Bu Da Benden Tahribat Walpaper
-
dedim millet yaparda biz eksik kalırmıyız buyrun buda benden :D

-
eline sağlık hocam güzel olmuş


ama o yazının şekli ,opacitysi ve gülün yeri(boyutu) dengeyi bozuyor sanki ?,

-
osmansan kanka sana yakışır, güzel olmuş

ulan bi günde ben çok sağlam bi wallpaper yapıcam yaaa :)))))
-
bıçak-surat-gül .. baya asortik olmuş )))
-
ya bakıyorumda herkes photo shop merak saldı hmmm
ellıne sağlık osmansan...
-
gül olmamış
-
Removed...
-
valla bıçak desingerin surat hanibalin gül dalın(da güzeldir:D) yazı fontların gerisi photoshopun ve benim:D
tabiki güzel sayılmaz bu çalışma ... nede olsa o kadar emek harcanmış bişi değil çalışıyoruz işte
-
..
-
kusura bakma da biraz sikik buldum....
-
Musket bunu yazdı:
kusura bakma da biraz sikik buldum....
+1
Toplam Hit: 4255 Toplam Mesaj: 20
