsi. yoksa bi hilemi var işin içinde.
Toplam Hit: 2310 Toplam Mesaj: 21